Otje Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Ja dat zou wel eens kunnen kloppen, mijn moeders nicht was ook gewoon mijn tante, en daar is geen ander woord voor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Vanavond weer zo'n emotie-piek, dat ik "normaal"zou gaan drinken.Het valt me dan ook ontzettend zwaar, maar gelukkig heb ik mijn refusal genomen.Ik heb vanmorgen mijn vader uit het ziekenhuis opgehaald met mijn zus.Tjonge wat een karwei, hij kon niets.Doodmoe, hartsikke benauwd,Blijkt dat ze hem met een zware longontsteking naar huis hebben laten gaanin Enschede.Hij is vanavond met de ambulance naar het streekzieknhuis gebracht.Ik ben zo kwaad, verdietig, moe.Mijn vader heeft zo gevochten en aangegeven dat het niet goed ging.Ik snap er niets meer van.Ik ben nu net thuis en moest effen spuien.De trek is zeer hevig, maar ik weet dat het overgaat.Zo ga nog even proberen rustig te wordenen een glas melk drinken.Allemaal lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Tjemig, Marion, jij maakt de laatste weken ook wat mee met je ouders!Petje af dat je het zonder drank doet!!Sterkte, en voor straks slaap lekker!Iedereen natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Slaap lekker, Wing.Ik ben blij dat het goed met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Slaap lekker iedereen, ik moet zo nog even door de regendrup om mn hondje uit te laten..misschien heb ik geluk en houdt iemand uit de hemel even een grote paraplu boven mij woonplaats..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Supersterk van je, Snowy, je houdt het geweldig goed vol.Ik heb groot respect voor je, want wat is dat allemaal moeilijk he.En wat zal je morgenvroeg blij zijn met dat frisse koppie...hier, alvast voor bij het ontbijt: En eindelijk is het hier ook eens een keer gaan regenen, en dan gelijk met b-a-k-k-e-n.De hond was er gelukkig net uit geweest (ik dus ook) maar helaas is de kat nog buiten.Die zal wel ergens onder een auto zitten te piepen.Ik wacht het nog even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Het blijft hier maar regenen, maar ondertussen zit ik weer aan mijn eigen compu in mijn hoekje.k wens jullie een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Ik heb voor Cristalclear nog even wat links opgezocht over theatersport:eerst deze:http://www.theatersport.nl/homeIk vind het ook leuk om het zelf weer even terug te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 En verder kan je googlen op "theatersport" en dan je woonplaats, volgens mij lukt het dan wel om een vereniging te vinden in je woonplaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Wing, je hebt gelijk, ik heb het verdriet, boosheid en moeheid toegelatenen de trek verdween.Ik heb wel 5 ijslollies op(alles altijd in het onbenullige.}2 pammetjes genomen en ga nu slapen.Bedankt lieverds, dat ik hier even kon spuien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Slaap lekker Sneeuwwitje xxIk ga ook naar bed x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden