Spring naar bijdragen

zaterdag 15 augustus

Vie

Aanbevolen berichten

Tas, het is heel naar dat je bijna "alles" bent kwijtgeraakt, maar je bent wel echt leuk. Een beetje gek is niet verkeerd.
Maar je moet je er natuurlijk zelf wel prettig bij voelen, en ik hoop voor jou dat je een balans vindt waarin jij je kan vinden. Je raakt toch niet al je gekte kwijt hè? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vlieg om 18.45. Vertrek in de middaguren naar Schiphol.

Ik vind het heerlijk om met mijn broertje op vakantie te gaan. Hij is een nakomertje en eigenlijk maak ik hem slechts in de vakanties mee.

Deze vakantie is ook een moment om hem beter te leren kennen. En dat wil ik nuchter doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha,

ik wilde net tegen tina zeggen, het valt wel mee hoor!
er zitten ook leuke dingen aan mijn ziektebeeld namelijk dat ik erg open en vrolijk ben, positief ingesteld en ik houd wel van een beetje gezellige rumoer om me heen.

ik moet alleen eventjes opnieuw geprogrammeerd worden, dus ik ga op puppycursus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra,

dat is heel wat waard hoor!
ik ben in de loop der jaren het contact met mijn broer verloren, ja we zien elkaar wel maar gevoelsmatig is er niets meer en dat doet mij nog altijd veel pijn.

daarom, geniet van elkaar en inderdaad nuchter is het beste, dan blijven de herinneringen en de gevoelens het beste hangen.
die ervaringen verrijken alleen maar je gevoelsband met je broer en kunnen ze jullie allebei nooit meer afpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor mijn verjaardag een loungestoel gehad, en daar wil ik vandaag ook inzitten met een boek en verder helemaal niets!

helaas is mijn europese verwilderde tuin een beejte overwoekerd (de druiven groeien zelfs de wc in) dus ik moeet eerst de tuin omploegen voordat ik kan zitten :D
drukke dag dus, voordat ik kan ontspannen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedensmorgens allemaal! word met de dag beter,naarmate de medicatie uit mijn systeem verdwijnt!

hannah1 "overal waar je naar toe gaat neem je jezelf mee" dat was ik dus ten voeten uit! en ik heb wat afgezworven om mijzelf te vinden,tot australia toe,maar het hielp allemaal geen bal uiteraard,want ik was en bleef aan de alco,en dat was de grote boosdoener!

tasseke,ik ben helaas aardig ingevoerd op dit gebied,na de nodige (verplichte) opname's maar waar staat nao voor? niet aangepast ????? of zo?

heb mijn voorlopige wa-verzekering binnen,dus we gaan vandaag lekker toeren op de nieuwe driewiel-scooter,yeah!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor,

fijn te horen dat je weer opknapt! het is toch een stuk aangenamer, lijkt me, met wat minder medicijnen.
en inderdaad, er is één ding waar je niet naar hoeft te zoeken en dat is jezelf! houdt ook in dat je nooit voor jezelf kan weglopen.

NAO, staat voor "niet anders omschreven"
ik ben dus van alles net niets, maar toch een probleemgeval in de categorie cluster B :D
ipv één harde klap van de mallemolen ben ik vier keer zachtjes geraakt door de mallemolen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, klinkt opgewekt hier.

Wat een verhaal Tasseke, maar je bent wel een sfeermaker volgens mij, humor ook. Zie je op tegen die therapieen of kijk je er juist naar uit?

Goede reis Sandra!

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, laat dat rennen met die schaar maar zitten, daar krijg ik allemaal struikelbisioenen bij...

Sailor, je neemt idd jezelf altijd mee, waar je ook gast. Maar dat betekent dat je ook alle goede mooie dingen meeneemt, als je je begrijpt wat ik bedoel.

Wherever i may travel, wherever I may roam,
The centre of the circle will always be my home.

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook dat is een onderdeel van mijn afwijking, de leukste weliswaar!

nee ik zie er erg naar uit!
ik ben al een jaar bezig maar iedere keer met van die halfslachtige therapietjes waar mee de nadruk wordt gelegd op dagbesteding.
helaas ben ik niet zo crea aangelegd dus dat irriteerde mij verschrikkelijk.

ik ben dus blij dat ik nu serieus aan de bak kan, ik ben meer van het daadkrachtige optreden en niet eerst opknappen met slappe dingen.
voor veel mensen werkt het wel, eerst rust en regelmaat en dan heel voorzichtig gaan roeren in de pot met ellende maar voor mij werkt het niet!
ik ben meer voor het direct omploegen van de ellende en standepede alles op een rij zetten en oplossen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tasseke dat is dus precies wat ik deed! voor mijzelf weglopen!
nao?! zoiets als een nsu-tje in mijn jonge jaren (non specified uritritis) geen echte soa maar een beetje van de dit en een beetje van de dat maar in zijn totaliteit wel vervelend!
dwaal wel erg af,komt door die brasil verhalen,er komt weer heel veel bovendrijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...