CPAS Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Goeie avond allemaal,Ik verwacht zo visite. Mijn man is jarig.Toch wou ik even melden dat hier alles OK is.Fijn avond iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Corientje hoi,Geef hem mijn felicitaties, en jij ook een beetje,toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Nu ga ik een overheerlijke preischotel prepareren.Tot een andere keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 corrinne gefeliciteerd met jouw man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Corinne fijne avond en gefeliciteerd met je eega Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Soothe, normaal gesproken doen we er stokbrood bij, maar we hadden zin in frietjes en dat gebeurt helemaal niet zo vaak dus worden het vandaag frietjes.groetde culinair barbaar (maar niet heus;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Kirky, espresso, capuccino, decafe, dubbele espresso, latte machiato, koffie verkeerd, met melk of suiker, met melk en suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 en ik was niet geschrokken maar je kunt wel heel trots zijn op jezelf:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Corrinne, ik lees en herlees jouw pb....jij,jij, dus ik?????Ik moet komende week weer op visite bij een psych.F$%^ck (ik mag niet vloeken van de moderator en terecht)Maar zoals ik An al schreef, ik ga een nieuweopvang in..een gelovige..en ik ben R.K. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 mag ik aansluiten?dan met veel melk (koffie verkeerd noemen ze het) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 dan had je moeten zorgen dat je ook een paar ton per jaar verdient kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ik ga NU mn computer naar boven sjouwen en installeren.....zie jullie daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 succes woman, we nemen de tijd op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ik kom even kiekeboe zeggen Ik zuip 5 liter (non-alco) per dag ofzo en het meeste zweet ik uit, ik zit al een dag of 8 in een hittegolf 37/38 morgen het warmst 41/42 daarna weer wat normaler. De meeste toeristen denken nog steeds dat een biertje of wat de ultieme verkoeling brengt. Het lijkt vooral alsof voor het imago die biertjes gedronken moeten worden. Als de eerste van de groep er een besteld volgt de rest al snel en weinig nemen dan nog een frisje omdat men mee wil doen met de groep. Ik zeg nu standaard; nee het helpt niet tegen dorst. Na de siësta ben ik weer fris maar de stevige bierdrinkers schelden op de hitte en dat ze in beweging moeten komen.Eigenlijk ben ik gewoon blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Of je had een andere studie moeten kiezen Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 goeienavond Mevrouw Dal mijn antwoorden halen de enter net niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ja dat weet ik, maar Kirky had het over vriendjes van vriendjes etc, te slijmerig.Daarom deze reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Maakt niet uit Dar, kan gebeuren.Wat kan je een tv ook missen zeg, heeft het vanmiddag begeven, dus andere invulling van de avond zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 ik zal t niet passend gevonden hebben voor hier denk ikik ben lief tegenwoordigtenminste, ik doe mijn best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 niet bijna, dat kan, watervergiftiging kan je gewoon aan dood gaan(als je wilt weten hoe dat werkt ff googlen)waterintoxicatie is de goeie zoekterm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Goede avond,Ben stukje bij beetje bij aan het lezen.- Tsjee Spud, dat met die vogel, wat is die gozer een ******- Kirky is goed bezig geweest zie ik, al die post weggewerkt.- Enne Lara, de tv kapot, da's balen. Gelukkig doet de computer het nog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Mika, hoi.Gelukkig wel.Hoe staat het met de builen en bulten ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hallo forumgenoten!Net de laatste spulletjes klaargelegd...morgen een weekje weg!Ik zal dus een weekje internet-loos zijn! Zal jullie wel missen!Maar ik ben voornemens niet te drinken! Het is weer best te doen, na de eerste 2 dagen wordt het makkelijker, ben je niet meer zo krampachtig aan alcohol te denken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hallo Lara,Lief dat je het vraagt:heart:Ben goed blauw, mijn kniebanden zijn verrekt dus ik strompel. Eigenlijk vind ik dat nog het minst erg. Mijn ribben zijn gekneusd en daar ben ik echt niet blij mee, dat doet zeeeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ja bah,Je kan een beste smak maken hoor.En wel dr weer op he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden