Soothe Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Yep een Cairn terrier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 IK heb veel te lang tv gekeken ( video)ga nu lekker mijn bedje in.Trusten jonge Goden van 60 en de anderen ook natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Slaap lekker sneeuwwitjeFijne dromen.Zal mijn smous posten zo de andere twee passen niet in beeld veeeeeeeeeeeels te groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Mijn woef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Wat is dat voor merk.Ik zie veel haar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Ja das een ondeugende woef hoor, en zo lief.Die is te slim om hond te zijn. En dan heb ik nog 2 bouviers.Maar mn smous is mn ondeugende kereltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Soothe dat is een Hollandse SmousZijn er niet veel, wachtijst nu ongeveer 3 jaar.Mijn vorige hondje heeft meegedaan aan het terugfok programma, en van dat nestje heb ik 1 pup gehouden, moeder is 17 geworden, zoon 13.Maar wel verkocht aan het ras, dus op de wachtlijst laten zetten, en nu is hij al 8 jaar bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Ze zullen niet snel bij je insluipen. Altijd mooi! Ik ben een honden fan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Zal er morgen naar Googelen.Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Denk dat dr hier niemand in komt.Mn buuf heeft een sleutel voor noodgevallen, maar elke x als ze mn bouvier ziet zegt ze ga nooit zo maar hier in huis.Mijn ene boef is ook gewoon een reus...... maar een dikke knuffel, kleine kinderen kan je bij alle 3 zo laten zullen nooit iets doen.Maar ben ik weg, of loop ik buiten in het donker dan past de grote wel heel erg op hoor.Smous niet, zoals mn zoon zei : die kwispeld inbrekers dood . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Slaap lekker, ik kruip mn bed je ook in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Fijn begint hier nu toch vreselijk te donderen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden