Spring naar bijdragen

Donderdag 6 augustus

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt Hannah, maar ik begin dan ook vroeg maar doe rustig aan zeg maar en probeer ook gezond te eten en drinken tussendoor alhoewel met dat gebit van mij eten lastig is.
Ik heb meer gedronken maar al aardig afgebouwd.
Wil nog wel wat meer afbouwen de komende dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie veel vakantie-voorbereidingen :rose:!

Dar, lekker stiekem naar België hihi ;) Ga er lekker van genieten, de Ardennen zijn mooi.
Ben zelf een ramp met inpakken. Alles lijkt goed te gaan tot het moment dat de koffer echt dicht moet, dan slaat de twijfel toe en word ik compleet chaotisch!

Els jouw "vakantie" komt nu dicht bij, ik vind het heel knap en goed van je. Wens je veel sterkte in deze dagen ervoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben deze dagen nogal druk, was gisteravond pas tegen 11 uur thuis. Voorbereidingen voor het "Zomerfeest"op de hondenclub. Moest ineens oorkondes uitprinten en naar Duitsland brengen, hoogtesprongetjes van hondenschool ophalen en ook naar Duitsland. Vanavond nog ff oefenen met medelid voor de onderlinge wedstrijd op zondag. Zaterdag is spelletjesdag en na afloop BBQ (zijn ze in Duitsland echt verslaafd aan :D) maar volgens mij vooral om het bier, pffffffffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An; ben blij dat je hormonen weer tot rust zijn! Ik ken dat, gek word je ervan :wacko:.
Bij mij was de menstruatie ruim een jaar weg gebleven, ik blij!!! Is het toch weer terug gekomen bah! Nu weer min of meer regelmatig. Kijk ook uit naar het einde. Maja, het is wel beter voor je botten zeggen ze als het langer doorgaat. Schrale troost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai Sara, zat even op bankmodus, die menstruatieschommelingen, kwam dat door de drank?
Bij mij loopt het ook onregelmatig namelijk.
Dank voor compliment, zie er nog steeds op tegen maar dat is logisch lijkt me.
Lekker druk weekendje krijg je en dan ook nog tussen zuipende gasten, vind je dat niet moeilijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Els, ben je er nog? Ik heb net even teruggelezen van gisteren. Snap nu beter waarom je je (2e) moeder niet meer wilt zien. Moeilijk lijkt me dat, maar ik kan me er zelf moeilijk in verplaatsen eerlijk gezegd...

Erg dapper van je dat je straks in een kliniek gaat afkicken, hoop dat het je lukt! Hoelang duurt het nu nog voordat je wordt opgenomen?

Zelf ben ik nog steeds ziek, had gehoopt dat ik vanochtend weer fit zou opstaan, maar voel me nog steeds echt grieperig, misschien toch maar even de dokter bellen... ? Ik hoest er af en toe bij, maar niet veel. Toch is die hele mexicaanse griep best iets om extra op te controleren denk ik zo?

Het is wel mijn 5e dag zonder alcohol, dus die afkick gaat lekker gepaard met ziek zijn, dus het is wel fijn om 2 vliegen in 1 klap te slaan. Voel ik me hopelijk volgende week weer helemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai NoaduBois,
Het valt eigenlijk ook weer mee haar niet meer te zien, soort bevrijding zeg maar! Het werd de hoogste tijd en ik heb er spijt van dat ik dat niet eerder gedaan heb. Ze heeft het best, ik ook maar niet meer samen. Ze heeft me teveel pijn gedaan.
11 aug mag ik een weekje opgenomen worden.
Ik zou zeer zeker NU de dokter bellen zodat je misschien morgen nog terecht kan.
Jeetje, ook net begonnen dus met afkicken, hoe gaat het, vooral het gemis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ziek zijn is ook wel weer handig hoor, want ik moest de afgelopen dagen echt niet dénken aan alcohol. Brrr. Ben dus echt wel ziek, en eten gaat me ook moeilijk af, het enige dat er goed ingaat is verse jus... Net de dokter gebeld, en het viel me op dat ze bestwel panisch deden.. moet nu mijn temperatuur opmeten, dat schijnt ook belangrijk te zijn... waar is die thermometer?!

Gelukkig kan ik jullie niet besmetten via de computer, haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Stoer dat je het toch aangaat Els, ik wens je veel succes daar en hoop voor je, dat je veel hebt aan dat lekkere stuk hebt tijdens je opname. Ik wens je in ieder geval veel succes en hoop voor je dat het een beetje te dragen is daar. Nou je weet in ieder geval waar je het voor doet.

Hoi N du B Tuurlijk ff langs dokter gaan lijkt mij, zeker nu je zoveel gevallen van de spaanse griep hoort!!

Hoop dat je vandaag een makkelijkere dag hebt Kirky, en wat een naar bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

wat een warmte, ik ben niet geschikt voor dit weer.
Niet om te klagen er zijn natuurlijk genoeg mensen
die lekker naar het strand gaan of zo.

NB,
zeker even de dokter bellen, bij mij op het werk zijn
er al drie gevallen van de mexicaanse griep.

Kirky,
wat een ijzingwekkend bericht.
Fijn dat je wat beter in je vel zit.
;)

Even de was ophangen, de droger is nu overbodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Hannah!
Het gaat goed
Zoals het gaat

Ik geniet van mijn spelende kinderen
Als ik zie hoe zij leven in het moment
Ze nemen het zoals het is
Daar kijk ik naar

Gisteravond stond ik tussen de maan en de ondergaande zon
Ik kon denken, als dit alles is, ben ik dik tevree :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, je klinkt al een stuk positiever dan gisteren. Knap hoe je het weer oppakt!!

Ja, ik doe rustig aan hoor... Moet ook wel, normaal kan ik niet zolang niks doen, maar nu moet het wel... opzich is t ook wel fijn, want ik gun mezelf nu de tijd om écht even uit te rusten, en niet te drinken, en veel te slapen etc. Gezond eten gaat ook ineens vanzelf, want zou echt geen trek hebben in vette happen ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...