tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 ohh,daarom staan ze natuurlijk op het balkon!!nog even een kop koffie en dan moet ik weer rennen!!zo lig ik mijzelf wekenlang te vervelen en zo heb ik weken dat ik tijd tekort kom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Goede morgen allemaalMoos welkom en succesFijne dag allemaal, hou een beetje zon in je hoofd:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Hoi Wing en doeg Wing!!!Morge Albert!straks weer aan het werk?Orleando,ik zag al een berichtje langs komen maar natuurlijk ook jij............een hele goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 PHuuuhggsorryheb ik een psychiater gesproken (goed gesprek, echt, hij begreep me), moet ik weer naar een psycholoog.Waarom????Ben ik zo verknipt of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Moguuh,voor mijn doen erg laat.Even koffie pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 juist niet orleando!!!psychiaters zijn voor de ernstige gevallen, indien minder ernstig mag je naar de psycholoog!het valt dus reuze mee met je Is dit weer iets anders dan de therapie waar je het van de week overhad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Morge Tina,ik had je al gemist!hoe is het ziekenhuisbezoek verlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Orleando: je bent niet verknipt maar je hebt wel hulp nodig!!!Verzet je er nu niet tegen en geef je eens over Ja heerlijk wakker worden zo en ik hoop voor mezelf dat ik vandaag die drank ook weer laat staan.Het lijkt even leuk, maar het is toch wel nep allemaal. De prijs is me toch te groot geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Tas en An, jullie zijn lieverds..voor altijd in m'n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 ook jij een hele goede morgen An,misschien een tip van flip!heb je nog een oude foto van jezelf waar je er giga beroerd op uit ziet??ik heb een foto van mijn drankperiode op de spiegel gehangen!elke ochtend denk ik bij mijzelf, wat ben toch mooi opgedroogd! en het belangrijkste, elke ochtend denk ik.........dit niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Tas,een ware happening.Ik werd duizelig van de contrastvloeistof enben zomaar flauwgevallen.Gelukkig niets aan mijn been maar wel een mega blauwoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Oh ja, AnIk ga weer hulp vragen, maar dan een christelijke..Ben zelf RK (Rooms Katholiek)Mijn man vind het belachelijk, dat ik dit doe, maar ik niet. Geeft me rust,kan het ook niet anders uitleggen.Is dit fout??Vind zelf van niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 sorry, maar ik schiet direct in de lach! je hebt echt altijd pech!nou dan heeft dat duimen van mij ook niet echt geholpen maar wanneer krijg je de uitslag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Oeps Albertina: ik heb dus je verhaal gemist. Tasseke: ja een tip van flip: daar ben ik naar op zoek... dat mijn brein het gewoon eens vasthoudt.Zo'n ellendige foto heb ik niet van mezelf. Heb je nog meer tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Tas, had ik maar zo'n foto...Maar ik denk wel vaak aan die stomme dronken tijden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Orleando: waarom vind je man dit belachelijk? Als het jou helpt van die zooi af te blijven danis het nooit fout, lijkt mij. Probeer te vertrouwen op je eigen gevoelens en ideeen enlaat dit ook aan je man merken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Orleando,Misschien wordt het eerst tijd om het verschil te laten wat het is.als eerste gaat het om de hulp die je krijgt en wat maakt het uit welke geloofsovertuiging er wordt aangehangen?Ik denk dat Onze Lieve Heer daar echt geen problemen mee heeft, hij hoort je evengoed!Maar wanneer ga je exact beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Tas,zowaar op 1 september al.Ik moet zelf ook wel lachen hoor.Echt weer een actie voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Mogge dames!Stien: gefeliciteerd!Orleando: nou dan moet ik wel helemaal superknettercrazy zijn want ik hobbel m'n hele leven al van psychiater, naar psycholoog vice versa ! Die figuren zijn er gewoon zoals er fysiotherapie is voor je lijf; het zegt niks over "normaal" zijn: wat is dat trouwens.............Ennuhhhhh.... een beetje gek ben eerlijk gezegd wel maar daar ben ik niet ontevreden over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Orleando,het gaat om JOU!!!!!!!!Doe wat voor jou het beste voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Nog meer tips???tja, ik schrijf veel!ik heb dus een drankboekje geschreven met alle idiote situaties die ik mij nog kan herinneren!heel vaak in tijden van nood, lees ik het terug.aangezien het een priveboekjes is, ben ik ook héél eerlijk geweest, dus de echte ellende beschreven en niet de komische situaties (of die je komisch kan benaderen).schrijven helpt echt, het maakt je bewust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Orleando ik ben ook RK maar niet fanatiek. Wanneer het geloof je rust en steun geeft is dat toch prima?!!Jammer dat je man je niet begrijpt, misschien valt het kwartje bij hem als hij ziet dat het je helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 hier gaat iets fout!mijn vrijdag afspraak gaat wederom niet door ziektegevalletje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 1 september is te doen Tina!!vier weken en nu maar hopen dat de mexicaanse griep pas in november losbreekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Wat voor aspraak, Tas? Een belangrijke voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden