Rudy Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Goedemorgen lieve mensenIk ben wat onzeker.Soms het gevoel dat iets mijn lijf heeft over genomen.Beetje spastisch.Vandaag geen wilde plannen.Zoon bezoeken en praatje maken.Bij broer in de tuin thee drinken.Lekker vrij en rustig op het boerenland.Gezellig.vanavond naar de groep.Ik zie wel wat er meer op mijn pad komt.Laat de eerst staan, kijk niet te ver vooruit.Leef vandaag.Morgen is het weer vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Goedemorgen,wat zijn jullie allemaal al vroeg wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Ik zie jou hier nooit zo vroeg Wing.Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Vroeg naar bed gegaan Tina en vroeg er weer uit.En de aanleiding de dekens nog eens over het hoofd te trekken is weggenomen.Overigens ook een goeie morgen en een fijne dag.Moet je werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 IK ben altid vroeg Karinneke,vroeg werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Ja, Rudy,ik begin het liefst vroeg, dan heb ik nog lekker de hele middag vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 gelijk heb je Tina.Vooral in de zomer is dat fijn.Je werktijd zelf kunnen indelen.Overigens de barometer dook als een snoek naar benedentoen ik erop tikte.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Ik bedoel de barometer stand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Het weer belooft hier ook niet veel goeds,nog donker en sombertjes.Wing beteknd dat, dat je nu eindelijk de knoop hebt doorgehakt?Ik hoop het van harte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Ik neem nog een koffie en rijd dan richting werk.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 ha ha, allemaal andere ochtendmensen! goedemorgen allemaal.hier schijnt de zon!ik sta stijf van de spierpijn, ben gisteren op het dak bezig geweest.straks weer even het dak op. sterkte aan iedereen die dat vandaag nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 liep om 03.00 uur al te spoken! maar was nog zo duf van de medicatie dat ik geen draadje kon starten!luctor et emergo! uit een héél héél diep dal!hoop dat ik de stijgende lijn weer vast kan houden!heb het in ieder geval droog gehouden,al scheelde het maar een haartje,als je zo depris bent als ik interesseert je dat ook geen bal meer!nou hup aan het werk,je moet je routine vasthouden volgens de heren geleerden,dus daar gaan we met enige tegenzin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Goedemorgen, het is inderdaad nog vroegIk ben hier mijn bed uitgedendert door een enorme onweersklap, gevolgd door een flinke portie regen!!mezelf realiserend dat de balkondeuren nog open staandus moest eruitvoor mijn doen wel erg vroeg aangezien ik er, zeker nu ik vrij ben, niet eerder dan een uur of 2 in lig.Je hebt gelijk Wing, zo ervaar ik het ook. Die vroege uurtjes zijn toch speciaal en die mis ik al maanden.Mijn ritme ligt, zeker als ik vrij ben nogal ver in de nacht, van 2 tot 9 slapen en om een uur of 10 ben ik dan weer eens toonbaar.ik houd van de nachtelijke rust, de stilte op straat, het idee dat iedereen als slaapt en ik alleen nog wakker ben, maar dat vind ik sochtends ook fijn, iedereen die nog slaapt en ik ben al wakker.. alleen dat laatste is wat lastiger voor mij omdat het ritme meestal naar de nacht verschuiftSailor welkom terug weer, het lijkt wel collectieve dip-tijd! Hoop dat je je weer wat beter zult gaan voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 goh, Pantalon, wat een mooi woord eigenlijk, dat wordt niet vaak meer gebruiktKirky, als het daar net zo hard geregend heeft als hier dan is ie er zeker niet droger op geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 goedemorgen allemaal,wat een rot weer!! het komt met bakken naar beneden, dat was de afspraak niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 is er nog koffie in de tent??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Goedemorgen.Tja , het is lekker fris hier en de plantjes krijgen water.Rudy heel veel sterkte.Dar, ik lus je meergranenbrood, mag ik een stukje, hmmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Tas, niet schreeuwen, ik ben net wkker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 pfff, ik zit nog in de fluistermodus!!!maar een kop koffie en warme meergranenbrood, dat is wat nodig is om mij stil te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Koffie, kan je krijgen, maar heb geen meergranenbrood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 kirk,ik zet je bericht van gisteren te lezen!gecondoleerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Niet te geloven, de zon schijnt hier al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Mevrouw D. laat het even afweten, eerst ons lekker maken en vervolgens niet meer overgooien!koffie is goed hoor thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Hij komt naar je toe. Geniet ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Ik heb heer wel meergranen brood voor Tasseke. Niet van Dar helaas, wel van de bakker.Dus smijt er één naar Tas.Goedenmorgen allemaal overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden