witte Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 hahaha, moest hier echt ff om lachen.Leuk te lezen dat je het gezellig hebt gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Trees ik snap helemaal wat je bedoeld, ik gun mijn meisje haar tijd met papa maar ik ben zo blij als ze weer bij mij is en lekker tegen me aankruipt en zegt: jij bent lief of gaan we samen douchen. Dat zijn momenten die ik heel diep in mijn geheugenbankje opsla! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Pfffffffffff gaan jullie ineens snel zeg. Was constant heen en weer tussen pc, strijkplank en radio, nu basta met strijken, morgen de rest.Radio moest ff op max want aria van mijn "Motto" was erop nl. de beroemde aria "Nessun dorma", door vele tenoren prachtig vertolkt. Aan het eind: "Nell'alba vinceró" = in het ochtendgloren zal ik overwinnen (overwonnen hebben, de nacht dus).Hermie ik ken Arnhem een klein beetje. Mijn man en ik leverden produkten aan La Pentola, een winkel annex catering in de Steenstraat. Als je èchte italiaanse produkten wilt beslist heen gaan, Halen alles rechtstreeks uit Italië. Hun olijven en pesto zijn ook errrrug lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Kirky loop ik nou een week achter of was de BBQ het tweede feestje voor je zoon?En zo ja: was er nu wèl aandacht en kadootjes voor hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Sara, La Pentola ga a.s. vrijdag naar Arnhem zal er eens langsgaan, zowel mijn dochter en ik zijn gek op olijven (vooral de knoflook) dus zal wel met een bakje of wat weer naar huis gaan. Thanx voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Kirky er zullen heus vaders zijn, en ik ken ze ook die alles voor hun kind opzij zetten maar voor het merendeel zijn het toch echt de 'mama's' die het doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 AR zie je ingelogd. Hoe is't? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 O nee, Kirky, ik besef heel goed dat er ook vaders zijn die hetzelfde meemaken!En volgens mij zijn dat schrijnerder voorbeelden dan de mama's!Ik heb geprobeerd om in pijn post dat evenwicht te benadrukken...misschien niet gelukt, of een té moeilijke missie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Hannah, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ja doen, Hermie, de eigenaresse is een italiaanse. Je kunt er ook een heerlijk broodje mozzarella-tomaat eten!Het viel ons altijd op dat onze klanten onder de grote rivieren echte lekkere kwaliteitsproducten meer widten te waarderen dan die meer in het noorden, die keken toch meer naar het geld dan naar de kwaliteit.Ik weet niet waar je woont maar in Nijmegen zit La Padella, ook zo'n verrukkelijke winkel en die organiseren elke zaterdag eetdagen, je kunt daan aanschuiven aan de lange gezellige tafel. Wel inschrijven van tevoren ( via internet). Zij laten zelfs zoete lekkernijen helemaal uit Sicilië komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Truste Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ha , Kirky, dat is fijn voor je kiddo!Hoop voor jou dat het morgen nu eens een keer meezit, d.w.z. "normaal" verloopt zonder verdere vertragingen.Nog 1 nachtje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ook welterusten Hannah!Witte nog bedankt voor je lieve reaktie vanmiddag:present:!Was net op tijd want meteen na het speuren begon het te regenen.Moest eerst nog ff wachten op een passerende luchtballon daar is die zogenaamde stoere hond echt doodsbang voor haha.Zo lieve mensen, ik ga nog ff tv kijken en de dag laten bezinken.Voor iedereen alvast een goede nacht gewenst en morgen fris weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Hermie, ja het gaat wel aardig maar op het ogenblik ben ik druk met de was en de afwas want Will komt morgen ochtend de blousen strijken en voorwaarde is wel dat ze dan te drogen hangen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Nou Kirky ik kan je uit ervaring vertellen dat deze papa, en zo zullen er meer zijn, dat deze papa het wel best vind want zo kan hij zijn mid-life crisis najagen. In de afgelopen anderhalf jaar heeft ze 4 nachtjes bij hem geslapen en sinds deze maand krijg ik 50 euro alimentatie terwijl ik alles voor haar betaal van mijn minimum-inkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Jij ook weltrusten en morgen hopelijk een betere dag.Slaap lekker Sara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 truste Hannah:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Bofkont AR ze strijkt zelfs voor je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Sara ga vrijdag naar Arnhem dus zal zeker even langsgaan, zowel dochter als ik zijn gek op olijven (met name knoflook). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Precies Kirky, en ik (en papa ook) vind dat ons schatje al genoeg heeft meegemaakt vandaar dat we proberen om normaal met elkaar om te gaan. Wat ik probeer te zeggen is dat het niet altijd zwart/wit is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 En nu ga ik lekker naar bed anders mis ik morgen dat ene enorme slootmonster, en de staatsloterij heb ik ook al niet gewonnen.. weer een maand sappelen dus.Iedereen welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ik meld me even af,DahaaagPecee gaat uit, nog even Frasier kijken, doggy uit, douchen, beetje stom zappen terwijl mn haar droogt en dan naar bed. Dag allemaal, tot morgenxxDa woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 truste Sara:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 truste woman en Hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Oh ja ik had er gister al even melding van gemaakt dat Mink (Willy) de Ville was overleden. Al die ophef op over MJ maar dit was een ook een echte artiest en ik hoor er niemand over. Jammer hoor, luister maar eens naar wat nummers van hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden