Otje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 En nu ga ik slapen, dag allemaal !!Slaap lekker x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Woman,Mooi, ideaal voor mensen die idd niet weten wat te doen.A`dam beetje ver voor me:DMaar heb druk zat, schilderen, DJ, dieren, werk, etc.Zijn vast anderen die er meer aan hebben.Slaap lekker.Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Kirky je had het net over trompet muziek.Draai ik nu ook, Il Silenzio zoek maar eens op , die is mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ja klopt.Kan ik niet luid zetten, gaan mn honden zingen. Zijn de buren dan vast niet blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Mooi die trompet.Wordt je helemaal rustig van.Ik althans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Heb ik ooit gespeeld.Ben helaas allergisch voor het metaal dus moest stoppen.Mn vader speelde ook trompet.Ik later nog een poos bugel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Kirky,je gevoel voor humor is er nog gelukkig.Zeggen ze wel he dat mariniers veel drinken.. kende in Assen een kroegbaas.Die had zichzelf ook kapot gezopen, ook altijd varen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Graag gedaan Kirky, en dat kwam uit mn hart.Dus schroom niet...Slaap lekkerFijne dromen.Ik ga ook slapen morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 gedronken..jawil het.........nee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Anhelp meIk weet niet wie anders te bereiken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Zo goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 geen pb dus...alleen bedoelt voor An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Orleando je moet even je telefoon nr weghalenGaat het zo slecht meid Pb me maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 moderator, hoe krijg ik m'n telefoonnummer en mijn naqm weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 safi ja...zo slecdht gaat het met mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 OrleandoOnderaan het berichtje met je telefoon nummer staat AANPASSENKLIK HIER OP EN DAN KUN JE JE TELEFOON NUMMER WEGHALENLieverd ik heb het met je te doen.Al die mensen die zich met je gezinnetje bemoeiem en jij die verslaafd bent aan de drankHet is ook zo moeilijkik geef je een virtuele knuffel en een aai over je bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 sorry dat mijn berichtje zo lang duurde, hond was bang voor onweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Safi, kan je bellen??Of mag ik jou bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 orleando,lieverd,ik ben weer thuis! bel me!ondertussen probeer ik het bij jou!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Geen nummer, naam etc. Is het zo goed? Alles weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Orleando: is er iemand bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik zie geen naam of telefoonnummer van je staan Orleando.Alles is helemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik bel jou wel Effe alleen jouw nummer vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 lieverd,heb je iemand aan de telefoon? doe anders je lijn even goed want ik kan je niet bereiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Nee, Annummer etc heb ik verwijderd en het gaat hier ontzettend slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden