Mai Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 ZelfmedelijdenSucksI´m out Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Heej Marjo !Het valt allemaal niet mee....I know.....Ik ben ook nog steeds aan het vechten, wat dacht jeSlapeloze nachtennog steeds hoorheb nu mn slaapkamer verduisterd want anders krijg ik echt last van insomnia.Maar ik probeer wel een gewichtje aan het positieve te hangenen slik een bom vol reform pillenso whatik voel tenminstedan maar boos, dan maar huilen dan maar schreeuwenmaar ik voel welen dan weer ineens flink potje sjaggimaar ik voel welen dat is voor mij het allerbelangrijkstevoelenlevenen dan langzaam ook weer plezier voelen en kunnen genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Niet klagen maar schreeuwen....dat was jij toch die dat hier schreef, nou ik heb vanmiddag alle stinkauto's toegeschreeuwd dat ze stinken en rotlawaai maken. Mn vriendin lag helemaal in een deuk. Ik moest echt even mn spanning kwijt weet je. Maar het helpt wel Jouw spreuk heb ik op damesooghoogte op de plee hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Hee WomanIk heb ook veel plezierDit is wat het was ooitDan maar even zoHet werkt niet meerIk vind het fijn te lezen dat je dat zo ziet!Keep on dancing!Dikke kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Zei ik dat? Okee! Een goeie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Ja Marjo,Na al het vechten de afgelopen jaren ben ik nu aan het PPO-enPret Plezier en OntspanningAlles even nemen zoals het nu is en dan eind augustus ga ik weer verder bouwen en afbouwen en streng zijn voor mezelf. Eerst weer eens leren genieten, en ik ben verbaasd hoeveel moeite me dat kost. PPO-enPret plezier en OntspanningLekker rennen en spelen met mn hondjeLekker dansenMn dagelijkse dingetjes op gemakLekker slapen (overdag, dan maar niet snachts) dat komt eind augustus wel weerLekker naar het strand en de natuur in Vrienden ontmoeten en van hun aanwezigheid genietenMn psycholoog viel zowat van zn stoel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Zoveel ceedeesBelachelijk!Wat was bij mij?Niets.Laat ook maarlaat maarWat hadden we dan?Niets, gedrenkt in angst voor watwe niet mochten zijn. Klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Woman: Geniet!!!!Lekker!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=uUYPj8HW6NMdeze vond ik vandaag weer,Mijn vader (vermoord) was een Boudewijn de Groot type mens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Ik heb een filmpje van een buikdans optreden...die kan ik hier wel eventjes opzetten, jij bent toch de enige online, haal ik hem er straks weer af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden