tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 goedemorgen allemaal heb een heerlijke wandeling gemaakt en het is nu al lekker buiten, de vogeltjes en de eendjes zijn nu nog blij, kwetteren dat het een lieve lust is.Straks maar even snel wat actie ondernemen en dan lekker met een bootje het water op!Zit al een half uur te bedenken wat voor strakke overweging ik zou kunnen plaatsen. dit is het geworden;Ik heb geen overweging laten we vandaag maar gewoon genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Murning Tasseke, weinig gepit vermoed ik?Maar de overweging bevalt mij uitermate, strak idee, lekker genieten vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 van 20.00 tot 04.00, genoeg uurtjes dacht ik zo:Dmaar ben inderdaad even mijn regelmaat kwijt.jij wel lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 goeiemorgen, is er al koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 heb jij even mazzel!!heb net een verse gezet! vangen..............goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 mwa Tas, heb je toch al best wat uren gemaakt alleen nu ff opschuiven Hai buurman, bak koffie in aantocht, wat wil je erin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 doe er maar koffie in en suiker thnxxx Tas koffie heb je nooit genoeg op de vroege morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 t is gelukkig alweer de laatste donderdag van de week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Zojuist al pot 2 gezet dus heb genoeg, straks maar weer op de vitaminerijke bende over en water, heel veel water haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 goeiemorgen Mevrouw Dt is eigenlijk geen weer voor schoonmaken en pakken denk ikmagoe, t is eigenlijk geen weer voor werken ook en dat moet toch ookwe bijten ons er wel doorheenga je morgen al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Haha Dar, ach, leuke vent gewoon en ik zie hem pas de 19e weer, hij is voor na de 'vakantie' zeg maar.Maar ik ben gewoon blij dat het klikt, zal nog veel met hem te maken krijgen en het uitzicht is ook mooi zogezegd ja, nog een paar dagen, ben er klaar voor!Stoppen kan ik toch niet thuis, heb dat nu wel eindelijk eens erkend dus dan maar ff opname en doorcrossen.Ik heb een waslijst vol doelen en dingen die ik wil gaan doen als ik weer met twee stevige voetjes op de grond sta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 ben je nu nog niet klaar? met inpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Dus Dar, ga je dan illegaal de grens over?Inpakken is makkelijk Men smijte wat schoon ondergoed, tandpasta en paspoort oh ja, levensbelang: oogpotlood erin en gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ah, goedemorgen , er is al koffie zie ik.Strakke spreuk hoor Tasseke, we zullen er eens werk van maken,gewoon genieten.Vanmorgen normaal wakker geworden.Ben gewoon drie dagen van slag.Die hormonen maken een ander mens van me.En wat ben ik nu blij dat ik niet heb gedronken.Nu voel ik weer dat het nu weer goed zal gaan.Weer een paar weken rust in de bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Goedemorgen allemaal.Koffie is vandaag niet aan mij besteed.Gisteren te veel van het goeie gehad.En dat wreekt zich snachts.Dus vandaag aan de thee en plat water.Kan nog net een uurtje op 1 oor.Mensen komen tot leven.Overbuurman staat verweest in de zon te staren.Beneden hoor ik het nieuws op de radio.En naast mij slaat de voordeur dicht.Buurvrouw laat de hondjes uit.Het wordt zeer warm.De link naar een drankje is gauw gelegd.Gewoon niet doen.Oude gewoonten door breken.Drink op tijd veel water.En vanavond trots terug kijken naar een dag zonderdrank.Maak er wat moois van vandaag, ik ga eraan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 spannend he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Rudy: een fijne dag, ik lees net dat je gaat fruhstucken met je zoon.Geweldig, je bent Echt aan de beterende hand.Ik wens je een hele hele fijne dag toe!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ach Dar,je hebt niet zoveel nodig! gewoon in die sauna blijven zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 ik ga mijn dingen doen, een fijne dag allemaal en tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ik zwijg als het graf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ja hoor An.Een week na de kuur knap ik weer op.Pak de draad weer op.Doe dingen als voorheen.De bijwerkingen worden steeds grilliger.Maar niet levens bedreigend.Ik ben weg.dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Moggels wederom, hai An, dus lekker gepit!?Hier sta ik al te koken, lijk wel gek he haha, ovenpastaatje maken, hoef ik alleen vanavond in de oven te schuiven en klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ja hoor, ik schommel rond de 8 33 cl per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Nee Hannah, ik ben een ultieme bierliefhebber! Alle soorten en maten zogezegd maar nu heb ik het over de goedkope 33 cl flesjes.Dar, hier ook menig wesp al gesignaleerd, rotbeestjes, ja ja ik weet het, horen ook bij de natuur maar laten ze even niet in mijn huiskamer komen ajb Dar, anders kook je nu alvast wat pasta en saus met wat groenten, smijt in een ovenschaal, afgekoeld in de koelkast en vanavond de oven in!Ps: blikjes zijn toch 25 cl? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden