Houtje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ook goedemiddag!Even kort door de bocht: Linde, het is alsof ik in de spiegel kijk. Au! en Hoi! tegelijk. Ik heb twéé pubers maar, een beginner (een "nieuweling") en een van 14 die al bijna 5 jaar pubert.Verder bak ik nooooooooooooooooit meer taart sinds ik gescheiden ben, maar ga ik naar de Hema.Ook lekker! En ik probeer mezelf wat beter te accepteren.En ik ben erg boos op mezelf, omdat ik me vanmorgen erg veel aan iets geërgerd heb,wat ik al lang en breed weet (al jaren) maar het blijft me irriteren. Zo stom!Verder ben ik weggeweest en net weer thuis en moet nog boodschappen doen, blèh.En ik heb vandaag gezien waarom ik keihard in mijn handen mag wrijven om alles wat ik heb,en dan toch loop te mekkeren. Dan word ik kwaad op mezelf, dan voel ik me rot om die kwaadheid,en de oplossing van vroeger (het is bijna 4 uur, dus de wijn kan wel open) wil en doe ik niet meer.Oftewel: wéér een probleem vandaag dat ik moet oplossen zonder drank. Nou kan je zo oudgediend zijn als Methusalem vlgs. mij hou je die problemen.En om op de discus in te gaan: ik reageer niet meer , meestal niet, op wie is wie vanwege het hoge verdwijngehalte maar soms spreekt een verhaal me bijzonder aan, dan doe ik het weer wel.Alaaf!*typfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Vie de peren gewoon schillen, door de helft? En dan op het bladerdeegleggen vermengd met de walnoten en dan daar weer bladerdeeg overheen?Bijzondere combinatie met de blauwschimmelkaas, ik wil het best eens proberen.Mijn slechte eigenschappen Vie?Op nummer 1 met stip: Ongeduldig, heel vervelend!!!Voorts, snel geïrriteerd, houdt vaak wel verband met mijnongeduldigheid.Dan nog, ik denk een beetje verwend enook wel slordig.Nou zo kan het wel denk ik.Ik ben ook wel lief(zegt men) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Hé Vie! Kant en klaar bladerdeeg! Je brengt me alweer op een idee: hartige taart voor vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Waar heb je je zo aan geërgerd Houtje ofis het geheim?Ik ben dol op geheimen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Linde,Volgens mij ben je1. een schat van een moeder2. consequent tot je erbij neervalt3. keurig en georganiseerd4. zorgzaam voor je kids5........6.......7......8 en dat nooit opgeven is ook positief! Zo zijn vele uitvindingen gedaan!van een collega! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Lief, dank je Houtje!En nu het geheim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Linde,Aan iemand waarvan ik vind dat ik haar moet accepteren zoals ze is.Ik kan er verder niet op ingaan, omdat ik wel eens wat over gezegd heb.Het is niet iemand van het forum, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Bv. dat ze onzettend veel rookt, echt ontzettend veel, en dus als ze bij mij in de auto komt,mijn auto de rest van de dag ook naar rook ruikt. En ik ben een ex-roker,dus zo'n vervelende mens, je kent ze wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Wat is dat toch moeilijk hè`Houtje?Jezelf en een ander accepteren zoals we/zij zijn.Het is ook zo des mens om dat niet altijd te kunnen.Ik geloof trouwens dat het ook niet goed zou zijnals we alles van onszelf en de ander zouden accepteren.de mens dient van tijd tot tijd gecorrigeerd te worden.Ik vind het niet fijn maar ben toch wel blij met een spiegeldie me voorgehouden word hoor!Zouden we anders niet onuitstaanbaar egoïstisch en egocentrisch worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Vind je het moeilijk Houtje om te zeggen datje liever niet hebt dat ze rookt in je auto of denk je dan O ik heb zelf ook gerookt nu moetik niet opeens roomser dan de paus gaan doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Maar Houtje, jij verbiedt (nou ja, "vraagt vriendelijk") toch zeker wel mensen om in je auto te roken?Of hangt het in haar kleren?Linde ik wil je het recept best peebeejen. (Hihi, ik schreef eerst pleepeejen)Acceptatie, het lukt nooit helemaal. Tevens wil ik wel eens een ander de schuld geven.Vanmorgen wilde ik even wat haarlak sprayen, maar ik had om de een of andere reden een bus pledge op de wastafel gezet. Ja, wat er dan gebeurt hoef ik niet te vertellen, zeker niet als je zelf lenzen of een bril draagt. Die je dan nog niet in of op hebt.Dus ik roep nogal ---: wie heeft die bus pledge hier neergezet %$#@*!Nu wonen we hier met ons twee en ik doe het meest van het huishouden, dus wie zou dat hebben gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Nee jongens,ze róókt niet eens bij mij in de auto (dat mag niet)maar dan nóg stinkt mijn hele auto.Als ze uitstapt drukt ze de peuk uit, zodoende. En, dat is dan nog het minste, maar de rest houd ik privé.En nu ga ik wat DOEN in het kader van AKTIE !!!!!!!Ik wens jullie allemaal een fijne na-middag en tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Hahahahahahahaha Vie,Glansde je haar niet schitterend? .Zou mij ook kunnen overkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik heb weer wat "denkvoer" voor onderweg.Ik neem nu de fiets, lekker!Ik mocht vroeger nooit een zin met "ik" beginnen,nu valt niemand er meer over !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Houtjesfris, sodeju, Houtje. Ik heb het drie keer moeten wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ja graag Vie, ik wil je recept graag ontvangen!Sorry Vie, jij zult ongetwijfeld erg het land hebben gehadmaar ik moet wel vreselijk lachen om die bus met pledge!Zo liep een vriendin van me een keer door de foyer van hetconcertgebouw waar ze na toiletbezoek haar jurk achter inhaar onderbroek had gestopt.Een prachtige jurk maar een monsterlijke onderbroek!Ik dacht dat ik het bestierf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Nee, dat mocht niet van de etiquette Houtje, en het stomme is dat ik er ook nog rekening mee hou. Zit meteen te denken aan Joop ter Heul in een brief aan haar vriendin Nettie: "Ik wist hopen aanheffen maar ze begonnen allemaal met ik". (Jaren 20 van de vorige eeuw.)Maar goed, fiets ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 O Vie, ik vind een beetje etiquette niet verkeerd hoor.Ik heb er bij mijn kinderen toch wel het een en anderingeramd en ben zeer tevreden als andere mensenzeggen dat ze welgemanierd en goed opgevoed zijn!Ik denk alleen dan: En nu thuis nog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Linde, ik hou zelf ook van wat hoffelijkheid. Een man die de deur voor je openhoudt, of bijvoorbeeld dat ik me extra leuk aankleed voor mijn lief, en zijn parfum draag of het kettinkje dat ik van hem heb gekregen ook al is dat mijn smaak niet.Het maakt het leven zoveel prettiger.Een klein beetje aandacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Beste Geer, je zorgt er zelf maar voor dat je bericht op de plaats terecht komt die jij wil. Om nu hier weer te komen posten... ongehoord. Ik had het net over hoffelijkheid.Ik zou eerst maar eens mijn excuses aan Corinne maken als ik jou was, of ben je zo verzakt dat je niet meer weet dat je haar hebt bedreigd?Verder hoop ik voor je dat je qua verslaving komt waar je wil zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Hoi luitjes, alles goed hier?Kom even schuilen hier want ik heb het mega moeilijk.De grootste piek is wel over, maar .... zucht.Ik kwam thuis en toen begon het eigenlijk.Heb eerst een halve fles cola op en ben gelijk eten gaan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Thee must, pb, persoonlijk bericht, links boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Iedereen verdient een tweede, een derde... zelf nog meer kansen. Maar ik vind wel dat je inmiddels groot en sterk genoeg zou moeten zijn om je vergissingen zelf op te lossen Geer, en daar niet een ander voor in te schakelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Vie dankje voor je recept. Ik ga het zeker proberen.Nog 1 vraag je maakt dit in een pan? Wat voor pan?En hoeveel olijfolie?Gerard, ook ik ken je niet maar gek genoeg voel ik me wel aangevallen Al drink ik al driejaar niet, de worsteling om te stoppenstaat mij nog erg helder voor de geest en ik denk er zekerniet te licht over.Waarom schrijf je niet mee?Ik begrijp dat je wel meeleest!Beetje curieus vind ik je verzoek om jeboodschap over te brengen, ik vind netals Vie dat je dat zelf moet doen.Sterkte want zo te horen heb je het moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 ik wil het me ook niet meer aantrekken, daar begin je weer Geer, meteen van je afschoppen en anderen beschuldigen. Sterkte!An ik ben ondertussen aan het boenen en dweilen. Wat maakt het jou zo moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden