Spring naar bijdragen

zondag 19 juli


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Had je wel riempjes voor de vissen Hannah, of zwommen ze steeds weg?

Weet je wat mij in jouw posting verbaast? Maar niet kwaad worden hoor! Je zegt: of ik niet gedronken heb, kan ik morgen pas vertellen.
Maar hoe werkt dat dan bij jou, je weet toch of je iets wel of niet wil?
Ik bedoel: hoe sta jij daar dan in?
Vind het trouwens wel eerlijk van je hoor, je zegt niets toe dat je niet waar kan maken voordat je het wel of niet gedaan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

eerst maar een kop koffie!!! vangen hannah.............

ik heb hier liggen dromen van jewelste, mijn hele leventje is voorbij gekomen!
een beetje suffe kop heb ik nog en probeer al die droomflarden nog een beetje te plaatsen.
maar inderdaad het leven is een feest en vandaag ga ik die nuchter doorkomen :D (ik heb ook helemaal geen tijd om zielig te gaan zitten doen :D)

Spannend Hannah, voor de kinderen dan! twee weken op vakantie!
wat ga jij met die vrije tijd doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag het ook thee zijn Tas? (Zei de theeleut.)
Gaat het nog allemaal goed met het manneke? Lijkt me toch niet fijn voor de moeder, je kindje in de couveuse.
Ik heb vannacht gedroomd dat ik burgemeester van Rotterdam werd. En dat was een leuke droom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oeiiii,

Vie, de waterkoker staat aan, had even niet gerekend op theeleuten :D

Het gaat goed hoor met het manneke, hij kan al brullen als een leeuw, is goed hongerig en hij duimt!!!!
ach tja, echt leuk is het niet maar aan de andere kant, ze zit toch nog in het opvanghuis en dan zit je ook niet lekker met je pasgeboren babieke.
dit is wel even goed, nog even een weekje rust!

Ze komt hier weer de komende week, dat is lekker dicht bij en wordt ze tenmiste vertroeteld, ach zo blijven we aan de gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo dat klinkt lekker obstinaat in de ochtend :D

je zou het ook anders kunnen benaderen!
als je zegt "ik drink niet vandaag" kan dat ook als voornemen of doelstelling gelden.
dat zou kunnen helpen om de gehele dag sterker in je schoenen te staan maar goed dus niet voor iedereen!
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas, binnenkort gaat de schoondochter van mijn zus bevallen van haar derde kindje, ik kan me daar al zo op verheugen!
Ik ben soms jaloers op vrouwen die zelf kinderen hebben, en ik snapte meteen wat je bedoelde toen je gisteren schreef: en het ruikt ook zo lekker. Ja, dat is zo hè, kleine babiekes hebben die heel speciale baby-geur, dat is zo lief.
Ik heb de kinderen van mijn zussen indertijd "gebakerd" en zelfs hun groene poepluiers vond ik niet eens stinken.
Met het jongetje gaat het dus goed. En jij volgende week de moeder in je huis? Wat lief van jou. Hoe kom jij eigenlijk aan je pleegdochter?

En dankjewel voor de thee trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das heftig Hannah. Maar ik snap je wel een beetje. (Hihi, ik ben meteen klaarwakker.)
Toch ben ik het met Tas eens: je kan je een voornemen maken en het dan gewoon ook doen.
Tuurlijk is het teleurstellend als je 's avonds van iemand leest van: oeps, toch weer gedronken.
Maar je leest veel vaker nog: lekker, niet gedronken.
Het is maar wat je er uit pikt, toch? En het gaat toch niet om een ander, maar om wat je zelf doet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gisteren de hele dag zit snuffen en snuiven bij dat ventje, lekker hoor, je steekt je neus in zijn nekje en hij begint al echt te bewegen van naah, je kriebelt me!!

mijn pleegdochter is de vriendin van mijn dochter, ze komt al heel wat jaartjes over de vloer, niet altijd tot mijn genoegen maar ze was er nu eenmaal altijd.
een paar maanden terug kwam ik erachter dat ze al een paar weken op straat leefde, zwanger en al, toen heb ik haar maar in huis genomen en vanalles geregeld.

dus officieel is ze helemaal niets van me, ben gewoon een dozige doos die iemand heeft opgevangen en soms zitten daar leuke dingen aangekleefd!
dit geval een heerlijk kindje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, nou weet ik het weer Tas, je vertelde dat al eerder. Je dochter en haar vriendin die eerst een beetje het verkeerde pad op dreigden te gaan.

Ja heerlijk is dat, hmmm, ik kan helemaal met je meezwijmelen. Dat nekje... hihi, en meteen al zo'n eigen willetje.
Ik wens voor dat knulletje een heel goed leven, dat hij zich gewenst en geliefd zal voelen en jij zal daar zeker een grote rol in spelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja daar ben ik voorzichtig in Vie,

ik weet niet hoe alles gaat lopen, op dit moment kan ik alleen maar ondersteuning bieden.
tegelijkertijd wil ik me ook niet hechten, ze is nog maar 18 en wie weet hoe haar leventje gaat lopen?
het kan ook zo zijn dat ze weer uit mijn leven verdwijnt.

ach gewoon een kwestie van genieten van wat er is, geen verwachtingen hebben en rustig bekijken hoe alles gaat lopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tas, iedereen kan wel uit je leven verdwijnen. Wel overdacht van je en fijn om te lezen dat je geniet van het NU.
Zou je denken, dat ze zomaar weer uit je leven kan verdwijnen?
Ik hou altijd rekening (dat is niet zo positief van me) dat iemand dood kan gaan. Ja sorry, dat is ook wat op de vroege morgen. Maar omdat mijn beste vriend twee jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd, sinds die tijd hou ik er rekening mee dat iemand zomaar weg kan zijn.
Maar over het algemeen denk ik toch dat ik zelf een grote rol speel in het feit of iemand in mijn leven blijft of niet.
Soms moet je wat moeite voor iemand doen en soms denk je wel eens, tjemig, dit is te veel en te vaak. Maar meestal maak je toch zelf de keuze voor wie er in je leven blijft. Of hoe zie jij dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen tas, vie en marjo

ik heb even getwijfeld of ik zou inloggen
want de draad had even een zeer negatieve ondertoon.....:$

en tas, ik heb er bewondering voor hoe jij deze gepareerd hebt!
zoals ik ook bewondering heb voor jouw optimisme.
dit werkt heel aanstekelijk!

vie, ik was ook al vroeg maar heb lood in mijn gat...
ik moet nog wandelen en ga dat zo eerst maar eens doen.

maarrrr...de slingers hangen al wel hoor :D

fijne dag, en ik blijf zeker droog ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeske... :present:
Pak de positieve dingen er maar uit.
Je hebt mij tenminste een dikke :) op mijn smoel gegeven met je lood in je gat.
Hoe komt dat, meestal ben je om deze tijd allang met je 100000 pootjes naar buiten geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach vie, ik ben even te wild in de tuin bezig geweest

alles doet zeer en ik zit onder de schrammen en de blauwe plekken

maar ik geniet desondanks volop van mijn nieuwe leven :D

en ik ga lekker weer de tuin in vandaag, weer of geen weer!

("ga" vergeten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vie,

hoe ik erin sta?

heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht! eigenlijk ben ik zelf diegene geweest die iedereen het bos in heeft gestuurd.
ik heb mij heel lang opgesloten en afgezonderd en ik kon totaal niet de verantwoordelijkheid aan om vriendschappen te onderhouden.
Nu ben ik langzaam bezig om mijzelf weer in de maatschappij te plaatsen maar hoe sta ik nu tegenover andere mensen?

eigenlijk ga ik er altijd vanuit dat iedereen weer vertrekt, of door mjn eigen toedoen of door de beslissingen van de ander.
ik heb geen verwachtingen meer, soms is dat angstig en soms heel erg makkelijk.

tja, dit is dus nog een braakliggend gebied voor mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Zo! 05.09 wakker
Briljant die vogels!

Tot twee keer van de diva
De euforie wou met me aan de haal
Toen moest ik wel even vermanend toespreken
Geweldig hoe dat tegenwoordig werkt!

Dat gaat ongeveer zo:

Het is middenin de nacht
Je gaat gewoon slapen
Morgen zien we morgen
Dat doet er nu niet toe
Slapen!

Boem..

Stond gisteravond bij het houten hek
naar de ondergaande zon te kijken
Toen ik me realiseerde: Weer een stapje gemaakt

Vandaag het laatste restje gif eruit werken

Ook al voelde mijn lichaam zich gister hondsberoerd
Ik heb veel hardop kunnen lachen, en zag dat het één
niet met het ander te maken had

Hee Vie, hier is ook een notenboom
Vól met hazelnoten, een goed jaar volgens mam
Mijn vader heeft iets met die boom, hij voelt veel kracht ofzo..

Het is hier een mooie dag!
Ik ga zo douchen en dan een wandeling maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...