Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 augustus 2010!


Gast Loen

Aanbevolen berichten

O Kirky dat vind ik nou erg!
Kunstbloemen, neeeeeeeeeeeee
CC rozen ken je vast wel, die bloemen met doornen(sommige soorten ook niet hoor!)
Een tibouchina is een plant met prachtige violet/paarse bloemen en
isoplexis geeft lange aarvormige bloemen, de mijne oranjebruin, maar er zijn meer kleuren.
Wat leuk van die goudvisssen Henk, is het heus waar wat je zegt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kijk 'In America', maar kom er nu achter dat ik het einde al eens op televisie gezien heb. Bestwel stom want nu weet ik hoe die afloopt. Maargoed... morgen komen mn ouders... Iiik, ik haat het als ze opmerkingen maken over het huis, dat het niet opgeruimd genoeg is enzo... mijn moeder wil direct gaan opruimen, onzettteeeend irritant.

Ik ga ze wel snel meenemen uit eten ofzo, hopelijk is t tegen die tijd wat koeler, hier regent t nog niet...

Ga wel vroeg naar bed, en dan extra vroeg op... Zo nog even hardlopen...

Ik ken eigenlijk geen mensen die goed met alcohol omgaan, ik weet wel dat ze bestaan, maar ik ken ze niet van dichtbij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CC ik heb wel wat leuks: heb zojuist caviataal leren verstaan. Nu weet ik of de logeercavia een stukje appel wil, of andijvie, of toch maar liever wat witlof.
En verder vind ik het op zich wel fleurig dat ik geen alcohol drink.

Ik wilde eigenlijk alleen even wat opbeurende berichten omdat ongesteldpijn nogal heftig is, maar het gaat al wel weer.

En Tientje, hier is het buiten afgekoeld tot 14 graden, de koelte komt er van uit het zuidwesten aan! Vreest niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee, Linde, klinkt alsof je er verstand van hebt en groene vingers! Ik heb in de tuin alleen buxus, klimop, graspalm en esdoorn en dat vind ik al ingewikkeld genoeg.

HenkT: wat zijn dat voor vissen?!

Noa: dat is toch die film van dat gezin dat het probeert te maken in America (kind verloren etc)?

Ik zit nu echt een geestdodend programma te kijken: wie is mijn ex op Ned 3..... maar goed: het beweegt en ik ben moe, beurs en lui. Vanavond ook vroeg naar bed en hopen dat mijn kneuzingen niet teveel opspelen en ik lekker slaap....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie: caviataal? Hahahaha, dat zou ik willen horen!!!

Ken je die irritante reclame? Over als je ongesteld bent, dat je dan eigenlijk blij moet zijn dat alles nog werkt? Aaaaarrrrrccccchhhhh, het scheelde in mijn vorige periode maar heeeeeel weinig of ik had geen tv meer gehad. Neem maar lekker een pil, dat scheelt altijd wat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!
Kom ff meelezen en kletsen.

Kirky gaaf :D Zal goed opletten als ik weer eens door Hengelo loop hihi.

Ziza: quoot: "Pijn hebben is onvermijdelijk, lijden is optioneel"
Die ga ik onthouden, kan mij veel opleveren.

Ben het met iedereen eens het is ellendig benauwd. Zag net op buienradar dat front ons helaas ten zuidoosten passeert naar Duitsland dus hier..............niks. Alsjeblieft niet nog zo'n klamme nacht!!! Liep van ellende om 2 uur met de honden buiten was toen nog 22 graden.

Zo, nu ga ik de laatste hand leggen aan de tzatziki voor de BBQ van de hondenclub morgen.
Tzatziki is niet moeilijk te maken maar duurt twee dagen ivm uitlekken enz.
Hele huis stinkt naar yoghurt en komkommer :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scherp opgemerkt, Kirky !

quote:


Originally posted by:
kirky

als ik rond kijk op feestjes , BBQ,s e.d dan zie ik maar weinig mensen die na 2 alcoholische versnaperingen overgaan op fris .




in discotheken en kroegen , hetzelfde beeld .






kortom , er zijn veel meer mensen met een alcohol-probleem . ze willen het alleen (nog) niet toegeven .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is 'm CC :P haha

Verder voel ik me niet zo fleurig ... helaas, ik kan af en toe van die allesoverheersende zware gedachtes hebben over het leven. Dan weet ik niet meer waar het allemaal heen zal leiden, al dit gezwoeg, voel ik geen vertrouwen meer dat het goed gaat komen..

Maargoed, die gedachtes komen soms in vlagen op en kan er moedeloos van worden, maar ze gaan vaak ook zomaar weer weg, en dan zie ik ineens wel alles weer zitten, en maak ik plannen, en fladder ik door het leven...

Verwarrend.. hopelijk zal dit ook beter gaan zonder drank..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom die controle?
Het zou beter zijn de controle los te laten.

Kijk eens wat er dan met je gebeurt.!!!

Zwalk je als roerloos schip over het water.
Of voelt het als bevrijding.?

Ik ga naar bed, ben ziek geworden.
Problemen met de maag.
Tot een volgende keer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noa: als je die zwaarmoedige gedachten krijgt, helpt het mij om hardop STOP te zeggen en bewust (nieuwe) plannen te maken en de overdenkingen om te buigen naar kansen. Niet altijd makkelijk maar als je het maar steeds tegen jezelf zegt...... Ik ben baan kwijt en binnen een week ook mijn man (niet dood hoor!) en ik kan bij de pakken gaan neerzitten, maar ik denk vooral: ik kan overal waar ik maar wil gaan werken, wonen en doen wat ik altijd al wilde doen (nou ja, niet helemaal, maar het gaat om het idee)

Vie: volgens mij kom ik in de buurt van mijn cyclus-einde. Heb trek in bitterballen, kaassoufflees, frikandellen speciaal, patat flip, zachte noga, pure paaseitjes, poffertjes, stinkkazen, roombotercake, uitgebakken speklappen, kaneelkauwgom, toastjes met pate/salades/filet, stoofvlees, kaasfondue, Italiaanse ham en mortadella, aardappel gratin of gepofte aardappel, milkshake, een softijsje met caramel en nootjes.......o, ik kan zooooo lang doorgaan. Misschien moet ik maar naar bed met een beker warme melk en honing. Ook lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, ik ga de volgende keer heel hard STOP roepen, haha :) Opzich ziet mijn leven er super zonnig uit, ik heb geen grote problemen, maar nog wel veel dingen die rond blijven sluimeren uit het verleden, die zal ik moeten accepteren.

Ja 6 dagen al.. zo kan je het natuurlijk ook zien :)

Poeh wat een zwaar gedoe haal ik mezelf weer op de hals... straks maar gewoon lekker slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi CC dan moet je de rest r maar bij denken hè? :D
Vreselijk die hormonen, heb ook van die vreetbuien, lust dan ook echt alles dwars door en na elkaar.
Nou ja, hangt de vlag eenmaal uit dan heb je meteen nergens meer zin in, zo reguleert de natuur zich toch maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Noa, dingen uit het verleden kun je nu eenmaal niet veranderen. Het enige wat rest is het een plek proberen te geven en het als een gegeven te beschouwen. En..... proberen het niet van invloed te laten zijn op nu. Dat is best een uitdaging, maar het is beter te proberen dan erin te verzwelgen...

Het begint hier EINDELIJK lekker af te koelen.........zucht (tevreden ademlating hoor:-)

CC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noua, ik doe met je mee hoor, de Dapperestrijderspact, ik ben ook pas net weer gestopt en ik sta er weer helemaal achter. Ik weet dat waakzaamheid geboden is, dus wat ik nu doe is me gedeisd houden, niet te veel gedoe opzoeken, vooral niet naar die verjaardag morgen, veel naar buiten met mn hondje en veel water drinken.
Ik weet van de vorige keer dat ik na 1.5 week me echt weer lekker begin te voelen, en dan is het helemaal oppassen geblazen. Maar ik kijk wel naar dat gevoel uit, dat je weer schoner voelt in je lijf.
Dus, dappere strijders !!! De polonaise mag beginnen !! (Dat was Houtje toch die dat gister zei ??)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...