Spring naar bijdragen

Maandag 10 augustus

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pfffffffffff gaan jullie ineens snel zeg. Was constant heen en weer tussen pc, strijkplank en radio, nu basta met strijken, morgen de rest.
Radio moest ff op max want aria van mijn "Motto" was erop nl. de beroemde aria "Nessun dorma", door vele tenoren prachtig vertolkt. Aan het eind: "Nell'alba vinceró" = in het ochtendgloren zal ik overwinnen (overwonnen hebben, de nacht dus).

Hermie ik ken Arnhem een klein beetje. Mijn man en ik leverden produkten aan La Pentola, een winkel annex catering in de Steenstraat. Als je èchte italiaanse produkten wilt beslist heen gaan, Halen alles rechtstreeks uit Italië. Hun olijven en pesto zijn ook errrrug lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja doen, Hermie, de eigenaresse is een italiaanse. Je kunt er ook een heerlijk broodje mozzarella-tomaat eten!
Het viel ons altijd op dat onze klanten onder de grote rivieren echte lekkere kwaliteitsproducten meer widten te waarderen dan die meer in het noorden, die keken toch meer naar het geld dan naar de kwaliteit.
Ik weet niet waar je woont maar in Nijmegen zit La Padella, ook zo'n verrukkelijke winkel en die organiseren elke zaterdag eetdagen, je kunt daan aanschuiven aan de lange gezellige tafel. Wel inschrijven van tevoren ( via internet). Zij laten zelfs zoete lekkernijen helemaal uit Sicilië komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook welterusten Hannah!

Witte nog bedankt voor je lieve reaktie vanmiddag:present:!
Was net op tijd want meteen na het speuren begon het te regenen.
Moest eerst nog ff wachten op een passerende luchtballon daar is die zogenaamde stoere hond echt doodsbang voor haha.

Zo lieve mensen, ik ga nog ff tv kijken en de dag laten bezinken.
Voor iedereen alvast een goede nacht gewenst :lips:
en morgen fris weer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Kirky ik kan je uit ervaring vertellen dat deze papa, en zo zullen er meer zijn, dat deze papa het wel best vind want zo kan hij zijn mid-life crisis najagen. In de afgelopen anderhalf jaar heeft ze 4 nachtjes bij hem geslapen en sinds deze maand krijg ik 50 euro alimentatie terwijl ik alles voor haar betaal van mijn minimum-inkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...