Spring naar bijdragen

vrijdag 24 juli

sailor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

yoehooeeeee,

ik ben weer thuis!
na een heftige kennismaking met het serviesgoed van xenos, heb ik de gehele middag in het ziekenhuis vertoefd!
Na een woede aanval van deze zijde hebben ze me toch weer losgelaten! ik ben weer thuis en zit te wachten dat ik straks naar de camping mag!

ach, ok, ik zit te zwammen of iedereen het ter plekke weet! ik heb af en toe last van een soort epilieptische aanvallen, niets aan de hand ik ben alleen verward!
gaat nu al over... ik ben ook alweer een paar uur verder! lijkt me toch beter om mensen om me heen te hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga NIET voorbij aan het feit dat Orleando het moeilijk heeft en dat vind ik heel erg.
Maar het tel.nr. is nu weg gehaald, zouden we as-je-blieft verder mogen gaan op de dag van vandaag?

Er zijn vandaag ook mensen die aandacht vragen voor wat ze bezighoudt. En wat Orleando betreft, is ze ook niet van gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dar, ik heb mijn eigen soort van compassie. Dat kan soort van hard overkomen soms, misschien.
Er zijn ook dingen waar ik me van af moet schermen.

Zelf voel ik me altijd ontzet als iemand blijkbaar zo dronken is dat ze niet eens meer weet op welke dag ze zit. Ik ben niet zo sterk dat ik dit soort dingen aan kan.
Een paar van jullie zijn blijkbaar sterker.
Het is niet bedoeld als niet mee willen leven, maar wel als mijn grenzen stellen.
Sommige dingen kan ik aan, andere niet. En niemand heeft er iets aan als ik dingen ga doen of beloven ofzo, die ik toch niet kan waarmaken.

Wel wil ik met jouw bezorgdheid meeleven, als je er iets aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik mij aansluiten bij Henk en Kirky. Dit snap ik echt niet hoor, eerst een heel relaas over kinderen kwijt en nieuwe therapie teneinde haar kinderen terug te krijgen en dan dit.. En nu iemand die op weg naar is, niet wetend of er überhaupt een station is en in de wetenschap dat ze niet wordt afgehaald en het maar afwachten is of ze heelhuids aankomt. Ik vind het erg ver gaan, niets ten nadele van Tas absoluut niet zelfs maar Orleando tsjonge zeg..

Zal wel heel hard overkomen maar ik vind dit (persoonlijk) echt te ver gaan en dat heeft niets met compassie te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...