Trees Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Oké, slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 'Tis stil hier!Niemand nog voor een kletspraatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2009 Jawel Trees, maar niet meer hier op het draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2009 Heeft niks met de mensen hier te maken, maar met iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2009 Ben dr weerAll Okay, Spud ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2009 Hé Spudje, ouwe muts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2009 Jawel hoor, alles oké. Stelletje rotzakken, nu schrijf ik toch weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2009 Moet je dan ook mee ophouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2009 Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2009 Nou, ik ga nog een bak yoghurt eten en dan wat lezen in bed. Meestal kom ik niet verder dan een halve pagina. Ben blij dat ik de tevee uit mn slaapkamer heb verwijderd, want dat werkt niet echt slaapverwekkend bij mij. Eens kijken wat ik morgen ga doen, misschien wel verder met mn schuifdeuren, maar dat kan maandag ook wel. Even lekker stukje fietsen met da dog. Doggie in fietsmand, zo leuk gezicht De zaterdag is weer voorbij, moeilijke dag voor mij, maar ik heb het droog gehouden. Rest van de week gaat makkelijker, als er tenminste geen rare emotionele dingen voorvallen, zoals trammelant in familieland. Heb een lekker gezond kleurtje gekregen vandaag door al dat fietsen en poedelen in het water met hondje. Toedeloe lieve mensen slaap lekker xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2009 Hoi Mila,welkom hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden