Gast Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ok, ik wacht rustig af... Het waait hier al uren en de lichten zijn ook aan. Af en toe een druppel, maar buien en onweer? Ho maar. Ik vind het altijd wel knus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Kirky, zo hoor ik je graag.Linde, ik woon in... jullie buurlandje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Duutsland Macha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Nee nee dat andere groot land ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Oke Macha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ga afsluiten, noodweer.......... PC gaat uit, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Goed zo Kirky! Jouw vasthoudendheid doet me elke keer veel goed!Ik ga meer eens uitloggen lieve mensen? Wie weet tot later,Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 AR, proficiat met je nieuwe baan!Hannah, je hebt het niet makkelijk. Ik wens je veel sterkte Nu gaat dit ""keurige vrouwtje"" (haha) haar grote zweetvoeten wassen.Ja dat is wel keurig he dat ik dat doe.Het was een lange dag achter de computer.Ik ga zo lekker nog even bankhangen.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Zo ben er weer hoor Was even supersjaggie, sorrie voor mn geknor.En het was geen rebellie ofzo, dat wil ik nog wel even duidelijk maken, hoezo zou ik hier willen rebelleren met qouten. Echt een rare gedachte. Ik ga voortaan gewoon weer reageren zoals ik altijd deed, namelijk de naam vermelden, te beginnen met:Valentine, bedankt voor je knuffel ! Die was wel even nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ongelooflijk, maar waar, dochter heeft voor ons beiden gekookt. OK, simpel, maar toch! Het was lekker.Zoon kwam nog even over huis, maar wel met een ontzettend rothumeur. Hij was snel weer weg. Dochter kreeg de volle laag van ... ja, van wat, he? Die windt zich niet op en ging verder met koken. Ik was boven bezig en tegen dat ik beneden kwam, was ie alweer weg.Nu ga ik even een flinke pauze nemen. Ik ben kapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Kirky, sukses morgen. Ik hoop dat je weer kunt starten.Hanna, Wat moeilijk zo,n puber. En ja het einde is nog niet in zicht als het daar aan ligt.Je zult wel blij zijn dat ze volgende week weer naar school gaan.Trees, Goed van je dat je weer hulp hebt gevraagd. Ik hoop je deze keer wel voor te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 quote: Originally posted by: kirkypersoonlijk zie ik het eigenlijk als een sterk punt van mij , ruim een jaar alcoholvrij . ik kan dat niet zien als zwakte . Hoezo zou een jaar alcoholvrij zijn een zwakte zijn? Laat je niets wijsmaken, lieve Kirky. Wie een alcoholvrij als een zwakte ziet, zal nodig eens naar zijn of haar alcoholgebruik moeten kijken. Misschien iemand die erg afhankelijk van alcohol is, maar dat nog niet wil toegeven.En mensen, Refusal of Antabus nemen is echt geen zwaktebod, maar getuigt echt van een sterk karakter en een sterke wil om van de alcohol af te blijven. Ik was en ben er blij mee. En dat geldt ook voor antidepressiva. Oh, oh, wat was ik daar toch tegen, gewoon omdat ik er niet aan wou dat ik gewoon ziek ben en een stofje mis, net als mensen met diabetes.Wie zegt dat je zwak bent, omdat je hulpmiddelen gebruikt bij het stoppen met drinken, moet nodig eens naar zijn/haar eigen gebruik kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Juistum Kirk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Go for it Kirky!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ha Witte!Is het onweer bij jou voorbij?Ik woon in de zelfde NZ-lijn als Kirky dus ook hier nog niks. Maar nu hoor ik het in de verte rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Hannah; wat moeilijk. Kan je er helaas geen raad voor geven.Wel een dikke KNUFFFFFF:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Hee Hannah, is er bij jou in de buurt iets waar je cursus zou kunnen volgen hoe ouders om kunnen gaan met pubers?Misschien is dat iets voor je als het zo ver oploopt tussen twee.Is zomaar een idee hoor, want hier worden die cursussen nl wel gegeven bij de GGD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Tja Kirky, stiefkinderen............breek me de bek niet open:wacko:Door hun toedoen heb ik een huis, betaald notabene met de erfenis van mijn vader, wat na de dood van mijn man helaas niet meer van mij is. AAAAARRRRRGH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ja Sara de onweer is hier over.Viel achteraf ontzettend mee.maar ben een beetje bange muts met onweer, vandaar dat ik uitlogde.Voordeel van onweer is dat het daarna zo heeeerlijk fris is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Oh Witte, kan het niet afwachten zal hier wel vannacht komen en lekker onze nachtrust verstoren:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Hoop t niet voor je sara, want niets zo erg als niet kunnen slapen vind ik pfffIk heb je een pb gestuurdGa nu werken aan mijn actieplan, waar ik zoooo tegenop zie, dus af en toe forum is een heerlijke afwisseling:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Dag Fibo, slaap lekker!Ja Kirk, hier regent het nu hard en het rommelt ook steeds duidelijker.HA! Eindelijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Goedenavond wie kan mij helpen aan het 12 stappenplan van de AA staat dat ergens hier op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ha, het draadje van vandaag past mooi bij het schrijven van mijn actieplan.Doei Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Hoi A.R.Geen idee waar dat staat en of het er uberhaupt staat.Maar wil je nog wel ff feliciteren met je nieuwe baan.heerlijk voor je zoveel vrije tijd. Geniet er lekker van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden