Gees Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 goedemorgen allemaal.ik neem even wat afstand m.b.t. het meeschrijven op het forum.het meelezen blijf ik wel doen, het belang van het forum is erg groot!ik kan voor mezelf echter geen vorm geven aan het deelnemen aan "gesprekken".ik vind het erg aangrijpend om te lezen wat voor strijd de meesten van ons voerenen ik ben vaak ontroerd door de warme meelevendheid die door zo veel mensen getoond wordt!ik blijf alles volgen en zal af en toe schrijven hoe het met me gaat.ik leef dus op de achtergrond met een ieder mee en wens iedereen veel kracht en wijsheid toe!! liefs van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 23 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 oké dar, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 goeiemorgen, eerst maar koffieje kan ook niet overal op reageren Geesdat gaat helemaal nietalles doorlezen gaat (voor mij) vaak al nietje kan wel net als iedereen eruit pikken waar je wat mee kan en of typen met wie of wat je wat kangroetjes Henkook goeiemorgen Mevrouw D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 je hebt geen intresse Dar, je hebt nu een leuke baanwees daar maar voorzichtig mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Goedemorgen!!!!ik schiet direct in de lach om je kat! ik heb er hier één die snurkt als een bouwvakker eerst even koffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 met babieke collin gaat het goed, drinkt en boert als een beer en groeit als kool! ondertussen is hij ook van de zuurstof af en mag waarschijnlijk aan het einde van de week naar huis.het gaat goed dus Vanmiddag kunnen we ook al de sleutel ophalen van haar flat, tenminste....... ze moet het huurcontract tekenen en volgens mij krijg je dan ook de sleutel.Dus gaat lekker druk worden de komende tijd, dat wordt schilderen en behangen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 mogge Tasff de koffie nog en dan eerst maar werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 ja als hij vijf pond dan mag hij naar huis, en verder mankeert hij niets dus waarom ook niet.maar eh, een nieuwe baan? je kan natuurlijk altijd kijken wat het is, maar je weet nu wat je hebt, je zit ook nog met die opleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Morge henk!!geukkig is de week al in tweeen, dus het eind is in zicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 ja t is gelukkig zo weer weekend t is te overzien weert is tijd ookeen fijne dag en tot nog later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Werk ze henk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 nee ik weet dat je hart niet bij de opleiding ligt maar er zitten toch verantwoordelijkheden aan (t.o.v. je baas).Maar als je daar helemaal happie voelt? waarom dan verder gaan kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Goedemorgen!Heel even danHet gaatAs usualHeb nu mijn blauwe bloes anHeb een gesprek aan zee vanmiddagNog twee weken werkenMorgen naar de blokhutDan hopelijk een weekje vrijDan wil ik gaan varen met mijnzoon en dochterOf iets totaal andersHet is fijn dingen te zienzoals je ze gewend was te denkenDan kun je zien Hee! Die ken ik!Het is beter zoNa vrijdag geen uitstapjes met het hoofdnaar drank. Zie! Toch goed gedaan.As usual. Dat kan niet anders.Nah anyways, woorden....Lukt ook nog wel eens!Moet weer door!De zoeker kan gaanDat was het gezochteNu gewoon doorleven Things to do! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ach Dar,het kan nooit kwaad om eens in de pen te kruipen! je kan wel twijfelen en blijven kijken maar je kan pas een goede beslissing nemen als je weet wat er nog meer te koop is!je hoeft toch ook niet direct je baan op te zeggen?inderdaad, kijken, kijken en niet of wel kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Morge Marjo!!!heb u nog tijd voor een kop koffie??wat bedoel je eigenlijk met nog twee weken werken? heb je dan vakantie of is de baan dan over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 ooooh, ik wou dat ik 's avonds ook zo kon eten!heb nu een heerlijke eierpannekoek gebakken, gevuld met de turkse rijst van gisteravond jammie, jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 nou nou wat is iedereen al weer vroeg bezig,ik ben alleen nog maar fysiek aanwezig hoor!goedensmorgens allemaal and have a nice day!Geen wonder dat deze badplaats achteruit loopt,één wolkje op de buienradar,en waaar hangt die?juustuum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Morge Sailor!!hier is het licht maar ook géén zon te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 wuhaahaaa,ik heb mijzelf in de loop van de dag zooo vol zitten proppen!tja inderdaad geen trek meer in de avond werk ze en maak er weer een mooie dag van vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Goedemorgen allemaal,Dar een brief schrijven kan nooit kwaad.Gewoon doen.Tas, heb je je nu al vol zitten proppen?hahahaaaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Marlies,welkom overigens.Je profiel is zichtbaar.Ik heb een berichtje naar de moderator gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 ja, ik weet het ook niet hoor!!het liefste ontbijt ik met warm eten en neem ik 's avonds een broodje.sinds die kleine is gaan werken is mijn regelmaat ver te zoeken, gisteren had ik de rijst al om 16.00 uur klaar en dan wordt hier de hele avond doorgegeten.V. eet dan pas om 21.30 uur.beetje lastig dus hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ik houd helemaal niet van brood.Toen ik in Indonesie was vorig jaar zat ik smorgensook al aan de warme hap, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Goede morgen allemaal:rose:Dar ik eet `s avonds veel yoghurt hoor, `s morgens moet ik er niet aan denken.maar je stelling kloptvandaag dus een troosteloze dag, ontwikkel een zonnetje in je hoofdfijne dag allemaal:rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 nu moet je me niet lekker gaan zitten maken!!ik zie de loempia's en de pasteitjes al voorbij vliegen! mijn speekselklieren gaan met me aan de loop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden