Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hoi Naat30, veel mensen hadden of hebben hier dat gevoel van genegeerd worden.
Ik denk dat je voor jezelf een afweging kan maken: ben ik hier voor de aandacht of ben ik
hier om van de drank af te blijven en verder drankvrij met m'n leven door te gaan?
Die aandacht is hier misschien niet voldoende te vinden maar die zal ook uiteindelijk in RL
(terug) gevonden kunnen worden. Voor drankvrij staat er altijd een forum voor je klaar.

Geplaatst

Voetbalclub dus

Verder wil ik iedereen graag welteruste zeggen
Dankzij jullie lig ik nu weer te laat in bed, dank !

Ik w8 nog even de club van Naat af

BTW Naat, nu heb je toch ff de volle aandacht gehad he :)

Geplaatst

Heeft niets te maken met vergeten suffertje, maar genegeerd worden.
Je maakt duidelijk dat je contact nodig hebt en (bijna) niemand heet je welkom of gaat op je in. Heeft niets te maken met aandacht maar met een vraag voor hulp. Vaak wordt doorgewroet op hetgeen waar iedereen wel een antwoord op heeft. Kan me voorstellen dat het voor sommigen pijn doet om het gevoel te krijgen niet belangrijk te zijn. In mijn geval baal ik dan....maar goed..
Ja ik reageer niet op alle mails, nee ik lees niet altijd (meestal wel en dat vermeld ik ook) alles terug omdat ik pas laat binnenkom. Maar toch..

Geplaatst

Veel mensen zitten hiet al jaren en hebben de problemen al zo vaak besproken. Ze kennen elkaar inmiddels wat beter dus gaan de gesprekken veelal over koetjes en kalfjes. Ik begrijp dat wel. Ik ben ook nieuw en hier gekomen om over drank te praten. Daarnaast heb ik ook momenteel een groot maatschappelijk probleem, maar ik kan niet verwachten dat anderen daar op zitten te wachten. Buiten de koetjes enzo om vind ik dat er dagelijks toch redelijk wat drank en andere problemen aangepakt worden hoor.
Maar genegeerd worden, tsja, ik begrijp wat je bedoeld (Mika en Naat) en ook hoe dat voelt. Ikzelf heb niet echt de ervaring omdat er steeds wel een paar mensen zijn die ergens op ingaan. Ja, misschien niet de hele groep.

Geplaatst

Naat je hoeft je niet klote te voelen hoor.

voor jou geldt haal er uit waar je wat mee kunt en dat geldt voor een ander ook

als er gepraat word over iets wat niks met alcohol te maken heeft lees je erover heen als het niks met je doet en als je geen zin hebt om mee te kleppen

als dit forum alleen maar zou gaan over alcohol gerelateerde zaken (en meestal gaat het daar wel over) zou je dus een heel leeg forum krijgen en niet bijna altijd iemand online hebben voor als je toch een vraag hebt

laat ook verder maar, kan het tòch niet uitleggen

Mijn dank is in ieder geval enorm naar het forum toe, ook naar Naat en Val en Thee en Suf om er maar een paar te noemen want jullie houden mij al 7 maanden van de drank af
:heart:

Geplaatst

Naat: het kan lastig zijn, iedereen heeft hier problemen en iedereen wil graag gehoord worden.
Je beledigt niemand als je daar wat over zegt. Maar probeer de mensen te negeren waar jij niets
aan hebt en hier, uit alles wat er gepost wordt, op te pikken waar je wel wat aan hebt.
Ik vond dit in het begin ook moeilijk maar ik leerde er wel van om los te laten.
Trek het je niet persoonlijk aan als iemand niet op jou reageert of als iemand in jouw ogen
teveel aandacht krijgt. Dit doen ze niet om jou te pesten; ook die forummers zijn mensen,
als jij en ik, met hun tekortkomingen.

Geplaatst

Val heel erg wennen ik zit me nu al druk te maken want wat moet ik met al die vrije dagen?

Maar jongens (in zijn algemeenheid hoor ik weet dat de meeste daarvoor afgekeurd zijn) wat ben ik blij en mag mijn handen in elkaar knijpen om op 49 jaar toch nog zo`n geweldige baan te krijgen, salaris is uitmuntend auto van de zaak verder kan ik mijn eigen dingen doen en zelf mijn tijd daar invullen

Geplaatst

Zooo heerlijk mn actieplan af en tussendoor nog even gekeken bij vrienden die op donderdagavond altijd borrelen. Normaal deed ik mee, maar nu was het heerlijk om te weten dat ik morgenochtend lekker fit wakker wordt.

Het zomerpact vind ik vooral lekker, omdat ik dan vragen kan stellen over de internetbehandeling.
Gelukkig staat dat bij de meeste van het forum heel ver weg.
Denk dat ik blij wordt als ik dat op den duur ook kan zeggen.
En trouwens het forum is het forum wat mij betreft, heb er alleen een extra draadje bij mbt de ib.
Dusss ik zal hier niet heel vaak zijn, maar dat was ik toch al niet en als ik er wel ben heb ik nu twee draadjes.

Zijn er eigenlijk nog mensen online, want ik zie veel mensen met weltrusten, maar ze staan nog wel ingelogd?????

Geplaatst

Niemand dus.
Dan wens ik de vroege vogels van morgenochtend een fijne droge dag toe (letterlijk en figuurlijk ben nl gek op mooi weer)
En veel leesplezier als ze de rest van vandaag nog doorlezen.
Laterzzzzzzz

Geplaatst

Ik kom even afsluiten, eet nog een broodje uit de oven en dan nog wat lezen in bed. Heb zin om goed te slapen, morgen wat frisser weer, dus weer beetje actie in het huis. :)
Slaap lekker xx

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...