witte Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Hoi allemaal,ik wil me even opnieuw aanmelden bij jullie.Ik heb mezelf ooit wel eens voorgesteld hier op het forum, maar heb nooit meegedaan aan de ditjes en datjes.Momenteel ben ik gestart met het internetprogramma en denk dat ik het forum nu wel als steuntje in de rug kan gebruiken.En jaaaa ik heb eerst even meegelezen voor ik mezelf hier voor aan ging meldenen jaaaaaaa ik snap best dat sommige geen energie hebben om zich te verdiepen in een nieuweling.Maar toch dit alles weerhoud me niet, om me niet bij jullie aan te melden.Ik wens jullie alle goeds toe en ik hoop dat we iets aan elkaar kunnen hebben.Dus lets chat!groetjes witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Fruitvlieg: je zegt het precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Wing: OOK hier staan we machteloos tegenover en wij kunnen dat niet veranderen.Een stuk acceptatie ..... probeer voor jezelf toch het goede er uit te halen, door te weten dat je dit zelf niet wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 He Witte welkom hier op het forum!Ik wil me altijd verdiepen in een 'nieuwe', maar dat ligt ook aan de ander.Hoe doet iemand mee of reageert op dingen of vertelt over zijn ervaringen etc.Uiteindelijk doe je het voor jezelf en ik denk een hele goede stap.Zelf heb ik ook internettherapie gevolgd en ik vond het super geweldig.Nog steeds heb ik er het positieve aan overgehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Witte ik heb even bij wie is wie gekeken, maar je bent dus een vrouw.En dat was in januari, hoe is het verder gegaan al die maanden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 hoi An en alle andere die nu online zijn,Bedankt voor je berichtje. Natuurlijk heb je gelijk dat het ook aan mezelf ligt, wat ik uit het forum wil halen. maar ja moest toch een binnenkomer hebben hier op het forum. Tot nu toe ben ik ook erg positief hoor over internettherapie dus hoop dat, dat ook zo blijft en ik net als jou er een hele goeie ervaring aan over ga houden. Ben nu een maand bezig en ik ben zeer zeker nog erg positief. (maar ohhh wat ben ik bang voor een terugval en die angst is niet geheel onterecht lees ik hier van velen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Witte: ja die angst herken ik, maar is geen goede raadgever.Jongens ik ga afsluiten. Toedeloe... en hou het goed allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Hoi Kirky thnx.Het duurde dus idd vanaf januari. En eerlijk gezegd dacht ik dat ik niks meer zou horen. Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik geen blackouts meer mocht hebben nu ik me aangemeld had.Dit ging een hele tijd goed maar toch nog twee keer voorgekomen. En in de zelfde week dat ik me laatste blackout had werd ik uitgenodigd om te startten met de therapie, dus dat viel mooi samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik ga nog ff tv kijken. Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Dank je wel wingchum.Fijn om van iedereen een welkom te krijgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 lacht, Wing wat ben je toch een pracht mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Herman Brood zei, spijt is wat een koe schijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Daar sta je danontdaan van drankop de drempel van bevrijdingje neus weer in de frisse winddat brengt je in verleidingde mooie paden overaltoe wandel maar mooi kindhet leven ligt daar ook voor jouals jij je paden vindt© HenkT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 wees wijs hannah, bel een kind als je denkt dat t te lastig ist heeft niet veel zin als t wel kan en je doet t niet als t wel nodig isik ben ook wel ongerust over Tas inderdaad, kon ik haar maar begaandus als er wel iemand een telefoonnummer heeft, graag!naar jou stuur ik wat positieve golven hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 graag Dar, al weet ik niet zeker dat ik dan nog wakker ben hurrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Het leven is heerlijk, het leven is mooiMaar - vlieg uit in de lucht en kruip niet in een kooiMens, durf te levenJe kop in de hoogte, je neus in de windEn lap aan je laars hoe een ander het vindtHou een hart vol van warmte en van liefde in je borstMaar wees op je vierkante meter een Vorst!Wat je zoekt, kan geen ander je gevenMens, durf te leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 goed zogoed gedaan hannahiets rustiger nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Tja................... wat heb ik er aan toe te voegen?Maar ok toch maar ff netjes goeienavond aan wie er nog zijn.Heb geprobeerd de draden van gisteren aan die van vandaag te koppelen.Werd daar bepaald niet vrolijk van.Wie had er nou Emmenthaler gegeten? Ik prop me ook helemaal vol, pizza en stokbrood met likkepot. Maakt niet uit, als ik maar van die fles afblijf.Triest allemaal, hoop dat het Tasseke onderweg goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Hoi allemaal!Ik kom heel even binnenvallen.Stien, gefeliciteerd met je verjaardag!Witte en andere nieuwe forummers: welkom en ga er voor!Drukke dag gehad vandaag. Wel heb ik uitgeslapen. De loodgieter is langsgeweest om een overstort te maken aan de dakgoot. Je gelooft het nooit, maar toen mijn man vroeg hoeveel hij moest betalen, zei de man dat het service van de zaak is en we dus niet hoeven te betalen. Ongelooflijk eigenlijk, want twee man zijn toch een uur of twee bezig geweest. Nu mag het in ieder geval weer slaghagelenregen gieten.Ik heb een flinke wandeling gemaakt en na het avondeten heb ik op zolder een deel van mijn 'rotzooi' uitgezocht met als resultaat een hele zak oude papieren en handleidingen en handboeken. Die heb ik naar beneden gesjouwd. Poeh he, daar ga je van zweten! Nu hou ik het werken maar voor gezien. Morgen ben ik weg naar een vriendin.Het opnieuw stoppen met roken valt mij enorm tegen. Dus alvast welterusten en een fijne dag morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Oh ja, natuurlijk ook nog Welkom voor jou, Witte!Je valt wel met je neus in de boter.Ik doe ook internetbehandeling en dat helpt me erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 ah boterneusjes is t weer zover Sammy wil bij niemand horenZich door niets laten verstorenToch voelt hij zich soms verloren SammyHoge toren, Sammy kan 't niet aanHoog Sammy, kijk omhoog SammyWant dan word je lekker natKromme kromme SammyDag Sammy domme domme SammyKijkt niet om zich heenDoet alles alleen en vindt de wereld heel gemeenik zit een beetje in de muziekjesramses zeurt aan mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Kirky ik ben blij te merken dat het je wat beter gaat.Over "beter"valt te twisten: soms is het gewoon goed om je slecht te voelen. Maar leuk is het nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 HenkT !:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 helpen is zo beperktsoms kan je even een lichtje zijn op iemands paden dan maar hopen dat ie de goeie kant op wil kijken anders is ook dat tevergeefsik zou wel es iemand op willen tillen en even verder op t pad weer laten landen maar jadat kan nou eenmaal nietanders hadden jullie t morgen mooi makkelijk en ik behoorlijk spierpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Dat zijn de laatste loodjes, Kirky.Je hebt al een jaar geknokt en nu is het bijna zover. Gewoon rustig afwachten en genieten van wat je allemaal bereikt hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden