pepita55 Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Dank je An,Ik ben al bezig met een andere site. Het gaat wel loslopen.Had sowieso toch niets aan die site.Hopelijk gaat het met jou ook weer snel beter.We gaan dit niet met drank oplossen, dat helpt geen ene mallemoer.Morgen voelen we ons vast weer een stuk beter!!!Liefs van Pepita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Dank je Noadubois.Jij ook veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Hoi Noda, wens je beterschap.An en pepita helpt t ook als jullie in de buurt van de site blijven en blijven meeschrijven?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 natuurlijk Witte,Mijn zoon komt echter zo thuis en hij heeft van allelei commentaar op mijn aanwezig zijn op deze site.Hij vindt het maar onzin, hij vindt helemaal niet dat ik teveel drink.Mijn man vindt het ook niet echt nodig dat ik hier ben, maar hij respecteert het wel.Ik kan op dit moment ook slecht tegen kritiek dus echt vaak ben ik hier niet te vinden.De opmerkingen van An en Noa helpen al enorm, ik heb nu niet meer het gevoel het alleen te moeten doen, tevens is het een stok achter de deur.Voor mij is het nu belangrijk om er maar gewoon even door mijn verdriet heen te gaan.het zij zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Marieke, jij begrijpt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 An/Pepita: als je jezelf nu eens op iets lekkers trakteert? Een enorm groot softijsje en die lekker in het park gaat opeten, helemaal voor jezelf. Of iets anders waar je heel erg van geniet. Met in je achterhoofd: *** aan de wereld, dit is nu mijn moment en daarna (of morgen) kijk ik er vast weer heel anders tegenaan.....Noadubois: waarom laat je het niet testen? better safe than sorry...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Uiteindelijk zul je met kunst toch zelf achter je werk moeten staan, en het met plezier maken. Het proces is belangrijker dan het doel. Het schilderen zelf zou belangrijker moeten zijn dan de reacties van mensen die het zien. Tenminste zo zie ik het. En je kan ook niet altijd wachten tot andere mensen jou de kans geven er iets mee te doen, soms zul je zelf de gelegenheid kunnen/moeten creeeren om je werk te exposeren. Je hoeft hiervoor niet persé afhankelijk te zijn van anderen. Want uiteindelijk geet het natuurlijk voor iedere kunstenaar een goed gevoel als zijn werk wordt gewaardeerd,, maar dit moet naar mijn mening niet de boventoon voeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 crystalclear: mijn huisarts test pas wanneer de griep na een paar dagen nog niet over is. Dit is pas de tweede dag... en het gaat alweer wat beter, dus denk dat 't wel gewoon goedkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Het trekt alweer twee dagen aan me, en ik weet goed hoe het komt.Dus gewoon accepteren, over je heen laten komen en morgen ziet de wereld er weer anders uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wyoona Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 sterkte An, en ook sterkte voor iedereen die zich ziek voelt!An: ik voel me zo'n heldin want: vandaag op terras gelunched met collega's. Mensen aan de andere tafeltjes hadden glazen met (nou je je snapt het wel)...De tuin van dat restaurantje, heerlijk onder een bladerendak MAAR lekker gewoon jus d'orange genomen en muntthee.je kan het ook!groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Top, Wyoona!!!NoaduBois: vreemd eigenlijk dat ze er desondanks mee willen wachten. maar gelukkig gaat het al iets beter en zet dat ook door.Ik ga nu verder met eten voorbereiden en ga uitloggen. Heel fijne avond allemaal en tot morgen!CC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Woy... wat een moeilijke namen allemaal, ff wennen hoor.Knap van je zo op een terrasje. Maar van de andere kant, we krijgen erzoveel voor terug. Die stomme drank ook.Ik ga naar mijn tigst dvd'tje kijken en ik heb het koud n.b. niet normaal toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Hyves klinikt al als een internetsoa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Ik heb er geen problemen mee om me op hyves met voor en achternaam bekend te maken. Ik heb niks te verbergen. Ik heb zelf in handen welke foto's ik plaats, en welke berichten, en welke krabbels ik van vrienden laat staan etc. Dus tja... snap het probleem dan niet zo. De naam waar ik hieronder post is trouwens wel een schuilnaam, want niet iedereen hoeft van mijn drankgebruik etc te weten. Het is ook fijn om hier anoniem te kunnen posten, en dus erg eerlijk te kunnen zijn. Hyves vind ik meer een verlengstuk van mijn echte, reallife leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Oja, ik heb alles ook afgeschermd voor mensen die ik niet zelf heb toegevoegd, of heb geaccepteerd als vrienden. Dus alleen die mensen kunnen mijn foto's etc. zien. Je hebt dus zelf nog controle over dit alles. Al weet ik natuurlijk wel dat de politie inzage mag vragen in iemands profiel als deze verdacht wordt van iets. Maargoed, ik doe niks verkeerds, dus hoef hier ook niet bang voor te zijn ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Vanmorgen om 11 uur was het zover, afspraak met mijn begeleider voor het eerst!Van te voren liep ik nog te tetteren thuis tegen mijn vriend dat ik helemaal niet wil opgenomen worden, dat ik niet wil stoppen en dat ik het wel alleen af kan....ahummmm....Maar oke, wij toch die kant op en stond er een spetter van een vent voor mijn neus die ook nog eens alleraardigst was en waarmee ik makkelijk mee kon praten.Ik zei hem ook wat ik al tegen mijn vriend had gezegd maar uiteindelijk is het gewoonweg onmogelijk om thuis af te kicken in mijn geval dus dinsdag ben ik op 'vakantie' bij de brijder.Geen zin maar het is goed zo, paar dagen en daarna begint denk pas het moeilijkste: volhouden, doorzetten in de thuissituatie.Het is zo dubbel, ene kant wil ik niet en aan de andere kant wel.Ik ga ervoor, laat het maar over mij heenkomen.Daarna moet ik 1 keer per week naar de spetter (zal ik toch maar 5 keer pw aanvragen? )En verder wacht ik maar af hoe het gaat tijdens de 'vakantie'. Kan er verder nog niks van maken, ga ervoor en zie wel.An: beterschap, lekker bankhangen en denk aan de vitamientjes he!Pepita: goed dat je al met een andere site bezig bent, komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Marieke: en dan nog, dan ben je te vinden.Mensen zijn al zoveel gewend, let it be.Els: nou je bent er dus, en wat kan jou nog overkomen deze week met een echte 'spetter' inde buurt, hou het cool. Zet 'm op en wil het gewoon voor jezelf.Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat de komende week en ik hoopdat we af en toe wat van je kunnen lezen.Ik vind je echt harstikke moedig dat je deze stap hebt gezet.Mijn 'bui' is eindelijk eindelijk aan het zakken.Heb even goed gegeten.Goed stuk vlees, groenten e.d.Geen ijs of dat soort dingen, daar krijg ik dus helemaal trek van.jaja, allemaal geleerd hier op het forum.Mijn dag uitzitten, me zo goed mogelijk zien te vermaken en dan hopfris het bed weer in.Goed eten is dus heel erg belangrijk, voor mij tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Hai An, de opname is van 11 t/m 17 augustus.Cool houden? hihi, net weer een was weggewerkt, denk dat ik maar ga douchen Wij doen vandaag uitermate makkelijk met eten, ach, laatste dagen goed gezond gegeten en morgen maak ik een lekkere pasta voor 2 dagen.Doe ik lekker vroeg als het nog ietwat koel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Tipje:Vanavond komt een film die me erg goed lijkt; Lost in Translation.Op Ketnet/Canvas om 20.45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Kirky keep it cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Kirky niets doen en niet druk maken veel te warm. Maja heb altijd makkelijk praten voor een ander en eens ga ik ook daar om bekend staan.Pepita heeft Caro niet wat tips voor je? Kan je niet op haar site terecht of denk ik weer te simpel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 dag Spud tot de volgende keerpas op jezelf zo goed als je kunt:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Lieve mensen, ik moet even iets kwijt!Ik krijg net een telefoontje van de moeder van mijn zoon'svriendinnetje dat die twee in de afgelopen 2 weken dat ze samen waren behoorlijk aan de drugs hebben gezeten.Ik ben me kapot geschrokken!Ik weet dat mijn zoon wel eens blowt maar dit is heel andere koek!Het vriendinnetje vertelt haar moeder wel alles,maar mijn zoon vertelt mij niet alles!Ik weet even niet wat te doen!!Hij komt over een uurtje thuis en de moeder heeft mij gesmeekt er niet meteen over tepraten omdat die twee voortdurend met elkaar bellen en haar dochter niet wildat mijn zoon weet dat zij het aan haar moeder heeft verteld!!Ik ben heel geschrokken en ook heel boos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Zal je missen Spud maar je moet doen zoals het jou het beste lijkt. Heel fijne vakantie, ga goed en hoop stiekum toch snel wat te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 De mensen die met ons het huis willen ruilenzij straks boven de winkels en wij in een beneden woning met een tuin, twee slaapkamers em een zolder in een rustige straat, hebben me net gemailt dat ze voor het hele huis al nieuw laminaat hebben gekocht.En de woningbouw moet het nog goedkeuren.Maar het voelt wel heerlijk, dat zo zeker van hun zaak zijn, dat ze echt willen ruilen.Nu ik het bingen al een goeie twee jaar achter me heb, juli 2007 begon ik aan de internet behandelingen gewoon mijn zaakjes beter kan regelenmeer met anderhalve benen in het 'echte' leven stakan ik genieten dat het jaar 2009 me zo goed gezint is.-Ik heb leren schilderen-ons boek is uit en valt in goeie aarde(zeg je dat zo?)-ik heb leuk vrijwilligerswerk gedaan en dat heeft me zeker geholpen om te 'aarden'-en werd erg gewaardeerd voor mijn inzet, soms teveel dus oppassen dat ik niet door schiet-ik ben een maand op vakantie geweest in Schotlanden nu terug ga ik naar een prachige woning verhuizenwe hebben gisteren al de hele tuin ge designedeen fietseschuur met een overkapping om zomers in de schaduw te kunnen zitteneen overkapping aan de huidige schuur om aan planten of aan andere dingen te werkeneen overdekte groentetuin zodat ik verse tomaten kan groeien en aardbeien en rubarb, hhhmmmen een terras overdekt met wit camouflage net, in een marokaanse sfeer met moziaken een patiootje voor de huisdeur waar ik met mooie tegels een patroon van een ster heb gemaaktSoms kunnen we het gewoon niet gelovenDoor niet meer te drinken heb ik dus ook een gedeelte van me zelf aan de kant gezet dat eigenlijk alleen door de drank deel kon uit maken van de samenleving zo als het hoort.Ik wil er wel deel van uit makenmaar nu op dit moment het gevoel, dat ik gewoon dat ik nog teveel moet groeieneen half been in een ander soort gevoel staan dat in mij leeft.Een gedeelte dat af en toe even het leven uit wil schakelen door niet zo serieus er aan deel te nemeneen baan op een kantoor zou ik echt niet meer kunnen doen25 jaar mijn leven verzopen op een hard core maniererg veel gefeest en juist en-public te diep en ver en vaak in het glaasje gekekenwat een verschil met nu, maar ik ben er nog nietmaar ik heb hoop en moed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden