Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Nou, ik zal je vrouw even mailen (hahahahah).Maar wel fijn dat je een openhartig en positief gesprek heb kunnen voeren.Dus zij en haar vriend gaan het kind gezamenlijk opvoeden. Hoe sta jij er tegenover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Kirk,Net bijgelezen, maar er is nog niks definitief begrijp ik. Maar ja, het wordt wel complex. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Fibo, ik heb een paar jaar geleden dit nummer bij een cursus persoonlijk effectiviteit gehoord. Ik vond het hilarisch maar het de waarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 En dat op je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Ik zit op allerlei vacaturessite te kijken. Ik krijg de indruk dat er in deze periode de meeste werkgevers op vakantie zijn.Of is het toch de recessie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Goed hoor Kirk,Altijd de voordelen blijven zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Pech maar geen ramp. Zo is het!!Wel als de hersenen het begeven, of de lever er mee stopt.Dan moet er een rampenplan opgestart worden.Meestal is het dan te laat.Dus kappen is het motto. Door de gootsteen en stoppen.Bijna allen hier, die 100% droog staan, zijn ineens gestopt.En zowaar, we hebben het allen overleefd!Stoppen, begint met niets meer nemen.Eventueel wat Librium voor de onrust.In de meeste gevallen leidt minderen tot meerderen.Triest, maar wel waar!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Ik wou dat ik de eenvoud eerder had ontdekt.Maar goed, het is nu geslaagd en omkijken is zinloos.Wat rest is een zekere scherpe. Een proefdronk en ik ben de l*l! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Hoi, Winhcun!Je hebt gelijk, maar ik noem dat in een keer stoppen.Ik zette me op ongeveer vier halfjes. Een dag erna twee en toen één en die ging half door de gootsteen.En toen was het over!Maar dat was altijd m'n drinkstijl. Even afdalen, en dan stond ik soms weer een week of tien dagen droog!Zo ook de laatste keer. Even het trillen en shaken dempen!Ik had niet een strikt afbouw plan.maar jij mag het wel zo noemen.Feit is, het ging door het putje en ik stopte.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Naar aanleiding van Soothe bericht net een stuk gelezen over levercirrose. Nou, na het lezen van dat stuk wil je nooit meer een slok nemen.Dus gewoon stoppen.En het stuk over korsakov is ook niet zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Waar we het over hebben is dat ik pats boem stopte!Ik was het zat, die gedachte speelde al een tijdje!In het eindeloos uitsmeren van het minderen zit een risico!Als Els het zo doet is dat knap.Ik dronk niet anders dan anders.Na vier- vijf dagen smaakte het niet meer, dan gooide ik het weg.Zo ook nu, alleen begon ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Wing, maakt het uit hoe hij gestopt is. Het feit is , het is hem gelukt.Dat wens ik iedereen toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Fibo,Ik ga morgenavond naar een AA-meeting. Vandaag heb ik veel gelezen op hun site en vond het wel zeer aansprekend.Met name het stuk over woede en wrok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Kirk,Mijn broertjes waren vroeger ook zo aan het kibbelen, hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Wing, ik heb je toch niet beledigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Ach trots. Wat is trots.Ik ben niet zo'n trotserig type.En ook zou ik soms wat gelukkiger kunnen zijn!Maar drinken, niet meer!!IK ga maar wat piano spelen, dan ben ik evenredelijk gelukkig!Ach geluk. Wat is geluk.Een ietsie pietse tevredenheid volstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Oke, Wing heb de discussie verkeerd begrepen. Mijn welgemeende excuses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Wing, ik heb geen speciaal advies aan Els.Ik geef weer wat ik vind dat gewerkt heeft.Iedereen kan daar wat van meenemen,of terzijde leggen.Ik richt me tot het Forum, niet in het bijzonder tot Els,die ik overigens het beste gun!Een groet aan allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Wing, dat spelen, lijkt op knoeien.Niet altijd in de right frame of mind.Veel op te halen en in te halen.Veel saaie oefeningen.Er is een beetje vooruitgang.Ben ook niet zo jong meer.De concentratie, de soepelheid.Maar ik doe het niet voor aplaus!!Groet. ECHT WEG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Goede avond,Log net in. Om mee te beginnen..Kirky gefeliciteerd:musicnote::):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Even naar Sandra.Het was weer even mis, heb ik begrepen.Denk goed na, over het hoe en waarom.En probeer om de valkuil heen te lopen.Eens moet het lukken.Je wil, dus je kan.De geest die weerbarstig is en zich tegen je kan keren, kan met de zelfde kracht de aanval op de drank in zetten.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Goedenavond,ik meld me ook weer even. Hier alles goed maar omdat ik erg moe ben en aan vakantie toe ("T"van tired), moet ik oppassen niet toe te geven. Ik ben ervan overtuigd dat dat toch gemakkelijker gaat als je al even niet gedronken hebt, dan als je net gestopt bent. Want ik weet inmiddels dat de trek ook weer overgaat.Overigens ben ik ook in 1 x gestopt maar wel onder doktersbegeleiding. Regelmatig bloeddruk meten, mijn lichaamstemperatuur en een fikse portie diazepam voor de eerste dagen. Ook heb ik medicatie in huis gehad voor als ik een delier zou krijgen. Door mijn lange drankgebruik en de hoeveelheid, achtte men de kans gering dat ik er last van zou krijgen, maar het was niet ondenkbaar.Zoveel hulpverleners, zoveel meningen denk ik. Wel ben ik blij dat ik niet hoefde te minderen. Dat zou me (achteraf) erg moeilijk hebben geleken.Kirky,van harte met je verjaardag! Ik hoop dat je snel je rijbewijs krijgt en weer kan gaan werken!Rapilos,heb je al een besluit genomen wat je wilt (soort operatie, bestralen enz)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Wellicht ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Sandra,hoi!Wat kan je de drank vreselijk zat zijn he? en dan toch nog blijven drinken!!Ik hoop dat je nu de spirit vindt om de volgende aanval van een binge te weerstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Gem,Ik ben zeer blij je weer te zien op het forum. Gaat goed met je he. Ik blijf vechten. Maar dit keer schakel ik alles in AA en refusal. Hoe gaat het verder met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden