Gast Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Fijn Tasseke! Ben ook wel van het aanpakken horen, denk vaak lekker --- zakken vullen. En dat niet per se bij therapie hoor, op meer manieren. Ik denk veel maar actie lost voor mij ook op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Sailor,de meeste mensen die zeggen dat ze op zoek zijn naar zichzelf, zijn inderdaad meestal aan het weglopen voor zichzelf.maar doen we dat niet allemaal?jij deed het wel erg rigorieus maar we nemen allemaal een borrel of andere dingen, zolang we ons maar kunnen verstoppen, niet toegeven aan onszelf, bang zijn voor onszelf.ik denk dat we ook alleen maar vooruitgang kunnen boeken als we open en eerlijk naar onzelf kunnen kijken.accepteren wat niet leuk aan je is en genieten van wat wel leuk aan je is.Al mijn niet leuke karaktereigenschappen in combinatie met mijn wel leuke eigenschappen maken mij tot wie ik ben!al met al ben ik best tevreden, zolang ik mijzelf maar niet laat leiden door mijn niet leuke eigenschappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Weet niet of jullie draad van gisteren helemaal gelezen hebben maar ik ben trots. Vriend ging stappen, vrienden aan de deur om me over te halen want vriend om middernacht jarig, vriend balen want tot vorige week ging altijd mee maar ik zei NEE en ben lekker uitgerust nu! Vriend begrijp ik wel en zal vandaag wel sorry zeggen. Al zo vaak gezegd dat ik ging stoppen dat hij het denk ik niet zo serieus neemt tot hij ziet dat het voortduurt. Zal vandaag wel sorry zeggen. En kater hebben.Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 he, dat is een pluim waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Morge Dar!!ik zat net te lezen dat je vakantie heel goed is bevallen! en dat je zoveel slaapt is een goed teken!!dat betekend dat je goed ontspannen bent en je lichaam de rust geeft om te ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Valentine goed van jou. En hoe is je vriend er aan toe? Ha Dar. Ik heb nog wel een bakkie pleur hoor, avec croissant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 hahaha,ook wel hoor! ben het monster van het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Goede morgen allemaalDhendro:D:musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::musicnote::light::light::musicnote::light::musicnote::musicnote::light::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light:;)Gefeliciteerd 6 maandenSandra fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Morge AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Welkom Druppeltje van Lochness (mooie naam trouwens) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Dar, dan is toch iedereen alco, behalve leden van de blauwe knoop?Ga de stad in, taart halen, vriend slaapt maar is wel aanspreekbaar, hij wil een moorkop. Hij heeft nooit van die vreselijke katers, of hij verbergt ze....Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 hihihi,tjaaa, je wordt automatisch verplicht tot de relexstand! of je had om 5.30 uur moeten opstaan dan had je gewoon als eerste geweest!wel lekker genoten van de sauna?? toch niet helemaal verschrompeld hé?V. had inderdaad de mex.griep, kreeg haar als een ziek vogeltje terug maar is nu alweer hersteld hoor! het is inderdaad een milde variant en V. is één brok gezondheid dus viel het achteraf mee.het was alleen vervelend dat het juist op je vakantie gebeurt, ze had er het hele jaar zo hard voor gewerkt.Die regels van wel of niet alcoholist vind ik nogal erg verwarrend! aan de ene kant zeggen ze een glaasje wijn of bier per dag is goed voor bloedsomloop en geheugen en aan de andere kant ben je dan weer alcoholist.ik houdt het er maar op dat je pas alcoholist ben als je er problemen door krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 inderdaad, veel drank en kotsmomenten van anderen.......... en juist daar zit V. niet op te wachten.maar dit jaar geen vakantie, het wordt hard sparen voor haar rijbewijs!dat gaat een tienertourtje worden volgend jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 nou theemuts,dan klopt mijn theorie toch? je bent alcoholist als je er een probleem mee hebt of veroorzaakt en inderdaad drinken op je werk lijkt me problematisch, al zijn het er maar drie en verder niets in de week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Dat is een beetje vroege slinger AR nog 9 dagen wachten op de taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 hahaha,ik was ook al het zoeken geslagen, klopt dit wel maar eeuuh, hij is wel met je begaan!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 morge trouwes Dhendro!!loopt je seizoen lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annewiep Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Hallo allen,Nog geen week hier maar ga toch het forum verlaten. Ik ben er nu echt achter dat het niet voor mij weg gelegd is. Het is niks verkeerd naar jullie, want jullie zijn allemaal toppie, aar ik voel me hier gewoon niet thuis, blijf er zo te veel over nadenken zeg maar. Ik wil iedereen heel veel sterkte en geluk toe wens en een leven zonder drank!Liefs Annemiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Taart? Moorkoppen? Ik zit ondertussen recepten op te zoeken. overmorgen is mijn lief jarig en ik wil een ontzettend lekkere taart voor hem bakken. Even helemaal off-topic.We moeten morgen kratten bier, flessen wijn en nog van alles voor de visite halen. Ik krijg dus een hele horde alcoholisten op bezoek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 mmmmmm April: slecht, mei: normaal, juni en juli: goed, aug: matig tot nu toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Nou dat is jammer Annewiep, dat je hier niet gevonden hebt wat je zocht.Jij ook veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 dus over het algemeen "aardig" dan maar hopen dat het na seizoen "top" is.annewiep,jammer dat het voor jou "niets" is op dit moment. je moet doen wat goed voor je is en waarbij je prettig voelt.en je bent altijd vrij en welkom om terug te komen!heel veel sterkte, wijsheid en moed de komende tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Trouwens, Annewiep, ik heb dat ook wel gehad, dat ik er teveel mee bleef rondlopen. Dat is helemaal niet zo raar.Vind het goed van jou dat je dan voor je eigen ontwikkeling kiest.Ik heb indertijd een afweging gemaakt: wat levert het me op. Tenslotte levert het forum me nog steeds veel op. Leermomenten, maar ook gezelligheid, afleiding als ik het zelf even niet zie zitten, noem maar op.Enfin even een overdenking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Annewiep: komt het door het forum dat je er veel over nadenkt, ofgewoon omdat je aan het stoppen bent??Heb je andere ondersteuning???Alleen stoppen is vrijwel onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden