AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Hermie Kinderen van Moeder Aarde vond ik een geweldige serie (zelfde schrijfster toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Thea Beckman toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Nou ik hoop dat je mijn reactie op die van jou gisteren niet bedoeld.Ik heb pas (echt waar) sinds vandaag gezien dat Harry Potter 15-07 is uitgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Ja dat klopt Hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Alleen is de serie Kinderen van moeder aarde nog steeds boekvorm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Haha roots Wing. Ben geboren in Enschede, praat met een rrrr, heb gewoond in Duitsland en Belgie dus roots.. neeeh maar overal vind je iets wat je lief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Dank je Wing:present:, mooi op tijd dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Ik ga even eten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Geniet van je 'Strammer Max' AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Ik ben ervan tussen. Fijne avond allen.En Tas, dit guppie was ook maar 2,5 kg (en 1 week te laat) maar staat hier nu aan me te trekken dat ik denk van heb je kryptoniet gegeten.. dus gewicht zegt lang niet alles.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Lachen, gieren, brullen in de caravan!Herlees wat oude schrijfsels..Dieptriest wat een ellende!In 1995 schrijf ik voor het eerst:"Misschien ben ik wel alcoholist"Dat schrijf je niet zomaar, daar gaat wat aan voorafVeel angst en mezelf niet goed bevindenWat traumatische dingetjes...Ach, had net een leuk gesprekje met mamTe lang heb ik niet gedaan wat ik wildeNu gaat het vanzelfIk doe het gewoonHet was een goede actie vannachtDat er drank bij kwam, kan ik mezelf nietkwalijk nemen. Blijkbaar moest het zo.In de caravan is overheerlijke cranberry diksapOndertussen pruts ik watlees ik watluister ik watvergeet de tijdKrijg zowaar weer zin in kokenals ik hier zo leesVond ik altijd heerlijkUren in de keuken prutsenFf een stukkie wandelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 WingChun!Enschede is m'n g'boorte plaats!Buurse!OMG!Een goede vriendin van m'n moeder haar vader had daar een 'vakantie huisje'.Daar hebben we heel wat daagjes vertoeft.Goh, 't komt allemaal t'rug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Hoi allemaal,Even bijgelezen.Nou ja,even...2 dagen lezen en je bent zo een uur verder.Do.,vrijdag de hele dag gewerkt tot s,avonds laat.Vanochtend nog even .Vanmiddag half uurtje gesport, half uurtje flink gewandeld en half uurtje yogaoefeningen gedaan.Knapt een mens van op.Goede vervanging voor drank trouwens.Maar eerst even nog dit;Albert Remmo!!!Van harte met je 6 maanden:musicnote:.Je bent die 6 maanden echt supergoed doorgekomen.Je mag terecht heel erg trots zijn op jezelf!!Tassseke;Gefeliciteerd met je kleinkind.Ik weet uit ervaring dat je meteen verliefd bent op zo,n kleintje.En dat zo,n bevalling een hele inpact heeft op jezelf.De beelden daarvan zullen nog lang in je geheugen gegrift blijven..Albertina;Wat vreselijk balen, dat je nu weer 2 maanden moet wachten.Ik zou zeer zeker bellen, of anders een ander ziekenhuis zoeken.Zijn ze nou helemaal gek.Dit is toch niet menselijk meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 zo ben er weerja Dar dat heb ik dus ook al een paar keer meegemaakt (niet bij mezelf hoor)maar inderdaad je kunt het niet schatten.En ik vind het een goede regelWing praat es gewoon:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Lieve allemaal ik ga bankhangen en dadelijk mijn nestje in fijne avond allemaal en truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Of wil je ze niet meer oop'nen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 even AdB opnieuw openen Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Wing,Ik heb niet hetzelfde als jij met de p.b,sIk kan er gewoon in, dus denk ik, dat dit niet algemeen is wat jij hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Vergeef me vriend,'k heb 't afschuw'lijke windows vista premium 64 bits operating system.'k ben al dankbaar dat 't reed'lijk werkt.Hoe g'avanceerder de programatuur, hoe slechter 't werkt. (Ofwel, je moet minimaal een master degree in computer science hebben om een beetje overweg te kunnen met 't systeem) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Lieve mensen op dit forum,'k ben er van tussen.Blijf g'zond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 hoi Wing, t gaat goed en daar? ik had ff visite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Maar is het brood op zich wel lekker Dar?Of w'llicht moet ik schrijven, smaeckt het uwes?Mijn olijfbroden zijn erg goed gelukt trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Ha die Wing,Jij kan rijmen en dichtenzonder je hemd op te lichten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 na wat er gebeurd is zit ik stevig in de emoties t heeft wel van elkaar weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 "Geluk is een signaal van de natuur dat je lekker draait"Die kwam ik tegen op het toilet Ik dacht: Even melden Zit me toch een potje in m'n element....Slaap vannacht op de divan, kan ik mijn spulletjesfijn op tafel laten liggen, voor morgenochtend bij de koffie.Moet ik nog wel even de divan ontruimen...Nah, daar heb ik wel zin in!Fijne avond mensenMooie limmerick Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden