Sara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Zag dat er een boel nieuwen bij zijn.Wens jullie allemaal veel sukses en sterkte.Begreep in de gauwigheid dat Sailor en Tina een moeilijke tijd doormaken: veel sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Jennifer,Gefeliciteerd met je eerste alcoholvrije dag. Op naar de volgende.Goedemrgen, Sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 En Els voortijdig terug............meid, ga ervoor!Heel begrijpelijk dat je het daar niet uit hield.Nu in je eigen situatie echt aan de slag. Met voldoende ondersteuning gaat het je heus lukken meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Mogge.San, nog maar 1 nachtje slapen toch, of waren het er nog twee?Jennifer, je mag best trots op jezelf zijn. En elke dag word je trotser en trotser. En verder voor iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Sara: de aanhouder wint uiteindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Goedemorgen Vie,Nog 1 nachtje slapen. Morgen om drie uur doe ik de deur dicht, hahahah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Hoi Vie, hoe gaat ie?Pluk de dag zal wel niet lukken vandaag; het zal eerder zo zijn dat de dag mij plukt !Gisteravond in huis van vriendin gebleven, anders werd ik helemaal gek van het heen-en-weer.Doe ik de koelkast daar open: diverse aangesproken flessen wijn Ben zo vrij geweest die zonder kurk leeg te gooien!Verder geen moeite om ervan af te blijven. Gelukkig.Realiseer me dat ik dit een paar maand geleden niet had gekund!Dan had ik ook niet voor haar hond kunnen zorgen want dan kon ik 's avonds niet meer rijden.Daar ben ik dus echt wel blij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Jennifer werkse en .... hou je goed!! Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Met mij gaat het best hoor Sara.Wat een gedoe van al dat heen-en-weren voor de honden.Chapeau voor het leeggieten van die flessen!!!!! Wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Sara: ja zonder drank begint het leven tenminste weer.Als ik allemaal opnoem wat ik echt niet meer kan als ik drink pffff.....Naar die tijd wil ik echt niet meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Zo ga alweer uitloggen.Eerst mijn beesten uitlaten, dan naar hond van vriendin.Ik hoop dat ik ergens vandaag de tijd vind om bij te lezen en mee te schrijven want ik mis jullie wel.Misschien kan ik vanavond háár pc gebruiken.Dag allemaal, een heel fijne, droge dag gewenst!Sterkte voor wie het nodig heeft,tot gauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Sara: tot gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 even een bakkie nog en dan schilderengoeiemorgen Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Ik ga inpakken en effe een en ander uitzoeken.Totlaters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 een fijne dag allemaal en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Ja goeiemorgen Henk. Wat ga je schilderen? Wij krijgen hier volgende week wat heren met sloophamers enzo in huis, vanwege een raam dat in een muur komt. Ik ben hier zelf de aanstichter van en kan me nu wel voor mijn kop slaan.... Nee hoor, als het eenmaal gebeurd is ben ik blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Hier een noet-niet-wakker-houtje een Slaaphoutje dus.Ben gisteravond nog aan een boek begonnen wat er al eindeloos ligt en opeens pakte het me........ was het 00.00 uur. En om 7 uur de wekker ivm het ritme.En nou geeuwen, mijn god het tocht tot in Gunnin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 O ja vie de raam-op-de-wal-noten-boom? good murning bai ze weej. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Heb erg gelachen even teruggelezen gisteren de omschrijving van AR met zijn citroenlimonade. Ff opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annewiep Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Gut ik weet niet eens hoe dat quoten werkt dat doe ik nooit.Nou ik heb errug gelachen om deze opmerking gisteravond. Als ik het nu lees moet ik weer grinniken. quote: Originally posted by: AlbertRemmoIk heb trouwens de citroen oploslimonade gekocht omdat er fresh op staat, nou mijn hele bek trekt bijelkaar zo fresh is ie;) Nu meng ik hem een beetje met de tropical en dan gaat het wel ik moet nu uitkijken dat ik niet eerst de verkeerde pak want dan krijg ik weer een klap voor mijn koker:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annewiep Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Mooi zo Valentine! Succes met je kasten, leuk man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Houtje: ja haha, die AR... ik zie het helemaal voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Pluim voor je geheugen Houtje. Ja die vervanging voor het notenboomraam.Dat moet een spannend boek zijn geweest. Succes met de kasten Valentine.En ook goedemorgen Annewiep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Leuk Valentine, nieuwe spullen in je huis!Lief van je Pa.Mijn goede vriend A. vroeg of ik "even" morgen een vloertje mee kon nemen, ik moet morgen naar Den Bosch. Duh-huh. Ja ik heb een station dus ik mag het altijd weten. Hoewel er hier in de straat veel mensen zijn die bv. kids hebben en kamperen en ook een station hebben.Ook handig ivm de sportteams die er in moeten, vooral de hukkie teams en de keeper vooral hebben veel spullen. Het is geen dure straat, juist helemaal niet, we noemen het hier grinninkend "De Bronx". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden