Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Soothe Dank je.Wow, wat voel ik me super door alle felicitaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 AR, feestje morgen, toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Gelukkig als de goden lijktmij de man te zijn die vlaktegenover jou zit en luistertnaar je mooie stemen lieve lach zodat plotsmijn hart in mijn borst bonst.Zodra ik naar je kijkstokt mijn stem,mijn tong is gebroken,een licht vuur loopt doormijn huid, ik zie niets meer,mijn oren zuisen,zweet stromt van mij af,een beven bevangt me,het lijkt of dat ik dood ga'maar alles is te dragen als............Vertaald uit het grieks door Paul Claes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 ja Dhendro:heart: ben er al druk mee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ik had je lief: diiep in mij weggeborgenkan nog een restje liefde over zijn.Maar laat dat jou geen onrust meer bezorgen;het laatste dat ik jou wil doen is pijn.Ik had je lief, maar zweeg, mijn hoop vervlogen,beschroomd, gekweld door afgunst nu en dan.Ik had je lief, oprecht en zo bewogen,God geve dat een ander dat ooit kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cactus Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 quote: Originally posted by: LaraIk ben hardnekkig, volg vaak mn eigen ideeen. Zeker in dit opzicht. Anders zou ik nu nog aan 2 liter per dag zitten. Ik ga verder met zoals ik het stoppen in gedachten heb... morgen 1, dan 0 zoiets... mn lichaam ist er vast wel mee eens. Lara,mij hebben ze me ook een beetje bang gemaakt bij de hulpverlening, met verhalen over medicatie en zo.Maar volgens mij voel jezelf wel wat het beste is.Ik was alleen de eerste week ontzettend duf, en had moeite met inslapen (als ik eenmaal sliep dan rustte ik wel goed uit.En nu bij de online behandeling wordt er ook meerdere malen op aan gedrongen dat ik naar de huisarts moet gaan.Waarom zou ik?Ik voel me prima! Dus ik snap die paniek verhalen van je hulpverlener ook niet.SterkteCactus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Mijn overdenking Spud:heart:, daar ben ik ondertussen mee bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Cactus, dat voel ik ook wel.Duf zijn en slecht slapen.Verder af en toe paniek, maar dan ga ik even tegen mezelf praten dat dat niet nodig is dat alles goed komt, en ik wordt weer kalm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara,Hoe jong ben je geworden?nachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 43 nachtbraker, maar niet verder vertellen hoor das geheim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 43, een godinnen leeftijd. 43 jaar om op terug te kijken en nog minimaal 43 te gaan. Wat een rijkdom.Kun je er een beetje van genieten?GrNachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Spud je peinst teveel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Terug kijken doe ik niet Nachtbraker.Ik kijk alleen nog maar vooruit.Het gaat elke dag beter, en geniet elke dag weer meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Jongens, dit is een belangrijk momentHoe zal ik het zeggenIk ga het afmakenFinishing the whole damn jobOp mijn manier!Twee weken lang zat mijn ex-schoonvader mij op de hielenVoelde me te opgejaagd om afscheid te kunnen nemenGevolg: Emotioneel. Huilen. Tegenhouden. Verzet.Het bekende werk. Deed net of het me niets kon schelenMaar het kan me wel schelen. Het kan me een heleboel schelen.Ik doe het. Nu.Hond is mee. speelt met de katten.Heb pa gebeld dat ma zich niet ongerust moest maken nuik middenin de nacht verdween. Hij begreep. Tuurlijk. Ik hoorde de traan. Je moet doen wat je hebt te doen meisje.Ik hoor oude muziek. Steek een kaars aan. Wierook.Typ dit op de plek waar ADB voor mij begon. Laptop gecrasht.Zat al in kleermakerszit voor de bank. Favoriete stekkie.Beter. Nog beter!Het verhaal over woede en boos.Over kwetsbaarheid. Daar zat het!Ik liet me weer controleren.Vasteberaden rechtstreeks op het doel afreed mijn prachtkar me tot hier.Het voelt goed. Op mijn manier. Licht.Het juk definitief af!!!! Klaas gsmst dat hij zijn pa moet zeggen het niet te wagenom het weekend hier te komen. Die is wel wat gewend.Van begin en eind. Klaar!Gotcha baby! Da house is mine!Heb het met mijn eigen handen gebouwd.Verlaat het ook op mijn manier.Das wel het minste wat ik kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Goed zo meiske (mag ik zeggen tegen een jonge vrouw gezien mijn leeftijd),Gezonde instelling, je hebt nog heeeeel veel om naar uit te kijken (je geheim van je leeftijd is overigens veilig bij mij zoals alle geheimen veilig zijn bij mij).Geniet van je verjaardag en van je zoon.GrNachtbraker Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Mag je zeggen hoor Nachtbraker.Genieten doe ik zeker weten.Wordt een fijne verjaardag. Joh jullie waren met zo veel en allemaal zo snel nog nooit meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Laat morgen, over morgen, of over over morgen maar eens weten hoe je verjaardag verlopen is.GrNachtbraker Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ik ga mijn yoghurtje eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Marjo; heftig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Jah wow Spud.Doe ik nachtbraker.AlbertR slaap lekker en fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Tnxs SpudAlles komt binnenLaat maar komenGelijk eruitNog één keer dansenZo is het goed.In chronolische volgorde ga ik alles luisterenDat doet niet zeer. Dat lijkt maar zo.Hoe zou dat nou kunnenMisschien maak ik nog een nachtelijke wandelingdoor het oude dorp. Wat ook maar een dorp is.Ik zie alles.Mooi!Stopped dreamingWeet ik veel wat ik ga doenGeen flauw idee..In ieder geval niet meer zoAl zou ik willenDat kan niet eens..Ik omarm.Alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 NoaduBois ,Voor wat het waard is: ik heb waardering voor je reacties eerder deze avond. Genuanceerd, vol met begrip en empathie (met dt).GroetNachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ik ben even met mn honden buiten hoor, zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 ik ga naar bed, slaap lekker all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ok, dat bericht van Marjo klinkt als een laatste bericht voor een zelfmoordactie... What the fuck?!? Of ben ik nou de enige die het op die manier leest? Ik snap dat niet iedereen zich duidelijk kan uitdrukken, maar dit gaat wel erg veel. Ik vind het te ziek voor woorden... Doe het gewoon, of doe het niet, maar ga niet dit soort berichten plaatsen op een forum... grrrr, hier kan ik echt pissig over worden.Ik voel me niet meer goed op dit forum, wilde eigenlijk een hele tijd niet meer inloggen, maar moest hier toch even op reageren. Wordt hier echt link van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden