Spring naar bijdragen

woensdag 22 juli

HenkT

Aanbevolen berichten

Christal,

Die stopdata,s van ons kan je zeker moed en kracht geven om door te gaan.
Ook wij hebben aan datzelfde begin gestaan als jij.
Niet iedereen hier is trouwens voor honderd procent gestopt, maar ben zelf wel heel blij dat ik uiteindelijk voor de nullijn gegaan ben.

Albert :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Albert: ik ben ook voor de nullijn gegaan. Moest wel, want talloze minderpogingen leveren niets op. En idd: ik haal mijn motivatie ook uit iedereen op dit forum die erin slagen om zonder die rotzooi te leven. Vooralsnog heb ik echt mega respect!

@AlbertRemmo: Mijn (soon-to-be-ex)man was juist allergisch voor de stokharigen onder de honden. De mega verwende langharige teckel kon zonder problemen in bed slapen, terwijl de Stafford van z'n zus binnen een paar uur irritatie veroorzaakte. Maar zoals je zegt: lang of kort: het haart allemaal. Behalve de labradoodle schijnt en de poedel, maar ja.....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, dat siert je. Ik vind het ook wat moeilijk nu in het begin om te beslissen wat wel, wat niet etc. Als ieders intenties maar oprecht zijn.....én als je er zelf er voldoende uit haalt. Dat is (voor nu) het forum voor mij....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor nix geen borstelen. Als ik dat doe gaat het vilten en wordt het alleen maar erger. Elke dag even mn vingers erdoor en knoopjes knip ik er inderdaad uit.....
Ook geen verharen, wel meer zand en stof, omdat ze nog wel eens flink wil schudden midden in de huiskamer. Ik wil haar nu leren schudden op commando zodat ze dat buiten kan doen, bij de voordeur vlak voordat we naar binnen gaan.

quote:

Originally posted by:
crystalclear

en woman, die supergladde vacht is er natuurlijk niet zomaar....daar moet JIJ waarschijnlijk heel veel aan doen? Ik ben ook vaak aan het borstelen, maar toch sluipen die klitten erin. Ongelooflijk en frustrerend. Moet de schaar er weer aan te pas komen. En hoe ouder ze wordt: ook bij haar wordt de huid slap en is het bij het knippen oppassen geblazen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman ik heb dat al eens geprobeerd met als ik ze moet wassen, natmaken, lekker shampooen, afspoelen en dan zeg ik schudden maar en hou ik nog het douchegordijn dicht, zodat het meeste water uit hun vacht kan, maarruuhh ze doen niks hoor en als ik dan het gordijn open doe en de handdoek heb gaan ze eerst schudden de krengen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie klaagt nou over hondenharen. Jullie moesten eens weten hoe onze katten verharend!
Ik vraag me af of iemand ooit eens op het idee zal komen om daar wol van te spinnen.
Uit Snoetje kan zeker een trui gebreid worden per jaar en met de haren van Kruimel een sjaal.

Toetsenbord van een laptop is niet echt aan mij besteed.

:heart: to all

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heb ik er ook nog eentje, ik heb een foto van de opoe van mn vader. (dat heeft hij erbijgezet)
Was zij dan de oma van mijn oma?
de foto stamt uit 1905 en ze is een volwassen vrouw, ik gok een jaar of 30.
Leuke breinbrekertjes dit :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...