Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 juli 2009

PEM

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En nachtbraker, ik voelde me niet zo empathisch vandaag... was ook geen gesprek te voeren met die lui, ik word niet graag genegeerd. Ik heb t even gehad met dit forum.

Het gaat goed met mij, zeer goed zelfs, misschien dat ik juist daarom eens duidelijk zie wat op dit forum dagelijks gebeurd...

Ik respecteer ieders weg, maar als dit omgekeerd niet gebeurd dan is het bij mij ook een keer op. Gelukkig is mijn internettherapie na 2 maanden eindelijk begonnen. Kan ik iets structureels doen aan de dingen waar voor mij een probleem zit. Dat zit voor mij niet puur in het drinken, nee die fase heb ik wel gehad. Het probleem zit in mij, en het zit dieper dan een beetje alcohol.

Maargoed, wat een onzin allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, ik snap je heftige gevoelens etc. maar in dat geval druk je je wel degelijk op een suuuuuuuper dubbelzinnige manier uit. Ik vind dat je dat niet moet willen. Ook al ken ik je niet (en dat is vast de reden van het misverstand), maar ik vind het toch heel naar om dit soort berichten te lezen, en daarna in angst te zitten (wat natuurlijk geheel mijn eigen schuld is, uch uch)...

Wat een gezellige boel wederom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets is onzin Noa in 't Bos,

Goed om te horen dat internet hulp gestart is. Niet alcohol 't werkelijke probleem is maar iets diep in jou (zal wel weer een verkeerde associatie zijn maar doet mij denken aan een nummer van dik hout).

Kan me je reactie goed voorstellen, forum maakt je soms boos, je maakt een bericht maar krijgt geen reactie. Heb ik ook. Maaaaaaaaaar zo nu en dan haal ik er ook heeeeeeeel veel uit.

Wat een moie naam Noa in 't Bos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha toevallig zit ik nu wel in een soort bos aan het water, heel mooi.

Ik weet natuurlijk allang dat alcohol niet t echte probleem is etc.

Enne.. Het maakt me normaal niet zoveel uit om geen reactie terug te krijgen, maar dit keer was t anders. Ik heb altijd veel respect voor Vie, en hoe zij tegen dingen aankijkt, en ik plaatste die tegenreactie om in discussie te kunnen gaan, niet om mijn gelijk te krijgen, maar om van gedachte te wisselen. Kennelijk had ze daar geen zin in ofzo, maargoed dat moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten allemaal.

Ik heb trouwens vandaag niet gedronken, nou wat voelt dat enorm fijn, ik lijk ineens wel enorm gegroeid als mens... en meer van dat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N in 't Bos aan 't water,

Ha vandaag niet gedronken, dat verdient een hand, kroel, kus, compliment.
Kan me je reactie voorstellen. Ik zelf ben niet geintresserd in discussie, in goed of kwaad. Ben oud genoeg om dit zelf in te vullen. Ben wel geintreseerd in de ervaringen, gedachten en gevoelens van anderen. Als dat ook nog een lach of traan op levert dan is het helemaal mooi.

Geniet van 't bos en het water, geniete is belangrijk Noa (in 't bos bij 't water)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lara,

Bij gebrek aan creativiteit en de behoefte om een bijdrage te leveren aan een geweldige verjaardag, onderstaand de gestolen tekst.

Haar naam is Lara, een hele lieve meid
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt.

Proef de smaak van haar gevecht, het is zo onterecht, maar daar legt zij
zich bij neer
Hoor de stemmen in haar hoofd, waardoor ze weer geloofd,

Haar naam is Lara, een hele lieve meid
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt.

Vuurwerk, gebak, dikke kussen, veel plezier

Nachtbraker en achterban

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker allemaal.
Lara geniet ervan, 38 een goddelijke leeeftijd. Als je behoefte hebt aan ontbrekend feestgeluid dan kun je altijd bij me aankloppen (als er ice tea is).
Ik gun je een geweldige verjaardag.
Ga een paar uurtjes slapen. Kinderen zijn bij mij. Morgenochtend vanaf een uur of 07:30 otntbijtje.

Geniet van ales wat het genieten waard is.

Nachtbraker Ron (Ger)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen :)
het gaat erg goed hier, ik drink minder dan ooit, denk er steeds minder aan, ben zo druk aan het buikdansen dat ik het vergeet haha.
Gisteravond had ik een buikdansworkshop "bootcamp" drillen dus . Poeh dat viel nog niet mee zeg...maar wel goed hoor, want eh om het even heel snel uit te leggen, als je een gitaar wil leren spelen dan moet je toonladders oefenen en blijven oefenen, dan kan je niet meteen Stairway to Heaven spelen....
en zelfs al kan je dat, dan moet je nog toonladders blijven oefenen. Dat idee dus, basis draai oefeningen met den buik en den heup.
En dat dus 2.5 uur lang. Ik had een gespannen dag gehad, dus ik ging zowat van mn graatje op die dansvloer, maar ik heb mezelf ernstig toegesproken, want ik wil het leren dus volhouden.
En nu kan ik de kurketrekker met mn bovenlichaam :)
Zondag mn eerste solooptreden, mn kostuum is zo goed als klaar, de danspasjes zitten erin, en de heupen zijn los door de extra workshops van deze week.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. Ik dacht van ja.
Het gaat niet. Dat kan.

Ik deug gewoon niet.
Dat kan ook.

Dat kan.

Dit is nix
Ik zit me te bezatten

En alleen ik ben er
Dat wou ik toch

This is it.
Ook goed

Ik hoop dat ok ga kotsen
Zelfs dat heb ik altijd onder controle

Slapen

Ik kom niet meer
Ik kom ergens

Nirvana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...