Suffertje Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Goedemorgen allemaal,Lekker aan het slapen nog. Ben alweer een klein uurtje op het werk.Dag 9 vandaag.Partner vertelde gister dat ze van het weekend wil verhuizen. Pffff, zwaar hoor!Gelukkig is het koppie nu nuchtig en zijn de katers verleden tijd. Kan helder denken.Laten we eerst maar weer luchtig beginnen. Ik doe nu mijn derde bakkie alweer, zie jullie zo wel weer verschijnen. Zal de dag een beetje volgen met jullie.Fijne dagSuffertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 goeiemorgen Mevrouw Deven een bakkie koffie kan nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 ow ja koffie apparaat geeft koffie aan de andere kant hedat is niet goed!schuift Dar even een lekker koppie koffie toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Goedemorgen Dar en Henk, en Suff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 goeiemorgen Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Goedemorgen allemaal,helaas geen tijd voor koffie,ik ben veel te laat.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Dar, jij ging naar de Ardenne toch?. Vandaar inpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Goedemorgen Tina,Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 ik ga werken, een fijne dag allen en tot laterders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Nog 2 nachtjes, heerlijk zo .Jezelf lekker verwennen. Klinkt zalig, rust, sauna. Ik wil ook, hahahah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Dag Henk, werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Goedemorgen Akelei,Zo vroeg zwemmen. Zwem ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Ja de omgeving Ardenne is zeker heel rustgevend en zeer geschikt voor lange wandelingen.Ga je alleen Dar of gaat je zoon mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Heeeeeeeeeeeeel, gezellig.Nog even en dan is het zo ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Zoiets als portugees voor beginners, maar de site is een goeie tip.Zekerheid bestaat volgens mij niet. Geboorte en dood dat zijn de twee zekerheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Goedemorgen Kirk.Geniet ze van je bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Goede morgen allemaalHet word een erg mooie dag vandaagdus voor mij lekker druk op het terras, ik heb er zin infijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 AR: werkseeeee!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 een bijzonder goedemorgen allemaal!het wordt weer een stralende dag!genieten dus,want je weet het hier nooit,voor hetzelfde geld is het vrijdag alweer herfst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Kirky: dat kan je nu maar mooi wel doen met je nuchtere bolletje.Ik ben de w.c.'s aan 't poetsen, moet je ook een helder hoofd voor hebbenhoor Sailor: niet te somber, dat zou zaterdag pas weer zijn.Als we het zelf nu maar droog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Kirky: wat een orde!! gezellig om even in je werkhoekje te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Leuk Kirky om te zien waarvan daan iemand dan schrijft.Iedereen verder een hele goede morgen gewenst!Even een stofzuigertje door mijn hoofd voor de nare dromen die ik had is een mens daar nou nooit mee klaar?Wie gooit de koffie even door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Een stralende goedemorgen. Met allemaal heldere mensen.Hier alles gewoon goed.Mijn kaart voor vandaag is:Het lichaam kan gevangen zitten, maar de geest kan gaan waar zij wil.Een waarheid als een koe, al voel ik me ook lichamelijk niet zo gevangen.Heel fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Goedemorgen allemaal Uiteindelijk is de merel gisteren gestopt met zijn/haar territorium beschermen, en nu is hij/zij er alweer. Ik heb vanochtend ook heerlijk gezwommen en heb de auto gewassen. Zo! En dan nu eerst een koffie verkeerd. En dan de tuin aanpakken. Heb energie!!!Fijne dag allemaal!CC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2009 Jeeeeeeeetje CC hoe laat ga jij dan wel niet zwemmen? (en doe je dat soms ín de auto, dat die meteen gewassen is?)Ik moet mijn auto nog uitmesten van de vakantie en wassen ook ja maar heb niet zo'n haast geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden