tasseke Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 hmmmmm,ik heb moeite met dat "oma" zijn ik wil niet!!! maar toch, tja ik ben verliefd, ok vooruit dan maar!dank je sandra! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 ja tas gefeliciteerd goed gedaan albert, ga zo door en van harte gefeliciteerd Laravoorzichtig met notenbomen!!voor met mans eigens mogge Vie, olijvenbrood lijkt mij erg heftig zo op de vroege morgenen dan zeg ik t nog netjes en jij nog een hele fijne vakantie houtje, doe voorzichtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Houtje!!Voor de 100.000 Xeen hele fijne vakantie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 tasseke opoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 l@lhannes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Tas ik ken het gevoel. Toen ik vorig jaar trouwde, kreeg ik er gratis en voor niks twee volwassen kinderen bij en drie "echte" plus twee "onechte" kleinkinderen. Toen was ik pats-boem ineens van vrijgevochten single, een oma geworden. Allemachtig! Wat voelde ik me ineens oud zeg.Hihi, het valt best mee.En nou hop in de kleren en echt boodschappen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Tas, ik ben al volgens 7 x oma geworden en ben pas 46 dus, ja ze beginnen vroeg tegenwoordig. De kinderen van mijn zus bedoe l ik in deze. Maar het is fijn om zo'n babatje in je armen te houden. Ik vind het heerlijk.Goedemoregen Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 ik heet helemaal geen hannes tasseke goeiemorgen Sandrazo nu eerst koffie zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 hou op, ik ben 36!! ok, nog eventjes voel mezelf nog puberaal!maar je smelt hoor, heerlijk zo babieke, ruikt ook zo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Tas, dat gevoel ken ik, heerlijk is dat. Geniet er maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Hoi Vie, ja dat ken ik. Werd ook door mijn man ineens""oma" van twee kleinkinderen en was ook nog maar 41! Het is ff wennen maar het geeft ook iets heel moois.Wat mijn moeder betreft schoot me wel iets geks te binnen: ze heeft nooit een drup gedronken, was zelfs jaren lid van de "Blauwe Knoop". Zegt jullie dat nog iets? Dat was een vereniging tegen alcoholgebruik. Tja, mams kwam uit een idealistisch gezin, waren ook lid ven "Het gebroken geweertje", een anti-militaristiche groep. Jaja, de idealen van begin 20ste eeuw...............Bij haar kwam er zelfs geen kersenbonbon in haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Dar, ik kom straks wel een sneetje brood bij je halen, hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Valt wel mee hoor Dar, ze lachen zich vaak suf om hoe gek ik (nog) kan (kon) doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 bestaat dat nog? de blauwe knoop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 hahaha,ik zit nu al te denken wat voor puberale truc en tip ik kan overbrengen kijk, dit is nu het mooie, ze gaan gelukkig aan het einde van de dag naar huis, dus ik kan zoveel slechte dingen overbrengen die ik wil:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 quote: Originally posted by: Geesgoedemorgen allemaaldar, ik begrijp je overwegingen.ik lees jou altijd graag, evanals ik veel andere mensen graag lees.het gevoel dat jij soms ervaart op het forum herken ik ook.dit weerhoudt mij er ook vaak van om in te loggen.negativiteit en korte lontjes heb ik geen trek in.ik blijf wel lezen want ik ondervind aan alle positieve berichten veel innerlijke steun.Sluit ik me helemaal bij aan Gees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Hahahah, Tas, je bent een ondeugende oma, hahahh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 lieve forumleden,nu ga ik echt afsluiten!moet nog steeds poedelen, mijn taart met blauwe ooievaar ophalen en om 10.00 present in het ziekenhuis zijn!daarna ga ik slapen, dus tot vanavond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Nee, volgens mij bestaat die Knoop niet meer. Ten onder gegaan in het tumult van de rest van de 20ste eeuw. Maar ja toen waren er ook nog geen drugsproblemen enz.Moeders heeft het overigens dapper volgehouden, zelfs nu nog weigert ze iets te drinken wat op wijn lijkt, terwijl ze al hardstikke dement is hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Tas: succes en een heeeeeeeele fijne dag! En neem inderdaad straks maar ff rust. See yah:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Dar, probeer een methode te vinden zodat je je niet teveel aantrek van de negatieve dingen op het forum en richt je op de positieve zaken van het forum.Het is niet makkelijk, maar ik denk dat het je wel lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Tas, meisje, slaaplekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 succes Tasseke, doe voorzichtig en straks lekker slapenEhm als je dat weet heb je dat vast getest Sara op de een of andere manier is zo'n forum altijd wel wat ergerlijk ook natuurlijkde niet drinkers die zich ergeren aan de drinkers of andersomde drinkers die zich ergeren aan de stelligheid van nooit meer drinkendat hoort er allemaal een beetje bijdas mooie training voor t echte levenik leer hier welal vind ik ook dat er vaak bijzonder weinig diepgang isals t dieper gaat heeft iedereen (hier) zijn haar eigen padje denkdat lopen ze liever alleenof t is te intiem, dat kan ook natuurlijkiedereen kan t maar meelezen per slot van rekeningdat is wel tekst genoeg, t is niet eens 9 uur nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Lieve mensen,geheel off topic maar ik moet het even kwijt.In augustus zou ik een kijkoperatie krijgen omdatde botbreuk niet heelt in mijn been.Nu heb ik een brief ontvangen van het ZH dat vanwege deverwachtte griepgolf al dit soort ingrepen 2 maanden worden uitgesteld.Kijk, verheugen doe je je natuurlijk nooit op een ziekenhuis opname.Maar ik ben verdrietig en zwaar teleurgesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Ach Dar, het is op het forum net als in het "gewone"leven: soms zit je tussen mensen met meningsverschillen en de ene keer heb je zin om erop te reageren en de andere keer niet. Daar is niks mis mee.Zo dreigde de hondenclub waar ik lid van ben laatst ten onder te gaan aan onderlinge ruzies en gekonkel. Nou hou ik daar helemaal niet van maar omdat ik me betrokken voel zet ik me er nu toch voor in. Soms raakt het je en soms niet. Hoef jij je toch niet om terug te trekken? Enne.....niet "soms": het is altijd goed om je te uiten! Dingen die niet geuit worden kunnen een raar eigen leven gaan leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden