Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 Juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jazeker Dar had ik dat gezien, dankjewel! Maar weet je, ik ben een beetje een oude rot in het vak ;) en weet dat de soep vaak niet zo heet gegeten wordt.... Een enkel bericht - van mij in dit geval - kan soms wat anders worden opgevat dan het bedoeld is, of ik heb me niet goed uitgedrukt.

Houtmevrout, ik vind het gewoon jammer dat je niet kan posten tijdens je vakantie, ben zo benieuwd hoe het zal zijn! Voor het eerst in veel jaar toch, dat je zelf zo ver weg gaat?
Ik zou het je zo snel niet nadoen hoor, dat hele eind rijden op onbekende wegen. Heb zo'n idee dat je weer veel sterker thuiskomt dan je op weg gaat (NOG sterker!) en je een heleboel te vertellen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar,

ik begrijp dat er een aantal dingen niet lekker lopen, en tja inderdaad heel vaak zit ik dingen terug te lezen waar ik ook niet vrolijk van wordt.
ik heb ook een keuze gemaakt wanneer ik schrijf en met wie, vaak zie ik discussies voorbij komen en dan haak ik af omdat het tot nergens leidt.

haal het het forum wat belangrijk is voor jou, richt je op de mensen waar je wel goed mee kan opschieten.
maar ik snap je dillema
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat ook zo jammer Vie. Maar 12,50 per dag is me toch té gortig voor internet. Misschien vind ik eens een internetcafeetje en kan ik me ff melden (waar iedereen dan overeen leest :o hahahahah :P).

Maar de mensen van wie ik hun SMS heb zal ik best eens een SMS sturen. (Fraai, fraai, NL is dat).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ga jullie helemaal lekker maken met alle verhalen van de knappe Nederlandse weduwnaars die ik ontmoet heb die goed zijn voor 2k euro pj en wiens kids net de deur uit zijn en die ook in Utrecht wonen in een mooi grachten pand dan ......... :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, yes, ik wil best een ontaalkundige sms van jou Houtje! (Is ook duur trouwens als je niet oplet.)

Overigens, wordt de notenboom niet omgezaagd - oud nieuws van een paar dagen geleden - maar we laten inderdaad een raam maken in de blinde muur. Op voorwaarde dat ik het allemaal zelf regel met aannemers &zo.

Tientje, het is allemaal niet zo belangrijk. Lief van je dat je je in mijn berichtje kan vinden, dat doet me goed. Je weet het toch, soms ontstaat er wat wrevel of onbegrip, dat is nou eenmaal zo met het virtuele gebeuren.
En Dar, jouw pleidooi deed me ook goed.
Maar uiteindelijk gaat het helemaal niet om gelijk hebben ofzoiets, we vertellen toch allemaal hoe we de dingen zelf ervaren?

Hihi, wat ben ik mild hè? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal

lara gefeliciteerd

en albert ook

en natuurlijk tas ook!
ik was 5 jaar geleden bij de bevalling van mijn dochter,een geweldige ervaring!

en houtje een fijne vakantie gewenst!

dar, ik begrijp je overwegingen.
ik lees jou altijd graag, evanals ik veel andere mensen graag lees.
het gevoel dat jij soms ervaart op het forum herken ik ook.
dit weerhoudt mij er ook vaak van om in te loggen.
negativiteit en korte lontjes heb ik geen trek in.

ik blijf wel lezen want ik ondervind aan alle positieve berichten veel innerlijke steun.

maar als iedereen zo zou denken als ik kwam het met dit forum niet goed!:$

een fijne en droge dag voor iedereen!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha ha dar, het zijn momenteel 16 pootjes, maar regelmatig ook 20.

en er zijn ook nog 16 poezenpootjes in huis.....B)

ik hoop dat het droog blijft, ik ben heerlijk buiten op het erf bezig.
bomen omzagen en snoeien enz.

gisteren tussen de buien door
maar wel heerlijk!
ik geniet er eindelijk weer van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Albert van harte gefeliciteerd. Knap gedaan. Ga zo door.

Lara van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Tasseke, hoeraaaaaaa, je bent oma geworden , meisje van harte.

Houtje een heel prettige vakantie.

Dar, neem zaken met een korreltje zout, trek het je allemaal niet zo aan.

Goedemorgen Tina, alles oke.

Gees, goedemorgen.

Zo, ik ben goed wakker zie ik, hahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen, had zo'n haast om Houtje goede reis te wensen dat ik dat als eerste maar heb gedaan.

Albert: SUPER!:present::moon::present::moon:
Gefeliciteerd met je mijlpaal en wat een fijne positieve openingstekst voor vandaag!

Lara: jij ook GEFELICITEERD :musicnote::present::heart::musicnote::present:!

Enne Tasseke: OMA!!! Gefeliciteerd met het kleine wondertje en ik kan me voorstellen dat je nog zit na te stuiteren ! Fijn dat alles goed is gegaan en klein en weinig gewicht zegt inderdaad niks; mijn moeder was ook ieniemienie en is nu al 89 haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...