An Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Houtje: jaaa.... lekker een XXL graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Rufus, Anna en Ferry:VAN HARTE GEFELICITEERD! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ah zie dat er al koffie passeert.An van mijn espresso geen XXL nemen hoor, dan stuiter je de hele dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Het RAF Team ja, hoe kan ik het vergeten!Ik zat gisteravond nog even na te lezen, DRIE JAAR DROOG een MEGA PRESTATIE.Anna, Rufus, Ferry,Wat een fantastische prestatie van jullie. Ik ga breien, ben wel een uurtje bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Hallo An, ook een hele goede morgen.Geniet van je dag en... laat de eerste staan... dat is mijn motto om de dag te beginnen.Ik log alweer uit. Ventje zal zo wel opstaan, hij vraagt zich nog steeds af wat ik ophet forum zoek.Maar, ik drink nog steeds niet en mijn schat (helaas) wel. Te veel om het sociaal drinkente noemen.Niet zo makkelijk voor mij maar ik red me wel.Liefs en sterkte aan allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Anna~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Houtje: breien???Met dit warme weer? Heb ik ooit wel eens geprobeerd maar dan werd het een soort cementen lap van mijn zweethanden hihi! Of heb je een breimachien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Soothe ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ferry (zien we je vandaag nog even?)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Sara,huhuhEen slinger breien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ik heb ordi Senseo maar vang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Even goedemorgen zeggen tegen iedereen.GOEDEMORGEN !Ik zal af en toe weer ff meelzen vandaag en aan jullie denken.Gaat mij nog steeds goed qua drinken en eigenlijk op dit moment steeds makkelijker.Succes weer allemaal !Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Goede morgen allemaalFerry:D:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:Anna:D:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:Soothe:D:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:Fijne dag allemaal en misschien ben ik vanavond vroeger thuis;)Mocht je nog effe kijken Dar, fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 AkeleiSoothe, Anna, en Ferry zijn vandaag 3 jaar drankvrijnaam verkeerd:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Akelei,Anna, Ferry en Rufus ook wel het RAF Team genoemd, zijn drie jaar geleden op het forum gekomen en gestopt (met of zonder ADB) dat weet ik niet precies en zijn vandaag DRIE JAAR DROOGvandaar de felicitaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ook goedemorgen Albert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ook goede morgen Houtje`t ging lekker hè met die namen;) waarschijnlijk nog niet wakker genoeg:DJij veel succes met helpen pakken en hoe lang mag je dan voor alleen jezelf zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 het RAF team, Rudy Anna en Ferry toch?gefeliciteeeeeeeeerd! !zo, ben ik even, druk drukvandaag mijn kampeerspullen bij elkaar zoeken en de hond wegbrengen, raar hoor, een week zonder hondde laatste keer was 5 jaar geleden. Ik kan nu al janken Het bijlezen en reageren hier lukt momenteel niet, te lange dagdraden en geen tijd en ook niet meer zo de behoefte.Het drinken speelt geen rol meer, wel het vormgeven van het leven zonder verdoving. Toch zal het raar zijn, voor het eerst een week kamperen zonder een fles wijn in de tent.Ik zie er nu nog enorm tegen op, een camping met een paar honderd mensen en overdag activiteiten doen, in mijn geval een fotografie-werkplaats, maar mocht het echt niet gaan dan kan ik altijd naar huis Het moeilijkste zal zijn om mezelf te blijven tussen al die mensen. Dat zal mijn grootste uitdaging worden.maar ik ga gewoon en zie het wel.. bibberbibber..en wie weet vind ik het gewoon wel hartstikke leuk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Goedemorgen,Dar een fijne vakantie!!Mijlpalers:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Een fijne dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Tapas,Jij ook een fijne vakantie.Het gaat je vast lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Albert, ik begin pas. Maar een slinger is leuk. Ook een beetje "voor mijn suport" naar haar toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Tapas,Je bent een HELD en je hebt in ieder geval jezelf overwonnen. Die heb je in je zak, hihi. Whatever happens.Natuurlijk moet je janken als je je hond een week niet ziet jullie hebben zoveel samen meegemaakt.Dikke knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Goet murning Soothe,Nogmaals van harte hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Tapas!!!!!! jij ook een fijne vakantie ennuuhh Tapas zal het ook echt naar z`n zin hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Soothe, houd moed die andere jaren volgen met gemak;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden