tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 ha,ik zie het al helemaal voor me, een beetje wild in de tuin bezig je weet toch dat alles met beleid dient te gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 vie, over het komen en gaan van mensen uit je leven:ik denk dat wij mensen allen passanten zijn in elkaars leven.onze wegen lopen een tijd parallel tot de een denkt een andere weg te moeten nemen.niets mis mee, we hebben van de ander geleerd. (als het goed is...)de dood is een ander verhaal.hiermee wordt abrupt de gezamenlijke weg afgebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Gees, weer of geen weer, ik weet niet hoe het bij jou is maar hier valt een lauwe regen en het is reeds - zie ik op de buitenthermometer - 20 graden. De groente schiet op alsof het niks is, en het onkruid ook trouwens, dus nu weet ik meteen wat ik straks met de kinderen ga doen: wieden!Weet je wat zo leuk is aan al die schrammen en butsen? Dan lijkt het net of je weer een kind bent dat van haar fietsje is gevallen. Mama geef er eens een kusje op? Alleen moet je nou zelf het kusje er op geven. Dat valt soms niet mee, om je eigen Mama te zijn.Nou ja, even een zijsprong van gedachte.Ik ga mijn koffiekleurige kleinkindje uit bed vissen en aanstalten maken voor ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Marjo bij mij is het een walnotenboom, en die zit al zo vol met noten. Ze zijn nu nog groen, maar dat wordt wat in oktober.Fijn te lezen dat je weer een stapje verder bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 ik ga het toch doen!!!!!ik zie een hele dikke donderbui aankomen maar ik trek toch maar mijn gympen aan en een regenjas mee!het zal een kort rondje worden maar heb even frisse lucht nodig!tot straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 en ik ga nu met mijn loden gat en gebutste lijf fier en fit wandelen en tijdens het wandelen wat oefeningen doen zodat ik weer soepel de tuin in ga fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 hier is het droog en op de buienradar lijkt het oké..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Heikel puntDat was het altijdBlijvenof laten gaanHechten onthechtenWas gewend alles en iedereen eruit te schoppenKlampte me daarna aan Klaas, met veel geschop,geduw en getrekRaar mensOver de doodvalt niet zoveel te zeggenHet komtDaar kun je rekening mee houdenHet is wel goed om dat zonuendan te beseffenVriendschap is iets mooisHet is iets om te koesterenJe kan er veel mee gevendat vind ik momenteel fijnHet is fijn te mogen en weer te kunnen gevenDaar kan ik echt blij van wordenNah, ik geef me over aan de dagHave a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Ships passing in the night, zo klinkt het een beetje Tas en Marjo.Een vriendin van me zei dat eens tegen een knul die ze ontmoette, heel toevallig en zomaar. En negen maanden later had ze een dochter. Vader niet meer te traceren. Maar wel inmiddels een heerlijke meid van alweer 24 jaar.Het kan raar gaan in het leven, maar ik ben het met je eens Tas, we leren ervan, als het goed is.En nu op naar alweer een nieuwe dag om van alles van te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Goedemorgen,Een koffietje voor allenVoor Vie een kopje thee gemaakt.Buiten regen,Binnen schijnt het zonnetje.Ook voor mij begint de dag "geen alcohol vandaag" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Hallo Macha, heb je het vroege ochtenduur uitgekozen om even te posten? Want eigenlijk vond je man dat toch niet zo prettig?Fijn dat jouw innerlijke zon schijnt.Hihi, ik kom hier niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 goeiemorgen allemaal kom maar op met die koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 pffff, dit was een erg kort rondje ik ben ook een beetje gek om mij kletsnat te laten regenen! en zeker op de zondagochtend vroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 hier is t gewoon droog Tas magoe, ik zit nog lekker in me bedje bakkie koffie derbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 koffie voor hendrikussssssss!!en een goedemorgen gewenst uiteraard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 het is ook maar één grote zwarte wolk, erachter zie ik alweer licht dus wie weet..........ga ik straks nog een rondjemaar nu even niet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 lekkerrrrrrrrrrrrrik ben lui en rielekst wiebelt wat met zijn teentjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 nieuwe yogatechniek aan het leren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 ow wiggle you lill one ik heb gewoon rieleks dag vandaagik doe t nooit maar nu dacht ik ik pak de laptop en de koffie en huplakee op bed ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 henk,volgens onze lieve heer is zondag rustdag dus geniet op je bedje!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Vie,Mijn ventje ligt nog te slapen, tuurlijk ben ik er dan als de kippen bij om hier te zijn,zoals ik al eerder zei heb ik jullie nodig.Maar het gaat goed, vandaag op naar dag acht.Weet je Vie, vorig WE gedronken, dit moest zo zijn, sta nu sterker.Deze week zonder drank is zo mooi geweest.Mijn man vraagt zich af waarom ik ben gestopt, als ik zou minderen met drinken was al heel fijn.Hij snapt het niet ( wil het niet snappen ) Ik begrijp hem daar ik niet gesproken had om te stoppen, ik had dit al tien tallen keren gezegdmaar er kwam niets van in huis.Nu heb ik de klik in mijn hoofd kunnen maken en ga ervoor.Gewoon zalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 En minstens zo belangrijkIn this special case...Besef ik me tijdens het douchen dat ik weer in staat ben te ontvangen. Steeds vaker zonder bang te zijn dat iets weggaat..Of dat ik niet goed genoeg zal zijnDas wel heel bijzonderen ook heel erg mooi!Heel eerlijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Go for it Macha! (Nu ben ik weg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Dank je Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden