moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Morgen weer dan (samen vechten) witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Anneloes, misschien komt er na je studie ruimte om hulp erbij te zoeken. Je moet er ook aan toe zijn en tijd voor maken. Mika, dat klinkt eenzaam. Maar ook of je zelf nog niet weet wat je wilt, stoppen of minderen.Gisteren ging het minderen niet helemaal jofel leek het.Maar daar zul je zelf je keuzes in moeten maken.Lieverds, ik ga er weer vandoor.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anneloes Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 ja heel fijn..morgen een dagje safaripark..ipv. flessen wijn..neem ik morgen een lekkere picknick mee voor mijn vriend en mij!uhhumm..nog even afwachten wel of ik het zoooo gezellig ga vinden..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Jaaa denk t wel MooszzzHeb net mn doelen gesteld niet drinken op maandag en dinsdag. (Ben bezeig met IB)Dussssssssss voor mij ook wel heel lastig vandaag.Had t normaal niet geweest hoor ,maar lig ff in de clinch met mn beste vriendin en dat zorgt direct weer voor een gevoel van iedereen kan t ff een tijdje bekijken.Maar ja de enige die t nakijken dan heeft ben ikzelf geloof ik, dus maar nie doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anneloes Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 ik ga er ook vandoor, een badje nemen en nog wat tv kijken..bedankt voor de peptalktot morgenvroeg!groetjes en slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 bey Anneloes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Ohh wat sterk dan toch van je witte, ook jij volhouden he...@ Anneloes doeggg, wil ook weg maar lijk wel vast geplakt hier hihi..Ga ook afsluiten ...fijne avond voor de laatslapers en trustuhh voor de vroegslapers...ikke dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anneloes Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 waaw..keek net naar buiten en zag een hele grote regenboog..prachtig, wou dit nog even met jullie delen! tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Ik stamp er ook zomaar doorheen akelei.Maar had net ff een typmoment nodig, om ervoor te zorgen dat ik geen andereslechte dingen ging doen.Ga weer lezen dus, je kan de draad weer oppakken....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Volgens mij had ik Witte en Akelei nog niet verwelkomd, bij deze dus en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 je schopt daarmee in ieder geval niet tegen mij schenen hoor.Maar misschien moet je me dan wel ff uitleggen of ik over minderen wel of niet over mag schrijven, want dat weet ik eerlijk gezegd niet. Dus alleen maar goed dat je het zegt.Ik hoor het graag van je en pas me direct aan als dat niet de bedoeling is hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 haha dat geld ook voor mij aan jou A.R (als ik je zo mag noemen)Bedankt voor je welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 ja Witte je mag me zo noemen hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Akelei, ik ben van de ene dag op de andere gestopt met drinken, en weet voor mezelf dat minderen niet werkte (dat merk ik met roken ook) bij mij is het alles of niks.Maar volgens mij is dat gewoon per persoon verschillend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Ik heb geen idee of dat zo verlopen zou zijn dan..Net zo goed als ik niet weet hoe het nu met mij gaat verlopen en of ik dit wel volhou..Ik denk dat je het nooit zeker weet met alcohol.Enne forumschrijvers die vraag staat nog hoor, of je hier wel of niet mag schrijven over minderen, dus graag antwoord, want ik weet het echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 thnx A. R:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Ga nog even wat werken...Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Witte, je mag schrijven over minderen hoor, dit forum is er voor mensen die een alcoholprobleem aan willen pakken.op welke manier is voor een ieder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Hannah:heart: goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 volgens mij is het de passie bloem Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 KirkyPassiebloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Geronimo, al doende leert men;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 volgens mij kan Clematis in de schaduw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 ik zoek nog effe voor je Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 en moet ie ook nog klimmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden