tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 huh Dar??heb je iemand van straat geplukt dan? wie vist er nu naar jouw verleden op de ochtend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Dank je Tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 pff, op hoeveel forums ben jij dan actief?? je kan toch niet alles tegelijk doen!!bye the way,je weet nooit wat je op straat vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Dar, trek je wel een leuk joggingpak aan, hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 ha dat doe je goed!!eerst criteria opstellen en dan pas van de straat plukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Dar,ik heb helemaal gemist hoe je zoon het heeft gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 je weet toch wel dat uithuwelijken onder kindermishandeling valt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 gelukkig hebben de bouwvakkers vakantie, hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Tas, lijk me zo romantisch. Na jaren vallen ze voor elkaar. hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 euhh toch niet al te kort dat rokje??voor je het weet tref je de verkeerde maar goed dames,ik ga even afhaken en een wandeling richting ziekenhuis makengroet van de snuffelaarster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Goedemorgen, Henk, Carolien en Petje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 goeiemorgen Sandra ik ga even mijn dingen doen, een fijne dag allemaal en tot nog later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 ach wat kan je nu doen met 120 euro pp???het leven is nu eenmaal duur en zeker als je op vakantie bent.mooi dat hij het leuk heeft gevonden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 hehehe niet zo van leer trekken hé!moet je maar sneller antwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Het is wel spannend,Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 nu ga ik echt!!!doei doei allemaal en tot straks!ps Dar,kijk je wel uit met die hakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Ik moest gister vreselijk lachen om mezelf.Ik was mijn vakantieroute aan het plannen. En vroeger had ik bij dit soort leuke dingen altijd een fles wijn bij de hand.En ik merkte op een gegeven moment dat de gedachte om een fles wijnte halen opkwam.Ik keek naar de gedachte en moest vreselijk omlachen.Het was de herkenning van het patroon.Ben lekker gaan douchen en heb een ijsje maar gepakt.Maar was wel leuk om dat gevoel te herkennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Nou, dat zelfde heb ik ook. Bij spannende zaken. Met andere woorden emoties he. En ik herken ook een patroon en dat is het mooie ervan.Je doorziet het en doet dan geheel iets anders.Wel een leuke uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 hahahah, het is zondag. Het wordt door 5 pagina's heen worstelen.Dar, juist als je een poosje niet heb gedronken, komt de gedachte dat je het aankan naar boven.Bij mij is dat altijd een valkuil geweest. En metname als je een bingedrinker bent, dus iemand die niet dagelijks drinkt.De gedachte dat je een alcoholist bent verdwijnt en denk je dat je sociaal kan drinken. Ook dat is een uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Goede morgen allemaalmaak er een fijne dag van:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Ik heb van heel veel mensen gehoord dat stoppen makkelijk is, maar gestopt blijven het moeilijkst.En daar ben ik mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Goedemorgen AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Goede morgen Petje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 ik ga nu rennen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 quote: Originally posted by: SandraIk heb van heel veel mensen gehoord dat stoppen makkelijk is, maar gestopt blijven het moeilijkst. Ach, uiteindelijk vind ik het door blijven drinken moeilijker dan het gestopt blijven... Goedenmorgen trouwens, Allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden