Mika Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Ja zag het al in je bericht, het is schijnbaar een hunk is het een Richard Gere in de jongere jaren of ..Ach als hij maar kan doen wat hij moet doen.Het is tch altijd fijner met iemand te praten waarmee je een kliq hebt dan iemand waarmee je geheel niets hebt.Dus ik denk dat je mazzel hebt.
Lara Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Mika, Niet schamen hoor.Je hebt de rest toch laten staan.Weer met frisse moed verder.Orchideeen , prachtig, maar die redden het niet in mijn handen.Heb het altijd veel te druk"zogenaamd" en vergeet ze dus.
Mika Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Ze hebben nauwelijks water nodig. Zowat eeen vingerhoedje per week.Het zijn dus echt mijn plantjes.Enne, ze zijn zo mooi.
CPAS Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Hallo,Ik ben er weer met een fantastisch stille en supersnel draaiende computer.Lang leve Linux Ubuntu. Kan het iedereen aanraden. Weg met Windows, Vista enzovoort.Verder een drukke dag achter de rug.
Mika Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Hey Kirky,Daar issie weer.Hoe gaat het nu? Heb je verder als iets gehoord i.v.m. je taxipas. Je had een test gehaakld toch? En nu?Hoe zit het trouwens met Soza, gaan je, je niet dwars hangen met algemeen geaccepteerde arbeid?Hoop dat je snel weer op de werkplek ( werksoort) bent die je fijn vond om in te werken
Karin1 Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Hai Mika, dat is jammer maar meer ook niet, gewoon zeggen: dat is verleden tijd en er weer voor gaan zou ik zeggen! Zover als jij bent moet ik nog komen trouwens dus sowieso al respect!Trees: ja klopt, heb het meer gelezen en ik zal inderdaad als ik iets schrijf wat voor mij belangrijk is dat erbij vragen, dank je.En ik weet ook wel dat het niet kwaad bedoelt is, je kan ook niet op alles reageren, dat kom ik zelf ook al tegen.Zou op zo'n beetje iedereen willen reageren maar dat gaat niet.
Mika Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Els heb ik al gedaan, we hebben nu een relatie laa ik het zo zeggen: soms oppervlakkig (meeestal) en soms innig. vKan ermeee leven
Rudy Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Corinne, ik heb Ubunta een keer willen installeren naast XP.Alles op zwart.De laptop moeten opsturen naar de fabriek.Moet er wel bij zeggen dat ik weinig verstand heb van besturrings programma's installeren.daarbij was de uitleg in het Engels.Zucht?
Karin1 Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Klinkt mij goed, je relativeerd in ieder geval, goed plan!
Mika Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Ey Kirrrky,Ik hoop het voor je dat je zsm iets vind, als je je rijbewijs terug hebt.Ik weet niet in welke gemeente je zit maar men zal je waarschijnlijk op traject zetten,Kun je daar toch aangeven dat de je rijbewijs e.d. terug krijgt en dat ze een plekje voor je kunnen zoeken.Let op neem je niet deel aan het reintegratie gebeuren neemt dan kan het je veel geld kosten.Dus wees slim. zoek contact met taxibedrijven e.d dan kunnen ze niet zeuren dat je geen moeite doet.
Rudy Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Als we schrijven met de gedachten anderen daarmee te helpen en dat belangeloos doen, niets terug verwachten, dan is de teleursteling minder groot.Wat je geeft krijg je weer terug.
Otje Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Ik meld me even netjes af, moet weer een nieuwe structuur vinden om hier te schrijven nu mn pecee boven staat en niet meer in de woonkamer.Dat het nodig is om hier te blijven komen is wel duidelijk, Binnen week ofzo begon ik alweer te glijden en gister dus van de wagen gekletterd. En dat is niet de eerste keer dat dat gebeurd als ik een poosje wegblijf hier.Dus, dat gaan we weer doen. Dus morgen ben ik er weer. Tot dan, slaap lekker alvast xx
Mika Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Woman, ken het gevoel v/d wagen gekletterd te zijn.Lees je morgen....terusten
Rudy Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Ik zoek mijn bed op.Drukke dag achter de rug.En ik heb mijn rust hard nodig.Acht dagen na de kuur ben ik weer aan de beterende hand.Morgen met mijn zoon op stap.Te beginnen met een Frühstuck net over de grens.Dus slaapwel en tot een volgende.
Rudy Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 Goeie voornemens Woman en nu vast houden.Tot morgen.
Rudy Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 veronderstel dat je tussen als die processen in slaap valt Kirly, wat dan?
CPAS Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst 5 augustus 2009 quote: Originally posted by: rvanthCorinne, ik heb Ubunta een keer willen installeren naast XP. Alles op zwart. De laptop moeten opsturen naar de fabriek. Moet er wel bij zeggen dat ik weinig verstand heb van besturrings programma's installeren. daarbij was de uitleg in het Engels. Zucht? Hoi Rudy,Hoeveel jaar was dat geleden. Waarschijnlijk nog in de begintijd van linux.Nu staat het op mijn pc en dat ding draait geweldig. Ik moet natuurlijk nog wel e.e.a. uitvogelen, maar dat zal wel lukken.Nou moet ik bekennen dat ik wel over computerkennis beschik en al vanaf de commodore 64 met het spul bezig ben. De eerste IBM tekstverwerkers heb ik meegemaakt. Dat waren erg dure dingen destijds. Eind jaren tachtig had ik al een pc in huis, een 8086. Topmachine van 3000 gulden. Toen begon voor mij het DOS gebeuren. Oh goeie tijd, toen had je je compu echt in de hand. En toen kwam windows 98. Dat was het begin van computerperikels. Daarna is Microsoft blijven modderen en werd het van kwaad tot erger. Dus ik ben een heel blije Ubuntu gebruiker geworden. Gratis inclusief een officeprogramma dat alles beter kan dan microsoft office en bovendien ook nog eens al die bestanden kan openen en bewerken en weer opslaan als documenten/sheets van ienieminisoftenonproducent. Als je een vergelijk wil maken dat bij dit forum past. Windows is de luidruchtige actieve alcoholist en Linux is de muisstille nuchterheid zelf (no nonsens).Maar nu even serieus. Hoe gaat het nu met je darmen en de rest van je gezondheid en met je vrouw. Ik hoop dat je weer je kop koffie met krantje geniet op je vaste stekkie.Lieve mensen allemaal,Eigenlijk kwam ik jullie alleen maar welterusten wensen. Dus bij deze: slaap lekker.
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 tja mijn lichaam is een uur in de war!!helamaal klaar wakker,! wat zal ik doen? wandelen of de keuken opruimen:D
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 jajaja,het wordt tijd dat die kleine thuiskomt, ik ben gisteren van de camping gekomen en ik lag alweer om 20.00 uur te snurken!dat vrijgezelle leven is niets voor mij!!
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 jij leert het ook niet af, die middennachtelijke uitstapjes!!
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 ik vind er geen bal aan!!Hoe is het met Rudy?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden