HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 timmer er es een spijker in hermie schuift hermie ook een lekker bakkie toe owwwwwwwww Mevrouw D bedoelde U dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Hermie: precies iedereen mag zeggen wat die wil, dus ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 er zijn hier wel mensen met t goeie nummer Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik ga een film kijken met de kinderen, we hebben vanmiddag Ice Age 3 binnen gekregen.Ik vind nog steeds films kijken leuker dan drinken.En ja, dit van Orleando kwam dichtbij, en ik wil haar alleen maar kracht toewensen.We kunnen wel zeggen, stom dit, stom dat, maar wat bereik je daar nou mee.Niet dat iemand zich prettiger voelt.Ik blijf er dus maar in geloven dat iedereen, dus ook Orleando, voor zichzelf gaat zien wat het beste voor haar is.En Soothe zei het laatst nog, soms moet je tot de bodem om te zien wat je te winnen hebt.Verder ben ik voorlopig voor niemand meer te hakken, want ik heb zoveel knoflook door het eten gedaan dat de walm in een radius van drie meter bedwelmend wordt.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Wat een gedoe.Mensen, als je d'r niet over praat moet je ook niet denken dat een ander het zomaar wel eventjes begrijpt.Dus zeg gewoon wat je op je lever hebt, dat orgaan is alcohol-gerelateerd dus het lijkt me altijd zeer gepast op een AdB forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Waar heb je die film besteld Vie ? Ik bedoel ice age 3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Hannah mien loiverd hou vuilst die nou den? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Hannah: wat heet opstekertje, geweldig voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 quote: Originally posted by: waterHannah mien loiverd hou vuilst die nou den? vertaling graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Hoi Water,Hoe istie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Pssst, Ziza, illegaal, dus eigenlijk mag ik het niet verder vertellen.En nu ben ik er echt vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Have fun Vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Prima Ziza! Nou ja, naar omstandigheden redelijk wel. Prima dus! En met u en de uwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 An, ik informeerde even naar Hannah's welbevinden, dat is alles.Hou jij het nog een beetje vol, taaie knokker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik wil wel reageren,sorry dat ik niet reageerde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ben als het goed is nu ice age 3 aan het downloaden via utorrent.com als het goed is Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Met de mij en de mijnen ook redelijk wel.Ben echter een beetje grieperig de afgelopen 3 dagen.Kids hebben vakantie. Dochtertje is uit logeren bij de buren. Met zoontje ga ik straks voetbal kijken (Ajax-Atletico Madrid) en mijn vrouw gaat lekker op de bank liggen kijken naar crime-series.Al met al zijn we vandaag een beetje in de chill mood.En het weekend lekker luieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Heb Ice Age verleden week in de bioscoop gezien. Was best leuk.Ik mag die Sid wel (de luiaard)Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Haha, vakantie, logeren, voetbal kijken, bankhangen, chillen, luieren... wat een leventje!Klinkt goed zeg. Ben je al naar de HA geweest met die griep? Dat moet he, tegenwoordig... In ieder geval sterkte gewenst, ook met het luieren en zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Haha, ik ; taaie knokker' of bedoelde je iemand anders?Joh ik sta harstikke droog en ga gewoon verder.Ik probeer mijn brein momenteel te indroctineren of te hypnotiseren .....ben vanaf morgen een paar dagen weg en ben van plan het netjes gezellig te houden, zonder drank.De aanhouder wint uiteindelijk.Orleando herinnert aan mijn zwartste tijden... hoe eenzaam kan een mens zijn met alleen de drank.Vreselijk ellendig.Het is een ziekte, een ernstige aandoening.Nu vraag ik me af HOE ik het voorelkaar heb gekregen om te stoppen.Diep zinken, ok.Maar dat was al geregeld gebeurd.Ik moest nog dieper zinken.Tot op een dag ik letterlijk en figuurlijk mijn armen ten hemel sloeg en uitriep: 'ik kan dit niet meer'.Ik heb gebeden, gebeden en nog meer gebeden of iemand me wilde helpen.Pas op het moment dat ik zei : 'ik kan niet meer', toen snapte ik het.Dit is jaren geleden, en het is nooit meer zo ernstig geworden, maar de angst zit er nog steedsheel diep in gebakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Indeed Kirky, sorry jullie lijken ook zo op elkaar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ja jij An, jij bent een taaie knokker. Ik ga me pas zorgen maken als jij het niet meer moeilijk vindt... als je begrijpt wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Hannah,Hier nog een Grunninger. Ik heb dij een prive berichtje stuurt.Groet Sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Je kan er verder toch niets aan doen Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden