Mai Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Had een heel verhaal getyptmaar het doet er niet toe.Geen zorgen!Ik red het wel!
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Marjo type je verhaal.Zijn dingen die jou bezighouden...
dhen Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Marjo: ik lees je graag. Fijn om te lezen dat de angst verdwijnt.
dhen Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Trees, dat van die +/- 1.000 gebruikers was mij ook opgevallen. Tactive is al een dag of 10 aan het opschonen denk ik, het cijfer daalt elke dag lijkt het wel.Tina; las jij Lucifer? Ik heb die 2 jaar geleden gelezen, na het seizoen nog maar eens lezen, ik vond er zoveel instaan wat ik nog wel eens over wil lezen.
dhen Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Ik ben nu Villa Dante van Edmondson aan het lezen; wel grappig. Veel parallellen met veranderingen in je leven na niet meer drinken. Maar ja die ben ik op dit moment toch snel aan het trekken. Ik heb de neiging om bij alles te kijken naar "voor" en "na". Ik lijk die reclame wel voor een haargroeimiddel
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Hoe schandalig, ik kom de laatste tijd helemaal niet meer aan lezen toe.Terwijl ik eerder het ene na het andere boek verslond.Toch eens proberen of ik , voor lezen, weer wat tijd kan vrij maken.Mn werk belde vandaag, of ik wel 2 opdrachten wou doen voor ze. voelde goed.
An Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Luitjes, welterusten, ik duik onder. Tot morgen.
Otje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Punt is, de eerste slok is zo genomen. Dat heb ik wel geleerd het afgelopen jaar. 1 moment van 'ach....' en het is gebeurd. Daarom waakzaamheid geboden. De trek is tricky, zo maar ineens uit een onverwachte hoek. Daarom blijf ik voorlopig in het weekend thuis. quote: Originally posted by: ValentineBlije Els!! Wat een energies spat we af, aanstekelijk hoor. Vier is al over de helft van de week, hi hi. Ik ben op dag 8, even een dipje maar nu trots weer. En ja, woman en anderen natuurlijk, geen kater, minder droge huid, geen maagpijn meer, heerlijk. En toch is het soms zo moeilijk omdat drinken zo makkelijk lijkt. Beetje vaag misschien maar ik merk dat ik moeite heb om me niet mondeling uit te drukken. Schrojf normaal veel maar dat is wetenschappelijke taal. Gevoel ed is erg lastig voor me. Willen jullie me laten weten als ik bot uit de hoek lijk te komen? Kan het me voorstellen als ik mijn posts teruglees, is niet de bedoeling. Valentine
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Ben ik weer, Heerlijk gegeten, ff tv gekeken met mannie.Nu boven aan het lezen en op het forum aan het kijken.
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 heb mijn icoontje verwisseld want er zijn nogal wat boekies in dit forum (of in de laatste draadjes)
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Mika,Wordt lastig idd met allemaal dezelde icoontjes.Alles goed?
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Ja hoor.Hoe vind je mijn nieuwe look.Alles okee bij jou?Ik zag op een gegeven moment alleen maar boekjes langs komen, dus vandaar nu computerlook
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Pc Mika.....Ja gaat wel goed, werk belde vandaag of ik wel 2 spoed opdrachten wou doen, beetje uit de buurt, maar toch super dat ze me belden. Ze weten ook wel dat ik dat eigenlijk wel aanneem.
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 snirfff, ik ook niet.Maar okee we babbelen via computer dus da's ook origineel, toch
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 De maffe clown heb ik in gebruik, Past soms wel bij me.
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Let op jezelf Lara voordat het weet is er het Peter syndroom.Of tewel je vraagt iemand die steeds moeite heeft en dan heb je nog iemand die altijd ja zegt.Aan wie leg je de volgend opdracht voor?Pas op en ken je grenzen, zorg dat ze er niet van uit gaan dat je altijd 'ja"zegt
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Ik weet het Mika, heeft me al eens de das om gedaan, omdat ik erg moeilijk "nee" kan zeggen.Deze opdrachten, zijn veel kilometers maken, maar ik weet dat ze netjes betalen, ook de kilometers, daarom toch maar Ja gezegt.Weet uit ervaring, dat anderen, lang niet zo netjes zijn met betalen, en zal daar ook niet snel ja tegen zeggen.Heb nog 400 euro tegoed, uhmm vanaf februari.
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Tsjee da's balen.Ben je nog bezig met je ontwerpen (heb vroeger de HKLS vrije richting ghad, dus kunst)?Joh, steun je.Waar om kun je de euries niet krijgen?
Otje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Ja ga ik doen, ben flinke plannen aan het maken, moet een en ander gerenoveerd worden, dus dan doe ik dat wel leuk natuurlijk. Mn hangmatten hangen al, de woonkamer is supermooi, de keuken erg gezellig, en mn atelier begint nu ook wat te worden. Mn slaapkamer slaapt heerlijk en dan heb ik nog een souterain beneden wat helemaal opgeknapt kan worden, met een klein keukentje en de achterdeur naar de tuin. (Ik heb een dijkhuis). Misschien dat ik het souterain (met tuin) wel ga verhuren, maar moet nog uitzoeken hoe dat zit met vergunning enzo. Flinke plannen dus. Het wordt een paradijspaleis Trouwens vorig jaar ging ik ook gewoon nog naar de kroeg hoor, op de red bull of de spa rood. Nu heb ik daar geen behoefte meer aan. Het is vooral de eerste tijd dat ik feestjes vermijd in het weekend. Hier flink blijven schrijven is echt de manier om je scherp te houden. Stay strong x quote: Originally posted by: ValentineKlopt Wing, muziek is zoiets bijzonders. En ja woman, het is tricky. Gisteren even in de stamkroeg met fris en dat voelde niet goed. Uiteindelijk besefte ik me dat dat voor mij echt link is, kwam daar blijkbaar alleen (nog) maar om te drinken. Bij mijn buren voelde het beter, niemand deed moeilijk en bij het volgende rondje kwam mijn pak fris ook te voorschijn. Is ook wel veilig zo om de hoek. Zo leer ik mijn nieuwe grenzen kennen denk ik. Als voor jou thuis de beste optie is zou ik daar vooral een paleisje bouwen! Ben ook erg blij met mijn werk van vandaag. Valentine
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Hoe kun je nu winnen om een icoontje.Ik ben wie ik ben.....
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Valentine, ja, is ook wel een beetje zoals ik ben.Ik weet dat dit bedrijf het betse betaald, maar ook niet altijd veel opdrachten hebben .Ik weet ook, dat wat ik heb gedaan voor hun goed was. Je wordt daar beoordeeld met een cijfer, 9,5 is het hoogste en altijd dus hoogste beoordeling behaald. Ik heb 1x een klein dingetje verkeerd gedaan, boze bazin aan de tel gehad. Kan ik niet tegen, want in mn werk wil ik alles perfect doen.Daarna geen opdrachten weer gekregen. Nu belden ze me dus, en ik weet heus wel... dat ik de enigste, redelijk in de buurt, nog was die toch wel ja zou zeggen.Voor hun was het noodzaak, voor mij bewijzen met deze opdrachten, dat ik mn werk wel goed doe.
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Mika, is het nadeel , is mn bijbaan.Werk voor die bedrijven freelance.Geen contract dus.Stuur mails, en bel om te vragen om uitbetaling, de rest is afwachten.
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst 14 augustus 2009 Kirky, dat " wachten" herken ik wel hoor.Als ik een mail stuur, om te vragen over mn geld, hoor ik ook niks.Dan hebben ze het zogenaamd druk, dus ben nu maar aan het bellen.Dan kunnen ze dr niet meer onderuit, om je vragen te beantwoorden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden