Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Hee HanHoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Geen ideewas druk met werken enzoVolgende klus heb vandaag wel wat leuke stekkies gezienmisschien moest ik het omdraaienplekkie zoekenpakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ik denk nog steeds dat alles kandas eigenlijk wel mooi. toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Gewoon een beetje opletten meis!Het gaat zoals het gaat...Je gezondheid is een teken...van verzet!Give it up baby (says who?)Het komt wel goed Hannah!That's for sure! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Emotioneel erg flexibel?das een goeie.Het zwabbert alle kanten op.Maar ik weet waar het vandaan komt.Ut heufd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Das een groot verschil met voorheenToen dacht ik dat het er wasen het heufd zich erover moest buigenNono! Andersom.Maar eigenlijk wist ik het welDus is er niets meer om me druk over te makenmaar dat pik ik niet... Zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Das eerlijk victualia!Mooi dat je het ziet!Het werk bevielis afgelopen nuWerd ook een beetje saaiWerk aan zee gaat niet dooris beterWas ook moeilijk accepteren...In september nieuwe kansenheb al plannen voor de toekomstzelfs met klaas besproken vanmiddagdie zag dat wel zoVraag ik me afwat moest hij hier?Toch gek!was ook al bij mijn ouders langs geweest.Wie had het altijd over loslaten enzo?Nah Soi!Processen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Het wordt nooit meer zoals het wasHoeft ook nietBeter tochda natural way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Nope! Geen poging.Verloren moeite.Morgen maar weer!Lekker slapenDag hannah!Het was fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Shag opdas me lang niet overkomenGoed tekenIk sluit afKar doorspittendaar ligt vast nog het éen en ander bruikbare..dan poetsenHave a nice day alvast allemaal!I'll be backOoitZonder gejeuzelMetDE gouden tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Yep! That's me!Nu weet ik het weer.Zie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Hoi!Ik ben nog opAls een slaapwandelaar door de nachtProbeer ik mijn sporen uit te wissenWaar ik ben geweest, blijft het puinruimen Het zij zoKun je niet slapen Rudy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ach wat een monologen weerWat doe ik hier. Idioot!Better clear up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 He, die Marjo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 na de eerste zwangerschap opgewekt te hebben, is met 6 maanden Thye levenloos geboren.Hij heeft een mooie begrafenis gehad. Onze andere dochter was ook 4 maanden zwanger , maar had bij de laatste echo al 2 weken een dood kindje in haaqr buik, wat afgelopen vrijdag gecuretteerd is. Nu wordt het weer tijd vooor een lichtpuntje, zeg nou zelf......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Alle "oud " ADB ers sterkte in de strijd, en alle "nieuwe" Welkom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Charlie, heel veel sterkte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden