Spring naar bijdragen

dinsdag 4 augustus 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ik mag geen uitdagingen uit de weg gaan!

moet ik vandaag toch naar de reclassering, even praten over vrijwilligerswerk:D

Leuk die site! ik ken wel de site om tarotkaarten te trekken maar deze kende ik nog niet.
op de computer is het makkelijker, ik heb thuis zo een hele set en toch blijft het maar in de kast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Mijn spreuk was lief zijn voor mezelf en niet zo hoog inzetten.
hmmm, moet te doen zijn.

Vandaag dag 8. Uitstekend geslapen, maar valt me op dat ik ondanks dat ik de laatste tijd heerlijk slaap toch heel veel en heel naar droom. Vreemde combinatie.

Iemand ervaring mee?

Fijne dag allemaal en lurk ze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou klinkt het net of ik veel ervaring heb :D

maar ik denk niet dat ze echt veel in de aanbieding zullen hebben, ik weet dan het bejaardentehuis (spoelkeuken) en het dierenasiel.
waar zullen ze nog meer van die crimineeltjes zoals ik willen hebben?
ach gewoon afwachten, vanmiddag weet ik meer!

toevallig heb ik er wel over liggen dromen, ik had zomaar een nieuwe carriere!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge Hannah,

kwestie van een goede agenda, rode pen en een telefoon :D

ik heb het hele ziekenhuis geschrapt, het rapport wordt toegestuurd!
nu moet ik alleen nog zelf een geschikte therapie vinden maar echt veel vertrouwen had ik toch al niet in het ziekenhuis!

Verder bedenk ik mijzelf maar dat ik wel van de straat ben, veel diverse contacten heb :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik droom de laatste tijd heel naar. Heeft volgens mij veel met andere prive zaken te maken. Had nooit eerder van mijn partner en huidige taferelen gedroomd en de laatste tijd heel veel.

Vannacht zelfs heel zielig gedroomd, werd met tranen in de ogen wakker. Nooit eerder gebeurd ! Ben 42 jaar, maar nooit eerder voorgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen: tjonges wat een hersenkrakers zo vroeg, kan het niet goed volgen hoor.
Heb het klokje rond geslapen. Heerlijk, zalig, maar niet heus, die rot hormonen zijn een paar dagen mijn baas. Het is vakantie dus ik kan eraan toegeven. Alleen moet ik niks tegen iemand zeggen, en niemand iets tegen mij. Lijkt me het allerveiligste, dus kom ik jullie maar een beetje vervelen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morge Henk!

dat kan je wel stellen!
zou zomaar de vakantie in de soep kunnen lopen maar buitenom dat ik moet er niet aandenken dat ze naar een dokter moeten.
vroeger hadden ze in Blanes alleen een dierenarts :D
Nah, is ook al twintig jaar geleden. Ga me toch een beetje zorgen maken, straks maar even bellen, het sms-je was van vannacht, zie ik nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja doe straks maar even bellen ja, das beter

in t draadje van gister las ik dat woman typte

Deze week geen buikdans, en ik val meteen weer meer terug in mn oude gedrag. (drank, bij het eten een glaasje, en ach die fles is toch open....)

ik vind dat toch wonderlijk, ik lees dat wel vaker hier, dat t drankgebruik altijd ergens anders op geschoven wordt, t ligt in dit geval aan t buikdansen, dan weer aan emoties of heftige gebeurtenissen
das allemaal prachtig hoor maar volgens mij is t altijd eigen verantwoording

hou de verantwoording bij jezelf, dan is t wellicht makkelijker niet aan het drinken toe te geven

dat is wel weer genoeg voor deze vroegte :)

ik ga werken, een fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
HenkT

ja doe straks maar even bellen ja, das beter




in t draadje van gister las ik dat woman typte




Deze week geen buikdans, en ik val meteen weer meer terug in mn oude gedrag. (drank, bij het eten een glaasje, en ach die fles is toch open....)




ik vind dat toch wonderlijk, ik lees dat wel vaker hier, dat t drankgebruik altijd ergens anders op geschoven wordt, t ligt in dit geval aan t buikdansen, dan weer aan emoties of heftige gebeurtenissen


das allemaal prachtig hoor maar volgens mij is t altijd eigen verantwoording




hou de verantwoording bij jezelf, dan is t wellicht makkelijker niet aan het drinken toe te geven




dat is wel weer genoeg voor deze vroegte
:)



ik ga werken, een fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...