tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Goedemorgen!!!Dar heb jij soms een spreukenboek? dat schudt je toch niet zomaar uit je mouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Nou ik mag geen uitdagingen uit de weg gaan!moet ik vandaag toch naar de reclassering, even praten over vrijwilligerswerk:DLeuk die site! ik ken wel de site om tarotkaarten te trekken maar deze kende ik nog niet.op de computer is het makkelijker, ik heb thuis zo een hele set en toch blijft het maar in de kast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Goedemorgen allen,Mijn spreuk was lief zijn voor mezelf en niet zo hoog inzetten. hmmm, moet te doen zijn.Vandaag dag 8. Uitstekend geslapen, maar valt me op dat ik ondanks dat ik de laatste tijd heerlijk slaap toch heel veel en heel naar droom. Vreemde combinatie.Iemand ervaring mee?Fijne dag allemaal en lurk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Nou klinkt het net of ik veel ervaring heb maar ik denk niet dat ze echt veel in de aanbieding zullen hebben, ik weet dan het bejaardentehuis (spoelkeuken) en het dierenasiel.waar zullen ze nog meer van die crimineeltjes zoals ik willen hebben?ach gewoon afwachten, vanmiddag weet ik meer!toevallig heb ik er wel over liggen dromen, ik had zomaar een nieuwe carriere! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 goedemorgen suf!!dromen? ja dat herken ik wel!vroeger nooit gedroomd, of tenminste nooit herinnerd en dat ik net stopte met drinken bleef ik m aar dromen, inderdaad ook enge dromen.nu weer weinig hoor, meer van die fragmenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Morge Hannah,kwestie van een goede agenda, rode pen en een telefoon ik heb het hele ziekenhuis geschrapt, het rapport wordt toegestuurd!nu moet ik alleen nog zelf een geschikte therapie vinden maar echt veel vertrouwen had ik toch al niet in het ziekenhuis!Verder bedenk ik mijzelf maar dat ik wel van de straat ben, veel diverse contacten heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 moguh....vandaag lekker vrij, ben ik toch vroeg wakker.Bioritme?Gister een goede AA avond gehad.Na de meeting nog lang nagepraat, lag er pas om 2 uur in.Midden in de nacht voor mij.Dus ik ga ng even mijn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 die staat inderdaad op mijn lijstje!evenals de VERS training bij het Mentrum en ik heb nog 16 weken Zeist als optie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Morge Tina en slaap lekker Tina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Ik droom de laatste tijd heel naar. Heeft volgens mij veel met andere prive zaken te maken. Had nooit eerder van mijn partner en huidige taferelen gedroomd en de laatste tijd heel veel. Vannacht zelfs heel zielig gedroomd, werd met tranen in de ogen wakker. Nooit eerder gebeurd ! Ben 42 jaar, maar nooit eerder voorgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 goedemorgen: tjonges wat een hersenkrakers zo vroeg, kan het niet goed volgen hoor.Heb het klokje rond geslapen. Heerlijk, zalig, maar niet heus, die rot hormonen zijn een paar dagen mijn baas. Het is vakantie dus ik kan eraan toegeven. Alleen moet ik niks tegen iemand zeggen, en niemand iets tegen mij. Lijkt me het allerveiligste, dus kom ik jullie maar een beetje vervelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Suf,Waarom schrijf je die dromen niet op? ze zeggen dat het een verwerking is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Hannah, hoe lang ga jij al naar de AA en hoe zijn jouw ervaringen? Ik ben er nu 3 keer geweest en tot nog toe vind ik de herkenning van en naar anderen het meest waardevol. Het format vind ik verder weinig interessant (met alle respect) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 An,mag ik nog wel goedemorgen zeggen en je kop kofie aanbieden???ksst, weg rothormonen, eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Excuus, ben in de war, Idd, Albertina bedoel ik,... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 krijg net een sms-je!er heerst mexicaanse griep op de Spaanse Caming nu maar hopen dat ze er goed doorheen komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 goeiemorgen das nie zo mooi tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 morge Henk!dat kan je wel stellen! zou zomaar de vakantie in de soep kunnen lopen maar buitenom dat ik moet er niet aandenken dat ze naar een dokter moeten.vroeger hadden ze in Blanes alleen een dierenarts Nah, is ook al twintig jaar geleden. Ga me toch een beetje zorgen maken, straks maar even bellen, het sms-je was van vannacht, zie ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 ja doe straks maar even bellen ja, das beterin t draadje van gister las ik dat woman typteDeze week geen buikdans, en ik val meteen weer meer terug in mn oude gedrag. (drank, bij het eten een glaasje, en ach die fles is toch open....) ik vind dat toch wonderlijk, ik lees dat wel vaker hier, dat t drankgebruik altijd ergens anders op geschoven wordt, t ligt in dit geval aan t buikdansen, dan weer aan emoties of heftige gebeurtenissendas allemaal prachtig hoor maar volgens mij is t altijd eigen verantwoordinghou de verantwoording bij jezelf, dan is t wellicht makkelijker niet aan het drinken toe te gevendat is wel weer genoeg voor deze vroegte ik ga werken, een fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 quote: Originally posted by: HenkTja doe straks maar even bellen ja, das beter in t draadje van gister las ik dat woman typte Deze week geen buikdans, en ik val meteen weer meer terug in mn oude gedrag. (drank, bij het eten een glaasje, en ach die fles is toch open....) ik vind dat toch wonderlijk, ik lees dat wel vaker hier, dat t drankgebruik altijd ergens anders op geschoven wordt, t ligt in dit geval aan t buikdansen, dan weer aan emoties of heftige gebeurtenissen das allemaal prachtig hoor maar volgens mij is t altijd eigen verantwoording hou de verantwoording bij jezelf, dan is t wellicht makkelijker niet aan het drinken toe te geven dat is wel weer genoeg voor deze vroegte ik ga werken, een fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Dar,heb je het over je buurvrouw? heb je daar nog niets van gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Henk T,Volgens de AA is HALT de grootste trigger:H= HungryA= AngryL = LonelyT= Tired Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 wat is iedereen rustig vandaag!heb al vier kranten tusendoor kunnen lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Dar: mag ik dan nog ff weten wat er met je buurvrouw is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 dat is ook balen!maar wat heb je dan gedaan? als je haar nog niet heb gesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden