An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Wat is er aan de hand Orleando? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Marieke: ik denk dat Tasseke nu aan het bellen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 tasseke komt naar mij toeDoodeng, want ik ken haar niet,maar dan nog; ze doet het !!!!!An, ze belde met mij, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 marieke, je bent liefGeen zorgen over mijte veel gez$%^penkomt goed (hoop ik )Ik hou van jullie, met heel m'n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 t is misschien handig de volgende keer iemand te bellen voor je begint met drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 marieke het is meer dan lief !Ik zit hier al te janken...Henk T ik ken jou nog niet..welkom namens mij.En ja, je hebt gelijk,alleen ken ik niet alle telefoonnummers, dus kan ik niet altijd bellen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 even niks,niet voelen; verdoving..jij zegt het precies goed.Sorry,ik bidtotGod... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 An, wil je met mee bidden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Dat weet ik niet, Dar. Ik heb een auto en een rijwijs, maar rij nu niet (gedronken)Enne, Tas ze weet het, altijd welkom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Dar, dat wist ik niet....hier heb ik geen stoptrein /station.Sorry.Ik kan Tas niet ophalen, heb ik haar ook gezegd..eerlijk is eerlijk. Ik heb gedronken en dan ga ik niet achter het stuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik schrijf toch op vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 kirky, zie mijn en hannah datum en de tijd..is toch vandaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden