Otje Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Ja dat was in Haarlem. Onze groep heette toen Stichting TAR, een zijtak van Toneelgroep de Wijze Kater. Ik weet niet of ze nog bestaan hoor, het is best alweer wat jaartjes terug.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Woman, ik zal eens online gaan zoeken, thanks! Leuke hond overigens! Hoe heet ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Kom op, Dar. Blijf. Ik zit pas anderhalve dag op het forum, maar ik vind het heerlijk en vooral om het open karakter. Je moet kunnen zeggen wat je denkt/vindt zonder daarop afgerekend te worden of dat je dingen terug moet trekken. Anders kun je toch ook niet eerlijk zijn?! Niets ten nadele van Hanna, maar als dat jouw indruk was en je je ongerustheid wilt tonen, kan dat niet negatief zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 goede avond allemaalik ben thuis en ga jullie eerst even lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Hallo allemaal,Ik kom maar even melden dat mijn dag best goed ging. Vanochtend gewerkt en vanmiddag allerlei zwaar schoonmaakwerk gedaan. Man heeft een lekker maal gekookt en onze magen zijn dus ook gevuld.Zoonlief heeft een hele club lopers nu. Die gaan eerst lopen en daarna douchen en eten. Als ze terug zijn van het lopen trekken man en ik naar elders in huis.Gelukkig heb ik nu een laptopje en dat neem ik dan ook mee naar de slaapkamer.Ik heb moeite met het niet roken. Ik voel me onder druk gezet. Nou zit ik verder ook niet goed in mijn vel. Zal wel te maken hebben met het aanpassen na die 10 voorstellingen. Toch zijn er ook nog andere spanningen aanwezig. Morgen hebben man en ik een gesprek bij de relpeut en ik wil daarvoor e.e.a. voorbereiden zodat ik mijn punten op een rijtje heb. Op mijn werk zitten we al sinds maandag op de wip. Onze organisatie is helemaal afhankelijk van subsidies. In het algemeen is al heel fors gesneden in het bedrag dat de overheid te verdelen heeft. Voor ons betekende dat we niet voldoende subsidie hebben binnengekregen en dus voor projecten subsidie hebben aangevraagd (dat is weer een andere pot). Het resultaat zouden we deze week binnen moeten hebben. Bij afwijzing staan we alle drie op straat en is er weer een patiëntenbelangenorganisatie minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Hannah1, wat andere mensen voor gedachten hebben/krijgen kun je sowieso niet beinvloeden en je bent geen verantwoording schuldig. Naar mijn mening is hele issue gewoon een onduidelijke communicatie die nou eenmaal ontstaat als alles uitsluitend via schrijven/typen gaat. Ik heb me in jullie discussie gemengd en dat had ik helemaal niet moeten doen, sorry. Moet nog veel leren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Hoi Corinne, wat is een relpeut? Vind het een grappig woord, nooit van gehoord. Bezoek eraan is waarschijnlijk wat minder grappig. Lees over de situatie op je werk: balen. Hoop dat het alsnog goed komt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Dar en Hannah kunnen jullie dit niet in pb uitpraten.Jullie gaan wat schrijven en halen vervolgens alles weg en dan gaan jullie er hier over dicussieren.Ik snap echt niet waar het over gaat en vind dit vervelend.Corinne: pfff......... zware tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Zowie Echt een superkanjer quote: Originally posted by: crystalclearWoman, ik zal eens online gaan zoeken, thanks! Leuke hond overigens! Hoe heet ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 tis zo'n supereigenwijze foto, leuk! Mijn liefde is Jazz, langhaar witte herderin, 9 jaar alweer.....Liefde van mijn leven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Ja super he, honden !Zowie is een kleine Tibetaanse Terrier, echt lekker knettergek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Hoi lieve mensen,Al een tijdje niet geschreven.Zit niet zo erg lekker in mijn vel, zoals sommige die mij gevolgd hebben, misschien wel zullen begrijpen.Op de dag van de uitslag, heb ik heel erg veel steun van jullie ervaren.Achteraf voelde ik me daar toch een beetje schuldig over.Misschien kan ik beter op een borstkankerforum gaan zitten.Heb me net geprobeerd te registreren daar.Lukte niet.Ik ben wat dat betreft ook zo a-technisch.En ja, jullie zijn ook zo lekker vertrouwd.Maandag, drink ik een heel jaar niet meer, dus ja soms sluipt de gedachte erin; Ben ik hier nog wel op z,n plaats.Ondanks alle sorus, heb ik de laatste tijd nauwelijks trek in drank.Gelukkig maar, dat wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 ChrystalClear,Relpeut is mijn afkorting voor relatietherapeut.En nu ga ik stilletjes deze computer afsluiten.Die hoeft niet aan te staan als ik boven zit.Een goede avond allemaal en misschien kom ik nog via mijn laptopje kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Ja, krijg zoveel liefde van haar (al is het misschien maar om de brokjes:-) Maar het maakt haar echt niet uit hoe ik eruit zie, hoe ik in mijn vel zit en of ik misschien stink:) ze houdt altijd van me! Nog nooit gehoord van een Tibetaanse Terrier, maar ja, zo'n expert ben ik ook weer niet! Heb nog overwogen om nu ik thuis zit, vrijwilligerswerk te gaan doen in het dierenasiel, maar ik vrees dat ik dan zo'n kattenvrouwtje (of hondenvrouwtje) wordt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 oooo, relatietherapeut, voor sommige afkortingen ben ik echt te blond:) Maar anyway: sterkte ermee en jij ook een heel fijne avond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Hoi Rapilus,Waarom zou je ook naar een ander forum gaan als dit vertrouwd is en waar je je prettig bij voelt. Op je plaats of niet, pfff....lekker belangrijk. Als het jou maar goed doet. Welkom (terug!).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Nou, dank je christalclaer,Welkom trouwens, jij bent hier nog niet zo lang he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Nope, vers van het mes.....gisteren aangekomen. En ben heel blij met actief forum. Ben wel geimponeerd door al die stopdata. Maar geeft ook moed en hoop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Rapilos, dit forum is er ook zéker voor jou hoorblijf gewoon schrijven en vertel wat je op je hart hebt, sterkte en ik mag je graag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Crystal, kijk es naar onze aanmelddata`s dan? ik kwam hier ook maar een half jaartje eerder hoorenuuhh de tijd is werkelijk om gevlogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Zo is dat AR, dit forum is er voor iedereen.Dus lekker ook voor mijhij... Nieuwe Medestrijders, welkomwelkom en doe gewoon mee, iedereen was ooit nieuw hier hoor.Oh ja, goedenavond ook nog even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Tibetaanse Terriers zijn echte clowntjes. http://www.keetchs-irish-staff...rrier__200_x_192_.jpgZe zijn middelgroot formaat, zo'n 50 cm schofthoogte, Zowie is een slag kleiner zo'n 35 cm. Maar wel echt het karakter van een Tibetaan. Ze is een kruising met een Yorkshire Terrier, met dr kraaloogjes en spits snuitje en supergladde vacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 ja, stom eigenlijk. dat je vaak alleen maar kijkt naar hoe 'slecht' je bent ten opzichte van anderen.....Lukt blijkbaar toch nog niet altijd om de pos. kant van zaken te zien. Maar hoe dan ook ben ik onder de indruk: hoop dat ik over een half jaar(tje?) kan zeggen dat de tijd werkelijk is omgevlogen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Zéker Water:present: ook voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 en woman, die supergladde vacht is er natuurlijk niet zomaar....daar moet JIJ waarschijnlijk heel veel aan doen? Ik ben ook vaak aan het borstelen, maar toch sluipen die klitten erin. Ongelooflijk en frustrerend. Moet de schaar er weer aan te pas komen. En hoe ouder ze wordt: ook bij haar wordt de huid slap en is het bij het knippen oppassen geblazen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden