Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 augustus 2010!


Gast Loen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo An, ook een hele goede morgen.

Geniet van je dag en... laat de eerste staan... dat is mijn motto om de dag te beginnen.

Ik log alweer uit. Ventje zal zo wel opstaan, hij vraagt zich nog steeds af wat ik op
het forum zoek.

Maar, ik drink nog steeds niet en mijn schat (helaas) wel. Te veel om het sociaal drinken
te noemen.
Niet zo makkelijk voor mij maar ik red me wel.

Liefs en sterkte aan allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal

Ferry:D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present:
Anna:D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present:
Soothe:D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present::D:heart::musicnote:;):heart::):sun::rose::present:

Fijne dag allemaal en misschien ben ik vanavond vroeger thuis;)

Mocht je nog effe kijken Dar, fijne vakantie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het RAF team, Rudy Anna en Ferry toch?

gefeliciteeeeeeeeerd! !

zo, ben ik even, druk druk

vandaag mijn kampeerspullen bij elkaar zoeken en de hond wegbrengen, raar hoor, een week zonder hond
de laatste keer was 5 jaar geleden. Ik kan nu al janken ;)

Het bijlezen en reageren hier lukt momenteel niet, te lange dagdraden en geen tijd en ook niet meer zo de behoefte.
Het drinken speelt geen rol meer, wel het vormgeven van het leven zonder verdoving. Toch zal het raar zijn, voor het eerst een week kamperen zonder een fles wijn in de tent.
Ik zie er nu nog enorm tegen op, een camping met een paar honderd mensen en overdag activiteiten doen, in mijn geval een fotografie-werkplaats, maar mocht het echt niet gaan dan kan ik altijd naar huis ;)
Het moeilijkste zal zijn om mezelf te blijven tussen al die mensen. Dat zal mijn grootste uitdaging worden.

maar ik ga gewoon en zie het wel.. bibberbibber..
en wie weet vind ik het gewoon wel hartstikke leuk.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Dar een fijne vakantie!!

Mijlpalers
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Een fijne dag voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...