tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 hahaha,tja op een gegeven moment worden het net snoepjes!je zou eens wat op natuurlijke basis kunnen proberen, dat is je lichaam nog niet gewend!wil je ook een bordje nasi?ik had een berg meekregen van mams maar deze doos viel in slaap, dat is het!!!! ik werd gewoon wakker van de honger!pff nog een week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Woensdagmiddag!ik sprak haar gisteravond nog! ga helemaal in een deuk, want ze vind de camping niets.ze is overal een beetje vies van, heeft dus ook al bijna een week niet gepoept, buik opgezet, keel pijn en bang voor de mexicaanse griep!vakantie is fantastisch maar de volgende ker een appartement met eigen toilet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 het is midden in de nacht!dan mag je warm eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 slaap je straks nog wel een uurtje?gaat hier niet meer lukken denk ik! ik wordt straks opgehaald om te varen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 hahaha,ze heeft een veldbedje en een behoorlijke spierpijn!verder is ze nogal serieus ingesteld, ze zit op zo een jongeren camping en het enige wat ze hoort is jongelui die aan het overgeven zijn.ik vroeg nog of ze leuke jongens was tegengekomen maar ze zuipen allemaal waar moeders alcoholisme al niet goed voor is, soms blijkt het een prima anticonceptiemiddel!verder heeft ze het naar haar zin hoor, alleen die camping.straks gaat ze naar Barcelona, lekker een dagje weg, het is tenslotte maar 35 graden, uitstekend weer om het werk van Gaudi te bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Tja, ik ben er nog niet helemaal uit!ik geef de meneer met de hond een zogenoemde tweede kans:Deigenlijk ook een beetje dom, want als je het bij mij hebt verbruidt, komt het eigenlijk nooit meer goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 ik dacht al!waarom doen de katten raar??moet je ze natuurlijk wel eten geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 tja, een unisex trainigspak!heel toevallig wel want ik heb Zaterdagavond een crisidisco:Dmoet zaterdag een paar uurtjes werken bij de deur en iedereen die in een campingskmoking komt hoeft geen intree te betalen.wat ze al niet verzinnen voor al die achterblijvers!ik vermaak me wel hoor, nu ze weg is! alleen het eten is een drama, ik heb nog nooit zoveel sate en bapao's gegeten!ik gedraag me in ieder geval als een echte vrijgezel, verder val ik continue op de bank in slaap en de orde en regelmaat is ver te zoeken!ach mams heeft ook vakantie, denk ik dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 hij is ook leuk!maar ik ben geen zielig bijstandgevalletje, tja dat deed pijn!durf bijna geen waterflesje meer aan te nemen.tja blijft in mijn koppie rondzeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Slaap nog even lekker kanjer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 hahaha,dat had ik van jou niet verwacht!!zoveel begrip voor de mannelijke onmogelijkheid tot normale communicatie.Slaap lekker, ik ga wandelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Goedenmorgen allemaal, ik heb het vage vermoeden dat Hannah en Tasseke weer in slaap zijn gerold.Ik ben er net uit en voor mijn doen redelijk geslapen, ja ik weet het het is nog vroeg maar van half 12 tot half 5 slapen is voor mij al heel wat!Normaal slaap ik slechts 4 uurtjes en nu kan ik wel genieten vd ochtend.Ik ga straks lekker wat rommelen in huis en belachelijk vroeg koken voor dat het echt heet gaat worden.Bof met een koel huis en hou gordijnen enz lekker dicht zodat er niet teveel warmte binnenkomt.Bruin worden? Heb totaal geen zin om in de zon te zitten, word ik alleen maar duf van en dat is het laatste wat ik wil. Dus Els gaat deze zomer voor de lichte huidskleur.(misschien dat ik nog even onder mijn zonnebankje duik, word ik niet duf van en bruint prima ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden