tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Theemuts,misschien is het verstandiger om dit persoonlijk met elkaar te bespreken.ik kan me goed voorstellen dat hij nu aan het panieken is, wat zijn dochter met een oude ---!!!!!dit zijn onderwerpen die je beter gezamelijk en face to face kan bepraten.een simpele opmerking via internet is zo verkeerd uit te leggen.@@Bel hem maar op!bespreek zijn angsten en gevoelens, dan kan je samen in alle rust besluiten wat jullie gaan doen en wat het verstandigste is voor dochterlief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Muts,ik weet natuurlijk niet wat jullie plannen zijn.Wel kan ik me voorstellen dat je vriend zich zorgenmaakt om zijn dochter.Dat zou ik als ouder ook doen.Dus ik vind het wat lastig om daar een advies over te geven.Kan je hem niet gewoon bellen?Via de mail vind ik zulk soort dingen altijd lastig te bespreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Bedankt Albertina voor je antwoordNah en zo nieuw ben ik dacht ik toch niet ik loop vanaf 06-06-009 mee op dit forum als je dan nog nieuweling bent dan weet ik het niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Nou Tas,twee zielen, één gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 goed hé Tina,blijkt dat ons referentiekader toch goed is, jij bevestigde die van mij en ik die van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Dat vind ik vaak grappig,je wilt iemand steunen en dan blijken erregelmatig postings te zij met dezelfde intentie.Ik heb dat ook heel vaak met Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Al begrijp ik Tas ook wel.Ik heb vaak energie gestoken om te antwoordenbij "wie is wie""Daar ben ik mee gestopt, want inderdaad er zijn weinig mensen die echt op het forum komen schrijven daarna.Als iemand wel op het forum schrijft, vragen heeft,ben ik altijd bereid te antwoorden.Het is toch de bedoeling dat de boodschap wordt doorgegeven.dat gebeurd ook bij de AA, soms komt er elke week een nieuw groepslid.Dan wordt steevast de 1e stap gedaan.Ik vind dat niet erg, ook ik ben ooit zo begonnen.Stel je dan eens voor dat de mensen bij de AA zeggen, nou daar heb ik geenzin in hoor, al drie weken de 1e stap.Moet er niet aan denken.Het is mijn redding geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Dit gaat vast weer verkeerd opgevat worden, maar ik doe het lekker toch!de hele discussie wel of niet nieuw of oud gediend vind ik eigenlijk helemaal niet interessant, iedereen mag mij vanalles vragen, wat dat betreft ben ik een open boek en knal dan ook alles op het forum (ok, niet alles).waar het wel omgaat is dat iedereen een "plekje" nodig heeft.uiteindelijk is iedereen hier bezig om zijn of plekje te vinden en te behoudende nieuwe moeten zich ertussen wurmenen de oude zijn constant bezig om hun plekje te bewarennou dat is af en toe behoorlijk dringenmaar wie heeft er nu gelijk of het meeste recht?Niemand!!!!!uiteindelijk zijn we hier allemaal om elkaar te ondersteunen en om van elkaar te leren en daar behoren allerlei gevoelens bij.that's it en nothing more Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Tas,ik vat het goed op, zo is het!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 ben af en toe best wel clever voor zo een druktemakertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Je neemt me de woorden uit de mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Lieve mensen,ik ga even uitloggen,mijn rug vraagt om rust en een pijnstiller.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 oohhh tina!:$Theemuts,dat lijkt me in ieder geval verstandig, voor borreltijd dit soort dingen bespreken.\maar het zijn en blijven vervelende situaties, die opvoedkundige problemen, wat is nu wel en wat is niet goed.Advies, blijven praten en wikken en wegen!Kan natuurlijk wel mijn mening geven over het wel of niet laten gaan, maar dat is niet reeel, ik weet de achtergrond niet.maar kan me wel goed voorstellen dat hij flink in de war is.sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Inderdaad tina!!even rustig aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lynn Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Goedenmiddag allemaal,Ook ik ben nog maar een aantal dagen op deze site. 29 juli gestopt met drinken en sta nog steeds droog. Ik heb veel respect voor de mensen die al een tijd droog staan en toch nog actief op deze site aanwezig zijn, om ook de nieuwelingen er door heen te slaan. Ik heb me door de meeste van jullie meteen welkom gevoeld, en dat geeft een goed gevoel. Dit getuigd van veel intresse in de medemens. Zelf ben ik dus ruim 2 weken geleden gestopt met drinken. Ik voel me er erg goed bij. De eerste dagen wel moeilijk gehad, nu eigenlijk niet meer. Er is zoveel voor teruggekomen, dat wil ik absoluut niet meer kwijtraken. Ik ben niet vaak op het forum aanwezig, 3 dagen per week werk ik en daarnaast wil ik meer aandacht gaan besteden aan het gezinsleven, wat er door mijn overmatig alcoholgebruik onder te lijden heeft gehad. Maar ik neem wel elke dag even een kijkje:rose:. Voor alle nieuwelingen, sterkte, er komt zoveel voor terug als je niet meer drinkt. Gr Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 goedemiddag Lynn,en je hebt helemaal gelijk!haal eruit wat er voor jou inzit en geniet van je "vernieuwde" leventje!heerlijk weer kunnen genieten van jezelf, werk en vooral je familie, dat is uiteindelijk het belangrijkste in het leven! daar doe je het uiteindelijk voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Zo en nu ga ik ook iets anders doen!!zit al vanaf 7 uur te kletsen en heb behoudens douchen nog niets uitgevoerd!ga toch maar de druif met de schaar te lijf, kan ik weer veilig naar het toilet en uiteindelijk genieten van mijn nieuwe loungestoel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lynn Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Tasseke, zo zie ik het ook. Back to basic, is voor mij op dit moment erg belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 pffff,is dit wel leuk?? als iemand in mijn teksten gaan knippen????:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 hahaha,maakt me wel nieuwsgierig naar de teksten die je eruit hebt geknipt.Ben je het daarmee oneens???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik bedoel Dar!het staat er luid en duidelijk (knip) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 sorry!! maar ik werd er even melig van!!!Nah, die tuin???? ik heb een pad gecreeerd!!! en mijn wc raampje weer druif vrij gemaakt en nu?........kan ik via het pad ontsnappen richting markt!even een bloemetje halen en een stukkie kaastot strakkies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 quote: Originally posted by: theemutsquote: Originally posted by: tassekeis dit wel leuk?? als iemand in mijn teksten gaan knippen???? Druiven knippen is leuker! nou?? heb net een mega berg takken,oh nee ranken! weggeknipt om wat meer zon op de trossen te krijgen,en nu moeten ze eigenlijk nog gekrent worden om grotere druiven te krijgen!je kan beter even naar de appie gaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 oei,sta ik bijna even voor paal op de markt! ik dacht dat ik nog 10 euro had maar had was maar vijf.een stukkie overheerlijke kaas van 3,95 ohhhh en gelukkig nog een bosje tulpen voor een eurootje!heb ik het toch weer gered en ben helemaaaaaal tevredennnnnnnSailor,ik zou zowiezo mijn druiven aan niemand aanraden, ik heb hier gemiddeld 8 katten in de tuin lopen,liggen,slapen, poepen en piesen!ik wel uit, ik ben pro biologisch maar te gek kan ook!de druiven zijn voor de vogels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Overigens ben ik een tikje verdrietig.Mij interesseert ook niet zo wie er pas mee schrijft of wie er al langer is, qua ervaring.We hebben allemaal onze eigen ervarigen.Voor mij is niemand "verder".Wel vind ik het vervelend dat mijn opmerking "geneuzel" zo wordt opgevat. Ik refereerde aan iets dat Marjo een tijdje geleden over zichzelf zei. En daar mogen de mensen die hier pas meeschrijven dan wèl eens rekening mee houden. Sommige dingen spelen al langer.Verder is de tarte tatin goed gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden