Sara Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Druppeltje: je bent er nu misschien niet maar kun je mij svp een link sturen naar die rouwsite?Wat een aangrijpend verhaal schreef je, ja, als je zulke mensen ziet.... "engelen bestaan nog"..........Zelf brand ik nog bijna dagelijks een kaarsje bij de foto van mijn man.Heb ik ergens goed begrepen dat jouw man in 2006 is overleden? De mijne ook. En ik ben zelf 51, schelen we maar een jaartje, hè?Zo nu moet ik er als een hazewindhond vandoor, trainen met clubgenote voor wedstrijd.Pffffffffffffffff eigenlijk nog te warm, maar goed.Misschien nog tot vanavond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Sara van mij ook virtueel 2 armen om je heen.An Kirky ff wachten en dan krijg je gebakken lucht of had je die al te veel?Nog ff liggen en dan houzen. Doe ik tegenwoordig voor de tv en zelfs 2 keer in de week. Denk niet dat ik moedig ben want vind alleen het programmer erg boeiend hahaha. Owwe voor de minderbedeelden onder ons je kunt nu ook bij Blokker online bestellen voor 3 euro verzendkosten en binnen 2 dagen binnen. Heb het uitgeprobeerd en het werkt want er staat nu een mooie frietpan in de gang. Laat hem daar nog ff staan want het is me er te warm voor en er schijnt ook vet in te moeten hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ja hoor Sara. Je kunt naar www.rouwpagina.nl Daar vind je alles wat rouw betreft en ook een prikbord (forum) over rouwverwerking. Ben zelf via die site op doden zijn niet stil gekomen om daar mijn persoonlijke memoria aan te maken voor mijn overledenen zodat ik met mijn eigen verhaal een kaarsje aan kan steken. Je kan daar op reageren door iets tegen ze te zeggen en je kan zwijgen maar in stilte een kaarsje voor ze branden. Als het niet lukt dan stuur me maar een pb dan help ik je wel maar het wijst zich vanzelf.Ja ben 50 en mijn man is overleden in 2005. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Sara: je bent al weg, maar alsnog ook een knuffel van mij.Zo herkenbaar joh! Maar wat goed dat je dit patroon bij jezelf kan ontdekken.Dat is de weg naar genezing. Zelfinzicht is erg belangrijk.Druppeltje: bedankt voor de site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Marjo mijn:present:je.Fijn je weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 An:heart: Voor degene die een dierbare verloren hebben is die site zeker de moeite waard. Het zou je kunnen steunen in je verlies en daardoor sterker maken in je strijd tegen de alco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Kaarsjes branden voor mensen die een dierbare hebben verloren.Voor degeen die op zoek is naar zijn eigen identiteit.Voor haar die in de gezinssituatie op bijna onoplosbare problemen stuit.Voor hem die nog vecht tegen de zucht, de craving.Onlosmakelijk verbonden met stoppen met het middel.Brandende kaarsen brengen mensen niet terug, zorgen niet voor de oplossing van een nijpend probleem, maar geven wel het gevoel dat men aan je denkt.Betrokken zijn bij.Dat maakt de pijnlijke ervaring minder zwaar.Gedeelde smart is halve smart.Een fijne avond gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Zelfde bericht.2x verzonden.Beetje te veel van het goeie.Bij deze hersteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ja stil Dar hier want dinsdag en donderdag is mijn tv-avondje. Reageer nu omdat het pauze is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Avond allemaal, ik zat er even vet doorheen, dip van hier tot Tokyo en moe dus kwart voor vier dook ik erin en werd een half uurtje terug pas wakker!Nou ja, de familie had heerlijk gegeten doordat ik zo vroeg al gekookt had dus geen probleem, heb alleen nu een houten kop. Van mij mag het afkoelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Els: zie je op tegen het weekje Brijder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ik ga er ook eens kijken.... quote: Originally posted by: druppeltjeJa hoor Sara. Je kunt naar www.rouwpagina.nl Daar vind je alles wat rouw betreft en ook een prikbord (forum) over rouwverwerking. Ben zelf via die site op doden zijn niet stil gekomen om daar mijn persoonlijke memoria aan te maken voor mijn overledenen zodat ik met mijn eigen verhaal een kaarsje aan kan steken. Je kan daar op reageren door iets tegen ze te zeggen en je kan zwijgen maar in stilte een kaarsje voor ze branden. Als het niet lukt dan stuur me maar een pb dan help ik je wel maar het wijst zich vanzelf. Ja ben 50 en mijn man is overleden in 2005. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ben boosWas bezig met de klimop beetje rustig aan te verwijderen van mn voorgevel, en de hele buurt begint zich er mee te bemoeien....grrrrrrr uh.....DAKGOOT ????De laatse die kwam bemoeien vroeg tenminste hoe het met me gaat, en die weet een mannetje die wellicht de ladder op wil klimmen. Nou nog zien of dat door gaat want ik hoor al 3/4 jaar dat mensen me willen helpen maar er gebeurt mooi nix nog. En wel allemaal bedenken wat er nog meer schort aan mijn huis terwijl ik met pijn in mn rug aan het werk ben.Welk gedeelte van het woordje "Hulp" begrijpen mensen niet ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ik geef licht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Yep, had vanmiddag een jankbui van hier tot ginder, leek wel rouwen.Ben heel emotioneel momenteel maar het is goed.Ben ernaar toe aan het leven en drink nog behoorlijk, nikste minderen dus.Ik zie wel, zorg dat ik er klaar voor ben en laat het op mij afkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Yep woman, beetje mooi weer spelen, waarschijnlijk voor anderen maar ondertussen gebeurd er niks...pfff, niet bepaaald leuk maar zo is het vaak.Hoop dat het nu gelukt is trouwens, warm klusje zeg met dit weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 woman, ik snap nooit waar mensen zich mee bemoeien, zelfs als jij je klimop tot de hemel wil laten groeien moet je dat toch gewoon zelf weten? In Nederland moet alles altijd zo perfect, ik begrijp dat niet, ga je eigen voortuin harken! Grrrrrr!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Goede avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Avond Mika, ook de hitte weer overleefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Nou poehpoeh, dat was afzien. We hadden op het werk airco, maar als je dan buiten komt krijg je me toch een klap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Kom even tussendoor piepen om Henk te feliciteren met zijn 3 maanden alcoholvrij.:musicnote::light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light::present:gift;:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ik heb net de enquette ingevuld van adb.Ben benieuwd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 oef, enquette moet ik ook nog even doen.Ben trouwens benieuwd wie dat internetprogramma van ADB volgt of heeft gevolgd.Wil er zelf aan beginnen zodra ik terug ben van 'vakantie'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ik volg het programma, zit nu in deel 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Je hebt er wat aan Mika? Ben erg nieuwsgierig hoe het is, aangezien ik eerst een weekje ga brijderen wil ik daarna eraan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden