Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Noa, heb je die thermometer al gevonden? Wel belangrijk om het serieus te nemen en goed dat je gebelt hebt! Ik hoorde gisteren dat de kans groot is dat 30% vd samenleving besmet raakt.Vooral jonge mensen en zwakke mensen. Best wel heftig eerlijk gezegd.(ik kijk stiekem even naar mijn dochter van 21)Kirky, wat een gedoe met dat cbr zeg! Sterkte ermee en inderdaad, afleiding zoeken!Doe ik momenteel ook steeds
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Ik begin me langzamerhand wel zorgen te maken gezien het percentage, leeftijd dochter enz.30% is niet niks!
NoaduBois Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Ja, ook jonge mensen schijnen meer kans te hebben... dus tja, je kunt beter iets te voorzichtig zijn. Mijn temperatuur is op t moment gewoon goed, dus ik heb niet de mexicaanse. Even ter info: als je influenza hebt, dan krijg je plotselinge hele hoge koorts, dat is het eerste verschijnsel. Dan dus ook hoesten erbij... Hopelijk blijft het ons allemaal bespaard, ik vind het wel eng hoor, omdat ik dus jong ben, en mijn weerstand geloof ik niet superhoogg ligt, en mijn vriend ook nog eens elke week in t buitenland zit... Maargoed, nu ken ik de verschijnselen, en gelukkig zijn er goede voorzorgsmaatregelen genomen.
wyoona Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 hoi allemaal, alles goed!petje af voor An als ze er nog is voor het sterke weigeren van gister. (by the way ik ben ook een held )anyways, wie hadden het nou net over uitblijven menstruatie? (sorry hoor Kirky, maar ik had heb verband met drank nooit gelegd dus ben nu nieuwsgierig, sorry voor women-talk) Bij mij ook al best lang maar echt normaal was ik toch al nooit zonder anticonceptie. maar misschien is het bij jullie de overgang? dat is bij mij nog niet zo. Ben meer op de eicel-invries-leeftijd, haha (bijna 32).maar goed misschien zijn deze dames al offline. PS schijnbaar MAG je niet naar de huisarts met vermoeden van mecicaanse griep: kans dat je anderen besmet.
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 klopt, pas in het najaar zal het losbarsten, gisteren hoorde ik dat vooral spanje en GB nogal link is.In oktober gaan we naar een concert in Engeland, pfff.....mag wel hopen dat dat doorgaat!Zojuist dochter uitgezwaaid, die is op weg naar haar werk en nog even het handenwassen gezegd.Ze vind me uiteraard dan een zeurpiet maar kan me niks schelen, beetje voorzichtig zijn kan geen kwaad.Ze had zich trouwens weer leuk gekleed enzo haha. Begint steeds meer ijdel te worden en dat is gaaf.
albertina Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Els,lees ik zo slecht dat het mij totaal ontgaan is dat je een dochter hebt?Leuk joh!
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Dit vond ik net bij alcoholinfo:Vraag:Heeft het drinken van alcohol invloed op je menstruatie? Kan je menstruatie bijvoorbeeld weg blijven als je meer dan normaal drinkt? Antwoord:Veel drinken kan je menstruatiecyclus verstoren en je kunt onregelmatig ongesteld worden. Je kunt eerder en langer dan normaal bloeden.Je menstruatie kan bij veelvuldig alcoholgebruik ook helemaal uitblijven.Als je niet meer drinkt, kan zich dit na een paar dagen weer helemaal herstellen.Dus alcohol kan wel degelijk invloed hebben.
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Albertina, ik kwam hier nogal voorzichtig binnen, even de kat uit de boom kijken zeg maar wie hier zitten enz.Ik heet geen Els haha, nickname en ben geen 40 maar 43 en een dochter van 21
albertina Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Begrijpelijk Els.Toch leuk zo'n volwassen dochter.
albertina Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Hahahaha, Els,nee ik heet ook geen albertina.
albertina Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Ik zie het voor me,inloggen onder je eigen naam,foto erbij..........:$
albertina Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Twee zielen één gedachte????Kan hoor Dar.
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Geweldig, ik denk zal even eerlijk zijn maar allemaal nicknames dus zo'n beetje.Ach, op andere fora heet ik anders (ook een nickname) maar overal op hier na hetzelfde.Kirky, ben jij niet zwanger als die menstruatie zolang uitblijft?
An Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 FF heel snel, anders vallen m'n benen eraf ofzo, zit te ontharen.Wy.. we zijn gewoon helden, goed gezegd.Mijn humeur begint echt gewoon te worden.Ik voel me een draad van een mens die dagen.Marjo: goed je te 'zien'. Noa: beterschap, het ergste zal je toch wel gehad hebben?
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 quote: Originally posted by: albertinaIk zie het voor me, inloggen onder je eigen naam, foto erbij.......... :$ Ja en adres, telefoonnummer en pincode graag
albertina Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Toen ik hier voor het eerst op het forum schreefwas ik verbaasd dat ik een nickname moest opgeven.Dit is ook het enige forum waar ik op schrijf, dus weinig ervaring, wat dit betreft.Dus ik dacht, ik neem de naam van mijn vader en plak er ina achter.Hij moet er trouwens wel om lachen.
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 een eigen avatar lijkt mij wel leuk
wyoona Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 haha, een foto ja, en nog even erbij schrijven wat je doet voor werk: vindt je baas leuk.nee dat lijkt me lachen: hé baas jij ook hier! antwoord: ha, ik dacht al waar blijf je nou bij de vorige kantoorborrel? Best goed idee een avatar: kan je doen wat je wil zonder dat het ongezond is!
albertina Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Zou voor mijn werk een goede optie zijn.Elke dag, ja werkelijk, wordt de koeling aangevuld.En er wordt elke dag na het werk wel hier en daar een wijntjeof iets dergelijks genuttigt.Belachelijk, als ik smorgens binnenkom staan vaak de lege glazenen bierflesjes nog op de bureau''s
wyoona Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Ja dat zijn wel heel goede maxima en minima van jou....Kirly. voorlopig ben ik daar niet aan toe, maar ben blij dat ik dan toch welkom ben op dit forum (toch?). Maar ik heb gelezen dat dit voor velen van jullie niet heeft gewerkt, dus ik ben me er van bewust dat ik ooit mijn plan zal moeten aanpassen als dit niet lukt.maar ik ben pas in de tweede week. en tot nu toe gaat het goed: deze week mijn 2 alcohol vrije dagen al gehad. Als ik vanavond met mijn moedertje naar het strand ga, vraag ik haar nog eens of ze stoer met me mee wil doen met met maxima en minima. Denk van niet, maar wie weet! zouden de benen van An er nog aanzitten? oh en natuurlijk heet ik geen wyoona! en ik vond het icoontje van Nurse ook wel bij mij passen, maar ja je mag er maar 1 hè?
albertina Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst 6 augustus 2009 Dat zal weinig nut hebben Dar.In het bedrijf waar ik werk wordt erg veel gedronken.Het is een cultuur waar alles gevierd wordt met alcohol.Daarom ga ik altijd meteen na het werk naar huis.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden