Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 augustus 2010!


Gast Loen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

He Hannah: ik hoop dat ze hier ook een mega sloot water over zich heen krijgen :D
hihi... joh ze gaan maar, lang leven de lol, wij zijn morgen tenminste aanspreekbaar..
hoop ik... denk ik tenminste.
Albertina: doe je mee, doen we de regendans, hier is het ook bulkend stikkend benauwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noa, je "haalt je geen zware dingen op de hals" hoor, je uit gewoon waar je mee bezig bent en dat is nou precies de bedoeling!
Zo tussen neus en lippen door begrijp ik dat de relatie met je moeder (ouders) niet echt ontspannen is?
Ik stoof vroeger ook als een gek door het huis om maar geen kritiek of "blikken"te krijgen tot ik er op gegeven moment schoon genoeg van had.
Het is toch JOUW huis en..........JOUW leven?
Loslaten van beide kanten misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CC, ik heb een pijnstiller genomen en die werkt goed. Ben er niet zo'n fan van, maar soms moet je iets, dan is het echt te erg.
Mijn lief zei laatst ook: wees blij dat je nog ongesteld bent. Ik heb daar een paar dagen op zitten kauwen en vroeg toen: waarom zou ik daar blij mee zijn?
Hij zei, nou dan ben je toch nog een meisje. Ja ja. Hebben we dat allemaal aan Eva te danken?

Sara voor mijn menstruatie vreet ik ook van alles, de gekste dingen. Ik lust dan ook van die merkwaardige combinaties, heb jij dat ook?
En nee, nou wil ik ook niks meer eten, het idee alleen al. Doe mij maar een waterijsje.

Noa, voor jou even heel serieus. Je zet jezelf nu neer als iemand die zwaarder over het leven denkt dan je vrienden. Is dat zo? Ik vraag het uit belangstelling. Maar zouden zij niet net met hetzelfde zitten? En juist jou zien als die meid die altijd vrolijk is en zo lekker innemen kan... enzovoort?
Wat denk jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Vie, wat weten die mannen ervan:D? Ik begin nu redelijk te verstijven en zit in het pikkedonker blind te typen. Ik ga maar eens tandenpoetsen en richting bed.

Heel fijne, frisse avond allemaal. De pannekoeken laat ik voor wat het is:-) en ik ga richting bed (met de ventilator!)

Slaap lekker!


CC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook meedoen met de dappere strijders !! :)

Vie: Van de meesten weet ik niet exact hoe zij denken tijdens hun moeilijke momenten. Ik neem aan dat zij ook hun momenten zullen hebben. Van mijn vriend weet ik dat hij heel anders in elkaar zit, en anders met problemen omgaat dan ik dat doe...

Mensen zien mij wel inderdaad altijd als het 'altijd vrolijke meisje', en ze zien mijn leven ook als heel geslaagd. Alles klopt als je het van de buitenkant ziet, en van binnen ook wel... maar ik moet nog steeds dealen met bepaalde gevoelens, en ik ben denk ik een stuk gevoeliger dan de meeste mensen weten (op mijn beste vrienden na dan...)

Nougoed, dat dus.. ik voel me vaak wel erg eenzaam in mijn gevoelens... heb een bepaalde kant van het leven gezien vooral tijdens dagenlange drugstrips... kan dat niet 100% uiit mijn hoofd zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noa, nu toch een vraag. Je hebt al meerdere keren aangegeven, dat je moeite hebt met je vriend.
Vooral dat hij dingen van jou wil die je niet denkt te kunnen geven. Maar geeft hij jou wel wat jij wil?

Verder heb ik het idee dat de dappere strijders mensen zijn die pas gestopt zijn en dat willen blijven doen? Ja dan voel ik me een beetje hola hela de ouwe akela.
Strijden wil ik niet meer en gelukkig hoeft dat ook niet meer. En dat is echt het fijne van die drank eventjes uit je leven hebben. Het is na die eerste tijd echt niet meer zo'n strijd. Echt waar. Ik wil niet preken, maar dan ga je aan de slag met jezelf, hoe je echt bent en wat je wil. Ook geen sinecure, maar veeeeeel interessanter dan drinken.

Nou ja, zo vind ik dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmmm Trees, lekker en gezellig!
Prosecco, ja......ikzelf begin nu verslaafd te raken aan de crodino ( aperitivo non-alcolico) maar volgens mij staat die niet bij veel uitbaters op de kaart.

Noa, wist je dat er officieel een erkenning is voor hyper-gevoelige mensen? Stond paar jaar geleden in de krant heeft ook een of andere syndroom-naam, maar die weet ik niet meer.
Komt erop neer dat er een groep mensen is die domweg veel gevoeliger zijn dan de rest. Ik herkende daar veel in, pik ook altijd gevoelens/stemmingen van anderen op. Is best lastig maar je kunt ook proberen het te zien als een andere, meer aanvaarde overgevoeligheid (voor zonlicht of koemelk ofzo). Voor jezelf betekent het dat je je er niet schuldig over moet voelen, het hoort bij jou en je moet er soms rekening mee houden en jezelf grenzen (leren) stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...