Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 augustus


Suffertje

Aanbevolen berichten

het is nu geheel officieel maar ik heb Borderline met een tik van adhd

dat weet ik al een tijdje maar er was nog geen officieel onderzoek nagedaan.
nu is het dus officieel vastgesteld.
op zich heb ik daar geen moeite mee, maar ik realiseerde mijzelf gisteren wat dat exact inhoudt.
het feit dat ik impulsief, destructief en weet ik al nog meer ben, dat wist ik ook wel maar wat betekend het voor mijzelf, de omgeving, mijn werk, mijn sociale leven en ga maar door.

ok, ook weer erg zwart/wit maar als ik niets doe, dan ben ik waarschijnlijk niet lang meer hier, dus moet ik knokken! maar wil ik dat wel? gaat het me ooit lukken? zal ik ooit sociaal vaardig worden,kan ik weer werken en ga maar door.

maar ik hou er nu over op, de klappen waren even hard genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

waarom die tegels?

ik voel alleen blijdschap of één donkere tornado.
ik kan geen onderscheid maken in boosheid, verdriet of wat dan ook, dat zal ik in therapie moeten leren dus waarom nu mijzelf lastig vallen met die donkerte terwijl ik er niets aan kan doen op dit moment.

ok, het is een probleem maar voor mij op dit moment effectief, de neveneffecten neem ik maar even voor lief.

maar goed,
mijn tijd is gekomen! ga maar weer fris het hele reciment afspraken afwerken!
tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borderline, aha, daar hoor ik veel over de laatste paar jaar. Het lijkt of dat het steeds meer en meer erkend wordt. Ik heb ook een collega met een vrouw die het heeft en die praat daar veel over. Vreselijk wat daar allemaal gebeurt. Er schijnen 10 symptomen te zijn waarvan de meeste mensen er een aantal hebben. Zijn vrouw schijnt ze alle 10 te hebben en gezien zijn verhalen geloof ik dat wel.

Hmmmm, verder vind ik het wel moeilijk hoor. ook voor de partners.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehh jongens, sorry, even een vraag van technische aard wat ik vandaag even opgelost wil zien.

Ik krijg van elk berichtje hier (ongeacht van wie) een automatisch bericht in mijn Outlook. Dus zo'n 300 per dag. Hoe krijg ik deze (voor mij onhandige) functie uitgeschakeld. Wil mijn outlook graag schoon hoeden en zit niet op 2000 dezelfde berichtjes per week te wachten. Is nog erger als spam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Valentine

Suffertje, als je reageert afmelden bij discussie en niet meer aanmelden. Dan krijg je al die postings niet meer maar je kunt zelf posten. Ik heb ook 400 posts uit mijn inboz moeten deleten, pffff



Huh, bedoel je?
Waar is deze functie voor bedoeld dan? Is dat dat vierkantje wat je aanvinkt bij je eerste reaktie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Suffertje

Ik wil niet verraden hoor, maar
:)
.......Zie ik een stille aanwezige waarover ik een paar dagen gelen heb dat zij het forum definitief verlaten heeft. Ik weet trouwens niet waarom, maar hoest ermee ...... ?


Wat vertelde je kaartje vandaag ?
:)




Ahhhh, de boef is weer uitgelogd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajjj, hier ben ik het dan niet met je eens. Ik vind Rotterdam eerlijk gezegd geen leuke stad. Sorry, maar de stad voelt me te koud aan en ik vind het ook heel jammer dat er zoveel "kanker" in het taalgebruik zit. Natuurlijk niet bij allemaal, maar wel bij ontzettend veel. In den Haag vind ik dat ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry berichtje weggehaald.
Eén keer moet dat wel kunnen.


Over het krijgen van de discussie in je mailbox:

Onder aan rechts op het scherm zie je vier tekentjes,
een rode gebogen pijl,
een soort hangmapje met een een rood dingetje erboven,
een sterretje
een printer.

Als je naar dat hangmapje gaat, kun je je aan- en afmelden voor de discussie.

Je bent nú aangemeld, dus moet je je afmelden door de huidige weer aan te klikken,
en dan op afmelden te klikken.

Als het niet lukt stuur maar een pb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suffertje,

Over het krijgen van de discussie in je mailbox:

Onder aan rechts op het scherm zie je vier tekentjes,
een rode gebogen pijl,
een soort hangmapje met een een rood dingetje erboven,
een sterretje
een printer.

Als je naar dat hangmapje gaat, kun je je aan- en afmelden voor de discussie.

Je bent nú aangemeld, dus moet je je afmelden door de huidige discussie weer aan te klikken,
en dan op afmelden te klikken.

Als het niet lukt stuur maar een pb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...