druppeltje Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ga ff naar hennafeest en morgen de bruiloft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Mag ik zo vrij zijn om de draad van vandaag weer naar boven te halen?Ik wil echt niemand voor het hoofd stoten maar gisteren was een andere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik heb dat van CatharinaWeb Dar (hoop dat dit geen reclame is). in ieder geval is het gratis, maar tevens heel summier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 yoehooeeeee,ik ben weer thuis! na een heftige kennismaking met het serviesgoed van xenos, heb ik de gehele middag in het ziekenhuis vertoefd!Na een woede aanval van deze zijde hebben ze me toch weer losgelaten! ik ben weer thuis en zit te wachten dat ik straks naar de camping mag!ach, ok, ik zit te zwammen of iedereen het ter plekke weet! ik heb af en toe last van een soort epilieptische aanvallen, niets aan de hand ik ben alleen verward!gaat nu al over... ik ben ook alweer een paar uur verder! lijkt me toch beter om mensen om me heen te hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 mensen orleando zit op het draadje van gisteren en heeft het moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 ik heb orleondo!geen zorgen we komen eruit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Tasseke: pas zelf ook op en als ik iets kan doen dan hoor ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik ga NIET voorbij aan het feit dat Orleando het moeilijk heeft en dat vind ik heel erg.Maar het tel.nr. is nu weg gehaald, zouden we as-je-blieft verder mogen gaan op de dag van vandaag?Er zijn vandaag ook mensen die aandacht vragen voor wat ze bezighoudt. En wat Orleando betreft, is ze ook niet van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Nou, blijkbaar mag het dus niet en dan haak ik af.Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Vie niemand die je tegenhoud om gewoon verder te gaan met de dag van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 ik eet ff een soepie goeienavond ookow nah doei dan maar Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Pijnlijk en ook herkenbaar om te zien wat Orleando doormaakt.Sterkte Als je het drankprobleem niet als eerste aanpakt dan komt er van de rest ook weinig terecht Orleando.Fitrst things first. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 En tegelijkertijd mooi om te zien hoe mensen willen helpen en zich betrokken voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 stien is ook jarig maar die heb ik al ff niet gezienheb ik stien wel es gezien hier, ja toch?denk t wel hurrrrzomaar een beetje rommelen voor t weekend denk ikjullie hebben niet veel praatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Lieve Dar, ik heb mijn eigen soort van compassie. Dat kan soort van hard overkomen soms, misschien.Er zijn ook dingen waar ik me van af moet schermen.Zelf voel ik me altijd ontzet als iemand blijkbaar zo dronken is dat ze niet eens meer weet op welke dag ze zit. Ik ben niet zo sterk dat ik dit soort dingen aan kan.Een paar van jullie zijn blijkbaar sterker.Het is niet bedoeld als niet mee willen leven, maar wel als mijn grenzen stellen. Sommige dingen kan ik aan, andere niet. En niemand heeft er iets aan als ik dingen ga doen of beloven ofzo, die ik toch niet kan waarmaken.Wel wil ik met jouw bezorgdheid meeleven, als je er iets aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Nee is goed Dar, ik dacht ook niet dat je het tegen mij had, maar ik wilde je steunen in je bezorgdheid, en ook iets uitleggen (in het algemeen) over mijn reaktie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Kennelijk wonen sommigen op dit forum dicht genoeg bij elkaar om 'zomaar even langs te gaan'.Dat zou ik op z'n tijd ook wel waarderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ah, dank je Kirky,Dat maakt 't al wat inzichtelijker.Drie uur met de trein...Caritas in effectio. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik word er ook wat gehyperd van, nou ja, tijd om even naar buiten te gaan.Ik geloof toch dat we het ons allemaal aantrekken.Hoop dat alles weer goed afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Mag ik mij aansluiten bij Henk en Kirky. Dit snap ik echt niet hoor, eerst een heel relaas over kinderen kwijt en nieuwe therapie teneinde haar kinderen terug te krijgen en dan dit.. En nu iemand die op weg naar is, niet wetend of er überhaupt een station is en in de wetenschap dat ze niet wordt afgehaald en het maar afwachten is of ze heelhuids aankomt. Ik vind het erg ver gaan, niets ten nadele van Tas absoluut niet zelfs maar Orleando tsjonge zeg..Zal wel heel hard overkomen maar ik vind dit (persoonlijk) echt te ver gaan en dat heeft niets met compassie te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Foei, d'r is nogal wat... paniek wil 'k 't niet echt noemen, maar een zeek're beroering op 't forum.Is 't echt zo ernstig gesteld met Orleando? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik sluit me aan bij Hermie.Getuigt wel dat Tas een goed en warm hart heeft. Dar logisch dat je je zorgen maakt om Tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Dar heb je al/nog contact met Tas gehad want om haar maak ik me echt zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 IK ga koffie makenlekker spiriteeel muziekie derbij muziekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Lekker Henk heb je ook cappucino? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden