tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 slaap lekker Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hoi, Kirky gefeliciteerd!! Wilde je eerst een cadeau geven, maar het mooiste cadeau heb je al,en dat is, niet drinken.Niet lullen ,maar doen!! Een fijne dag, en houd het bij een frisje! Groet Michael. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Kirky, gefekiciflapsteerd met je verjaardag!Ik ben nieuwsgierig, dus wil weten hoe jong je bentMarion ik blijf bewondering voor je hebben. zo sterk altijd met alle tegenslagtasseke, jij bent ook eenschat, zou je naer willen kennen, kom er helaas niet aan toe pb aar als je wil.lieverds, allemaal, ikhou gewoon van jullieik ben voorlopig echt veroordeeld tot deze mini-mini-latpop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 zeg dame en heer,Zijn jullie net thuis of kunnen jullie niet slapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hoi Hoi,Straks ga ik slapen. Ik ben aan het downloaden.Tasseke Corientje, trusten en sta sterk.Groet!Aanp, letter vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 ik schrik van de tijd!!ga ook mijn mandje opzoeken.Weltrusten en droom zacht:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 soothe, mail gestuurd, want met deze laptop lukt pb niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 ik ga ook naar bed. morgen werken en dan mijn desktop weer aan het werk zien te krijgen. dit laptopje typt van geen meter.welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden